Zwanger van 3e kind.

15-12-2015 15:38 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
H
Wat er op je afkomt? Zelfde als bij de eerste twee denk ik.
Is 1994 je geboortedatum?
1994 is mijn geboorte jaar
Wow, 21 jaar en zwanger van de derde.

Respect hoor.
r
Van slecht behandeld worden krijg je geen kind.

Er zijn trouwens diverse uitgerekend topics op dit forum hoor! Misschien ook leuk voor jou?
y
het is niets anders wat er op je afkomt bij no. 3.. En je zegt gewoon "ik ben zwanger en dan dan ben ik uitgerekend.. simpel..

Ik was al ruim 20 weken toen we het vertelden.. dat was wel een binnenkomer
quote:Stephanie1994 schreef op 15 december 2015 @ 16:13:

Beetje moeilijk uit te leggen zou kleine beetje uit lekken. Hij wou graag kinderen ik niet. En hij dwingt mij van daar al 2 kidsnou.. je bent er nog altijd zelf bij.. anticonceptie innemen kan niemand anders doen dan jij.. dus ook het niet innnemen ben jij en jij alleen.. oftewel slaat nergens op... En ook leuk voor je kinderen om horen dat je ze eigenlijk niet wilde.. Succes ermee.. je bent 21 en straks 3 kinderen
quote:pomona-struik schreef op 15 december 2015 @ 16:07:

Wow, 21 jaar en zwanger van de derde.

Respect hoor.respect ? Is niets om respect voor te hebben eerlijk gezegd... Ik vermoed zomaar dat ze niet of nauwelijks een fatsoenlijke opleiding heeft .. ook fijn toekomstbeeld..
quote:poldervrouw schreef op 15 december 2015 @ 16:15:

[...]

respect ? Is niets om respect voor te hebben eerlijk gezegd... Ik vermoed zomaar dat ze niet of nauwelijks een fatsoenlijke opleiding heeft .. ook fijn toekomstbeeld..

Jij begrijpt wel wat ik bedoelde denk ik. Was vergeten het sarcasme poppetje erbij te zetten.

Ik heb hier gewoon geen woorden voor.
ti
Vooral voor je kinderen jammer..
F
Hoe oud zijn je kinderen?
quote:pomona-struik schreef op 15 december 2015 @ 16:27:

Hoe oud zijn je kinderen?Dat zou ik ook wel willen weten ja!
3 en 2
Huh, heb ik iets gemist? Waarom reageren jullie zo "boos"?
Dus je hebt al 2 kinderen, maar je wil er nog 1 bij terwijl je nog zo jong bent? Waarom als ik vragen mag?
Oh wacht..ik heb nu goed bijgelezen..tja...
quote:Desiree19881 schreef op 15 december 2015 @ 16:34:

Dus je hebt al 2 kinderen, maar je wil er nog 1 bij terwijl je nog zo jong bent? Waarom als ik vragen mag?Man of vriend dwingt haar...(?)
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 16:33:

Huh, heb ik iets gemist? Waarom reageren jullie zo "boos"?Ze heeft al een aantal dingen weggehaald wat ze getypt heeft.
Ik heb een vriend en die wilt heel graag kind voor zich zelf.. En we willen dat dezen niet al te ver van leeftijd van de andere hebben,
Vorige vriend heeft haar gedwongen met die 2 kinderen, maar nu wil ze vrijwillig 1 met haar vriend die ze nu heeft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven