Heb ik een fout gemaakt?

12-10-2008 11:53 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
*gewist*
Hey,

Ja, ik vind het toch nog wel altijd het belangrijkste als jij je eigen bent. Nu heb je gespeeld dat je zo bent, als ik het goed begrijp? Niet goed. Je aanpassen aan iemand is ok, maar je kneden tot iemand die je niet bent, hou je trouwens ook niet vol.

En daarbuiten, veel vrouwen vallen niet op watjes. Veel vrouwen zoeken een sterke man waar ze naar kunnen opkijken.

Als zij ervoor al verschillende mannen gehad heeft die dat waren en nu ineens niet, zal dat wennen zijn. Kan in haar ogen wat saai overkomen nu, omdat ze dat niet gewoon is, zo vredig en stabiel, minder uitdagend misschien.
Mitch, gewoon jezelf zijn. Dat is het beste, je komt nu als een totale fake over, daar rent iedereen voor weg.
idd wees jezelf, daar heeft ze veel meer aan..
Dames, het is niet dat ik het nep, helemaal niet. Ik ben juist van nature zo. Het probleem is dat ik zelf over het algemeen redelijk dominant ben, maar als ik echt iemand leuk vind ik voorzichtig word, wat kan lijken op 'watje' (wat ik dus echt niet ben). Ik ben bang dat ze de verkeerde indruk heeft.
Jongetje? Ben je 4 ofzo?
Behandel haar gewoon. Niet als een prinsesje, zou ik ook de kriebels van krijgen. Behandelen als gelijke... beter als je haar als gelijke ziet. Wees jezelf en laat haar zichzelf zijn.
hoi Mitch,

Ik denk dat je de juiste aanpak hanteert. Ik heb in zelfde situatie gezeten, of zit ik misschien nog wel in, als jouw "vriendinnetje". Ik denk dat ze deze aanpak niet gewend is, en daarom het misschien ook juist moeilijk vind om te zien dat jij anders bent dan de andere mannen uit haar leven. Ik zou zeggen, geef haar nog wat meer tijd, en desnoods praat er met haar over. Want zo te horen heb je alleen maar het beste met haar voor. Suc6!
Al denk ik wel dat je haar niet persé als prinsesje hoeft te behandelen... Ga met haar om zoals je normaal ook zou doen, maar je mag haar best iets meer (dan je normaal gesproken misschien bij een meisje doet) genegenheid tonen en laten blijken dat je het goed met haar voor hebt...

(hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel )
Je zegt in je OP dat ze altijd ongewild de ondergeschikte is geweest in relaties. In een andere post geef je aan dat je dominant bent. Ik denk dat ze dit verschil voelt.

Ik zou ook niet weten hoe ik hier mee om moest gaan als ik voel dat iemand anders is dan hij of zij zich voordoet. En dat je haar behandelt als een prinsesje wil niet zeggen dat je haar als gelijke ziet.

Blijf jezelf zou ik zeggen, want je kunt niet jarenlang toneel spelen.
Dank!

Eigenlijk is er ook geen correcte 'aanpak'. Je bent wie je bent en je doet wat je doet. Als iemand daar moeite mee heeft of er niet mee om weet te gaan, dan is dat niet degene voor jou. Dat weet ik ook wel. Maar we passen zo ontzettend goed bij elkaar (echt!) dat ik bang ben om het verkeerd te doen, en daardoor dus vaak niet mezelf ben. Niet goed.
Schattig hoor, verliefd zijn! Van jouw berichten krijg ik alleen de (negatieve) kriebels.
Volgens mij denk je er veel te veel over na!

Als iets irritant is, dan is het wel een man die eerst de vrouw observeert, dan analyseert en dan heel onzeker handelt.

Oei... ik kan daar zelf zo slecht tegen...

Volgens mij is het feit dat jij niet zo BENT als haar exen al genoeg. Dan hoef je niet steeds na te denken of je je nu A of B moet gedragen.

Wees wie je bent en doe een beetje relaxed, dat lijkt me voor jullie beiden het beste.

(trouwens hebben jullie nu een relatie of zijn jullie nog aan t daten?)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Jemig, doet een man eens een keer zijn mond open, en trekt ie alles uit de kast, krijgen de meeste vrouwen er wegloop-neigingen van.

