Kind in je Uppie - Deel 6
woensdag 19 november 2014 om 21:46
Deel 6 van kind je uppie.
We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!
Met een nieuw algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:
Login: uppies
Ww: uppiesuppies
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
Kidcentrum (Amsterdam, verbonden met het AMC) (Dit is nu definitief over naar het AMC)
UMCU (Utrecht)
Geertgen (Elsendorp, Brabant)
Rijnstate (Arnhem)
Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
Nij Barrahûs (Wolvega)
UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
Isala Zwolle
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bv via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst
NaamLeeftijdKliniekStatusSnoopy7736Rijnstate Arnhemintake nov. 2014Linnie_198332UMCwachtlijst sinds feb. 2015Deb8727UMCUwachtlijst sinds juli 2014Sammetje1985?UMCwachtlijst sinds 5 meiHope198035MaasstadIntake januari 2016Blij_ei32GeertgenIntake 16 maart 2016
Fase 2: ZI/IUI/IVF
NaamLeeftijdKliniekStartNODWies34ZInov. 2014Novaa37GeertgenIUI start jun. 2014LKN32Geertgenstart IUI mei 2015Dinobaby29Geertgenstart IUI mei 2015Ocean198035Rijnstatestart IUI juli 2015Walmart34ZIstart juni 201520 juniRosings38ZI (bekende donor)start januari 2014member7935ZI/IUI/IVFstart september 2015honeybaby31Rijnstate Arnhemstart IUI juni 2015san9223Geertgenstart IUI september 2015Bamma34AMCstart IUI november 2015anniebammer32UMCUstart januari 2016Hope198035Maasstadstart IUI januari 2016
Fase 3: Zwanger!
NaamLeeftijdKliniekStartUitgerekendVlinder0928Geertgenmei 2014LKN32geertgenapril 201518-04-2016Becauseiamhappy32Rijnstate Arnhemstart IUI feb 2015JustJiggles35Bekende donoriui juni 201529-04-2016wannabe7936IsalaIUI juli 2015Noa-Lynn32GeertgenStart mei 2015
BAMmers die ons voorgingen:
2016 - Chica-1983, Char-ade, Frizz - 2015 - thefiepie - 2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007 - 2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, NYC, E123 - 2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild - 2011 - Chilles
Voorgaande delen:
http://forum.viva.nl/forum/zwanger/kind ... ges/197365
http://forum.viva.nl/forum/zwanger/kind ... s/183569//
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m11707554
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 9#m9870869
Kind in je uppie?
We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!
Met een nieuw algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:
Login: uppies
Ww: uppiesuppies
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
Kidcentrum (Amsterdam, verbonden met het AMC) (Dit is nu definitief over naar het AMC)
UMCU (Utrecht)
Geertgen (Elsendorp, Brabant)
Rijnstate (Arnhem)
Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
Nij Barrahûs (Wolvega)
UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
Isala Zwolle
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bv via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst
NaamLeeftijdKliniekStatusSnoopy7736Rijnstate Arnhemintake nov. 2014Linnie_198332UMCwachtlijst sinds feb. 2015Deb8727UMCUwachtlijst sinds juli 2014Sammetje1985?UMCwachtlijst sinds 5 meiHope198035MaasstadIntake januari 2016Blij_ei32GeertgenIntake 16 maart 2016
Fase 2: ZI/IUI/IVF
NaamLeeftijdKliniekStartNODWies34ZInov. 2014Novaa37GeertgenIUI start jun. 2014LKN32Geertgenstart IUI mei 2015Dinobaby29Geertgenstart IUI mei 2015Ocean198035Rijnstatestart IUI juli 2015Walmart34ZIstart juni 201520 juniRosings38ZI (bekende donor)start januari 2014member7935ZI/IUI/IVFstart september 2015honeybaby31Rijnstate Arnhemstart IUI juni 2015san9223Geertgenstart IUI september 2015Bamma34AMCstart IUI november 2015anniebammer32UMCUstart januari 2016Hope198035Maasstadstart IUI januari 2016
Fase 3: Zwanger!
NaamLeeftijdKliniekStartUitgerekendVlinder0928Geertgenmei 2014LKN32geertgenapril 201518-04-2016Becauseiamhappy32Rijnstate Arnhemstart IUI feb 2015JustJiggles35Bekende donoriui juni 201529-04-2016wannabe7936IsalaIUI juli 2015Noa-Lynn32GeertgenStart mei 2015
BAMmers die ons voorgingen:
2016 - Chica-1983, Char-ade, Frizz - 2015 - thefiepie - 2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007 - 2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, NYC, E123 - 2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild - 2011 - Chilles
Voorgaande delen:
http://forum.viva.nl/forum/zwanger/kind ... ges/197365
http://forum.viva.nl/forum/zwanger/kind ... s/183569//
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m11707554
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 9#m9870869
Kind in je uppie?
dinsdag 15 december 2015 om 08:10
quote:Jo_Anna schreef op 13 december 2015 @ 21:36:
Wat een verhalen hier zeg! heb blijkbaar wat gemist!
@hope @Frizz @wannabe
Hier ook alleen maar positieve reacties uit mijn omgeving. Iedereen snapt me, vinden me dapper en stoer.
@Biebkebrabant.. heb a.s. woensdag mijn intake, moest hierop ongeveer 4 weekjes wachten. Wat goed dat je dit gaat doen. Ik ga je mailen, woon in dezelfde regio , heb van @San ook veel info gekregen waar ik erg happy mee ben.
@huidprobleem, er gaat echt iets mis in je communicatie, heb alles even goed teruggelezen.. je stelt tig vragen maar op andere topics komt geen respons. Uit het niks geef je aan dat je het ineens wil doen? Volgens mij is je hoofd 1 grote warboel, zorg eerst eens dat je alles op een rijtje hebt, zet de opties en mogelijkheden naast elkaar. Bekijk het financiële plaatje goed. Als je zelf niet 100 procent achter je keuze staat hoe ga je dit later verantwoorden aan je kind? Zoals hier gezegd is zitten wij hier niet om elkaar te veroordelen, maar om met elkaar mee te leven. En ja mijn moeder is op 52 jarige leeftijd overleden nog voordat ik 30 kon worden. Morgen is dat precies een jaar geleden. Mijn kinderwens is ook enorm toegenomen, zoveel liefde heeft die vrouw gegeven, kan niet wachten om de liefde door te geven aan mijn eigen prinsje of prinsesje. Gelukkig zijn er nog veel mensen om mij heen die mij steunen, heb nog een stiefpa, pa, stiefma en gewelige zussen waarbij mijn kind enorm gewenst zal zijn.
ze kunnen nu al niet wachten!
Nog even voor alle dames die in het traject zitten jullie kunnen trots op jezelf zijn. Iedereen maakt eigen keuzes, bekende of onbekende donor, zi of via kliniek, alleen of co-ouderschap. Zolang je zelf 100 procent achter je keuze staat is er geen goed of fout. Het belangrijkste is dat je kindje enorm gewenst is en uit veel liefde geboren zal worden
mooi gezegd!!!! ik vind het jammer dat iemand zo negatief kan zijn op dit mooie topic. stop daarmee @huidprobleem zit niemand op te wachten.
groetjes!
Wat een verhalen hier zeg! heb blijkbaar wat gemist!
@hope @Frizz @wannabe
Hier ook alleen maar positieve reacties uit mijn omgeving. Iedereen snapt me, vinden me dapper en stoer.
@Biebkebrabant.. heb a.s. woensdag mijn intake, moest hierop ongeveer 4 weekjes wachten. Wat goed dat je dit gaat doen. Ik ga je mailen, woon in dezelfde regio , heb van @San ook veel info gekregen waar ik erg happy mee ben.
@huidprobleem, er gaat echt iets mis in je communicatie, heb alles even goed teruggelezen.. je stelt tig vragen maar op andere topics komt geen respons. Uit het niks geef je aan dat je het ineens wil doen? Volgens mij is je hoofd 1 grote warboel, zorg eerst eens dat je alles op een rijtje hebt, zet de opties en mogelijkheden naast elkaar. Bekijk het financiële plaatje goed. Als je zelf niet 100 procent achter je keuze staat hoe ga je dit later verantwoorden aan je kind? Zoals hier gezegd is zitten wij hier niet om elkaar te veroordelen, maar om met elkaar mee te leven. En ja mijn moeder is op 52 jarige leeftijd overleden nog voordat ik 30 kon worden. Morgen is dat precies een jaar geleden. Mijn kinderwens is ook enorm toegenomen, zoveel liefde heeft die vrouw gegeven, kan niet wachten om de liefde door te geven aan mijn eigen prinsje of prinsesje. Gelukkig zijn er nog veel mensen om mij heen die mij steunen, heb nog een stiefpa, pa, stiefma en gewelige zussen waarbij mijn kind enorm gewenst zal zijn.
ze kunnen nu al niet wachten!
Nog even voor alle dames die in het traject zitten jullie kunnen trots op jezelf zijn. Iedereen maakt eigen keuzes, bekende of onbekende donor, zi of via kliniek, alleen of co-ouderschap. Zolang je zelf 100 procent achter je keuze staat is er geen goed of fout. Het belangrijkste is dat je kindje enorm gewenst is en uit veel liefde geboren zal worden
mooi gezegd!!!! ik vind het jammer dat iemand zo negatief kan zijn op dit mooie topic. stop daarmee @huidprobleem zit niemand op te wachten.
groetjes!
krijg geen spijt, volg je hart!
dinsdag 15 december 2015 om 08:19
@frizz tof laatste loodjes alweer.succes!
ik krijg er ook veel positiviteit van als mensen om me heen goed reageren
ik heb gisteren mijn donoren uitgezocht bij umc na bijna 14 mnd is het toch nog snel gegaan. helemaal happy ermee. In januari starten♡
@linnie graag door naar tabel 2 umcu start iui Jan 2016
groetjes!
ik krijg er ook veel positiviteit van als mensen om me heen goed reageren
ik heb gisteren mijn donoren uitgezocht bij umc na bijna 14 mnd is het toch nog snel gegaan. helemaal happy ermee. In januari starten♡
@linnie graag door naar tabel 2 umcu start iui Jan 2016
groetjes!
dinsdag 15 december 2015 om 17:28
dinsdag 15 december 2015 om 18:12
Het viel mij al veel eerder op dat ik al had geschreven dat ik verder mocht.
En laatst ook weer een bericht, denk dat dan niet word gelezen. Maar goed vandaar of ik vraag of ik helemaal uit dit tabel mag.
quote:anniebammer schreef op 15 december 2015 @ 17:28:
[...]
ik vraag me dat ook af.... hij word niet meer aangepast..??
En laatst ook weer een bericht, denk dat dan niet word gelezen. Maar goed vandaar of ik vraag of ik helemaal uit dit tabel mag.
quote:anniebammer schreef op 15 december 2015 @ 17:28:
[...]
ik vraag me dat ook af.... hij word niet meer aangepast..??
dinsdag 15 december 2015 om 18:40
quote:cyn79 schreef op 15 december 2015 @ 18:12:
[...]
Login en wachtwoord staan toch in de OP? Dus even zo inloggen en je kunt het zelf aanpassen.
[...]
Login en wachtwoord staan toch in de OP? Dus even zo inloggen en je kunt het zelf aanpassen.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
dinsdag 15 december 2015 om 19:04
dinsdag 15 december 2015 om 21:55
quote:cyn79 schreef op 15 december 2015 @ 19:04:
Nog nooit gezien, ik wist altijd dat een iemand het bijhield.
Maar gelukt bedankt.
Verdere dames succes.
[...]
het werd ook altijd bijgehouden... klopt wachtwoord Enzo is bekend maar toch denk ik dat t n zooitje wordt als iedereen dat zelf gaat aanpassen......?
Nog nooit gezien, ik wist altijd dat een iemand het bijhield.
Maar gelukt bedankt.
Verdere dames succes.
[...]
het werd ook altijd bijgehouden... klopt wachtwoord Enzo is bekend maar toch denk ik dat t n zooitje wordt als iedereen dat zelf gaat aanpassen......?
dinsdag 15 december 2015 om 22:23
woensdag 16 december 2015 om 14:53
nou goed nieuws, net heel lang aan de lijn gezeten met mijn vriendin en zij heeft mij dus verteld over de donor die zij op het oog heeft. hele leuke normale vent. hij was vijf jaar geleden donor voor een lesbisch stel. inmiddels heeft hij zelf een zoon, maar staat dus open voor donorschap. zijn vrouw vindt het prima. mijn vriendin wil vanaf februari ervoor gaan en over twee weken ga ik dus met mijn vriendin kennis maken met de donor en zijn vrouw. misschien om dus ook van hem een kindje te krijgen en anders mooi om te zien wie de donor van het kind van mijn vriendin is! maar....t voelt zo goed vooral omdat mijn kindje dan dezelfde vader zou hebben als het kindje van mijn vriendin.
woensdag 16 december 2015 om 18:21
Heb vandaag de intake gehad bij Geertgen en als je dit traject alleen bewandeld moet je van hun naar de psycholoog.
Kijken of dit een bewuste keus is en je alles goed overdacht heb.
Ben zo ongelooflijk happy!
vandaag bij een vriendin op kraambezoek geweest die 3 dagen terug bevallen is.
Ben helemaal verliefd, kan me niet voorstellen wat er door je heen moet gaan als het je eigen kindje is!
Kijken of dit een bewuste keus is en je alles goed overdacht heb.
Ben zo ongelooflijk happy!
vandaag bij een vriendin op kraambezoek geweest die 3 dagen terug bevallen is.
Ben helemaal verliefd, kan me niet voorstellen wat er door je heen moet gaan als het je eigen kindje is!
woensdag 16 december 2015 om 18:25