Als jij Mitch, je er prima bij voelt, dan moet je je lekker zo blijven gedragen. Als het goed zit dan zal zij zich er ook wel prima bij voelen toch? Je kunt niet voor andere mensen gaan nadenken dus als je iets wilt weten over haar, zul je het aan haar moeten vragen.

En ik vind het ook wel eens fijn als ik als prinses wordt behandelt hoor, niet non-stop, maar toch... en als ik het niet meer leuk vind dan zou ik dat zeker zeggen.

Nou succes!
quote:Moonlight82 schreef op 12 oktober 2008 @ 12:52:

Volgens mij denk je er veel te veel over na!

True

quote:(trouwens hebben jullie nu een relatie of zijn jullie nog aan t daten?)Da's nog een beetje vaag
Noem jezelf geen jongetje en haar geen prinsesje...

Wees jezelf, want een rol spelen gaat je opbreken, en haar zeker. Dat hebben vrouwen echt wel door hoor....
quote:_lente_ schreef op 12 oktober 2008 @ 13:03:

Jemig, doet een man eens een keer zijn mond open, en trekt ie alles uit de kast, krijgen de meeste vrouwen er wegloop-neigingen van.

Bedankt. Da's idd dus wat ik vaak niet begrijp van vrouwen. Allemaal klagen dat ze wel eens eens een goeie vent tegen willen komen (net zoals in de films), en is het eenmaal zover willen ze er heel hard van wegrennen.
quote:isabon schreef op 12 oktober 2008 @ 13:07:

Noem jezelf geen jongetjeDat wordt wel erg serieus genomen he?
Ja daarmee zet je de toon waarop anderen tegen je aankijken...
Jezelf zijn is het belangrijkste denk ik. Het lijkt mij niet ok als je op je tenen moet lopen en je anders voor moet doen om de interesse van iemand te wekken.

Misschien dat sommige vrouwen en te lieve, goede man geen uitdaging vinden en daarom wegrennen of over diegene heen gaan lopen. Ik heb zelf weleens een vriend gehad die te lief was en alles voor me deed, werd er helemaal rebels van...haha
Ik vind het wel lief van Mitch maar ik denk wel dat het verkeerd gaat uitpakken

Want ik denk dat je niet volledig jezelf bent op deze manier

Kijk je kan er rekening mee houden en das alleen maar heel erg goed.

Maar als mijn toekomstige lief me steeds prinsesje noemt, me op handen draagt en daarbij ook nog eens niet 100% zichzelf is (vrouwen voelen dat op hun klompen aan) dan zou ik me ook terugtrekken.

Mitch ik lees echt wel dat je het best voor hebt met je meisje maar praat gewoon eens met haar...

Succes
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik denk dat er nog wel een wereld verschil is tussen dominant zijn en iemand "behandelen als prinsesje" (wat ik een erg kleinerende uitdrukking vind: de vrouw is een vrouw, een volwassen mens, geen kind). Dus de opmerking dat het nooit goed is, dat een vrouw altijd vraagt om een goede vent en ze die bij jou nu eens vindt en dan wegrent... ben ik het niet mee eens.

Een vrouw wil ook niemand die zich gedraagt alsof ie zelf geen mening heeft, niet assertief is, haar op handen draagt en de grond kust waarop ze loopt... Dat is inderdaad saai, voorspelbaar en daagt niet uit tot actie: je hoeft er niets voor te doen. Dat is dus omgekeerd ongelijkwaardig, in tegenstelling tot wat je denkt nu, dat je haar gelijkwaardig behandelt.

Iedereen wil een beetje uitgedaagd worden, geprikkeld worden. En dat dat dan niet meteen het andere uiterste hoeft te zijn, namelijk gedomineerd worden, is denk ik logisch. Een combi, iets er tussen in.. moet mogelijk zijn! Dat is pas echt gelijkwaardig.
Dat jongetje klinkt inderdaad heel erg.

Ik stopte gelijk met lezen toen ik dat las.
Haha ik had ook iets bij dat 'jongetje'. Hallo...vrouwen zijn geen pedofielen normaal gezien. En yuk, iemand die me als prinsesje behandelt. Ik val op dominante mannen, niet op kruiperige slijmende ventjes.
In een relatie moet je jezelf zijn, als jij er bewust van bent dat je je niet te dominant op wilt stellen, dan is zij niet de geschikte voor jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven