Uitgerekend eind Juli 2016 2.0
woensdag 2 december 2015 om 13:05
De tabel is gesloten
NaamLeeftijd v/mUDKindje#BijzonderhedenGeslachtCarpincho28/3227 juli1e15-12 echoJongen
Jinthe26/2528 juli1e08-03 20weken echo Jongen
Boschbolleke33/3529 juli2e07-03 20weken echomeisje
Alessandra_mia31/3024 juli1e7-03 20weken echoJongen
bloempje25125/2821 juli1e15-12 intake-Weentjuh30/?21 juli3e7-1 nekplooimetingJongen
Marlouz33/382 aug2e18-03 20weken echo-Anirac25/2829 juli1e22-12 intake/echoJongen
Poppedijn33/3930 juli3e09-03 20weken echoJongen
Lotti333/3525 juli3e09-03 20weken echoVerrassing 
Keesjebeesje26/3022 juli1e8-12 echo-
NaamLeeftijd v/mUDKindje#BijzonderhedenGeslachtCarpincho28/3227 juli1e15-12 echoJongen
dinsdag 15 december 2015 om 12:54
Jeeeeej! Hier ook een kloppend hartje! Ik werd zo emotioneel toen ik het zag. Had nooit verwacht dat het zo duidelijk zou zijn.
@Alessandra; Meer afscheiding is indd heel normaal zei de vk. Als het een andere kleur krijgt of als het 'ruikt' of brokkelig/dikker wordt, even checken bij de huisarts. Dan kan het een schimmelinfectie zijn wat ook vaak bij zwangere vrouwen voorkomt. In de zwangerschap is dat niet zo erg. Maar als de baby geboren word en je hebt een schimmelinfectie word de baby er ook mee besmet, en moet daarvoor behandeld worden. Maar zover zijn we nog niet!
@Alessandra; Meer afscheiding is indd heel normaal zei de vk. Als het een andere kleur krijgt of als het 'ruikt' of brokkelig/dikker wordt, even checken bij de huisarts. Dan kan het een schimmelinfectie zijn wat ook vaak bij zwangere vrouwen voorkomt. In de zwangerschap is dat niet zo erg. Maar als de baby geboren word en je hebt een schimmelinfectie word de baby er ook mee besmet, en moet daarvoor behandeld worden. Maar zover zijn we nog niet!
dinsdag 15 december 2015 om 21:06
Hoihoi allemaal! Ik was vergeten te vertellen maar ik heb mijn tweede echo moeten verplaatsen. Volgens het ziekenhuis is 9 weken en 2 dagen echt de kort voor een goede termijn echo. Vanaf 10 weken is het mooist. De afspraak is dus verplaatst naar 10 weken en 1 dag de echo heb ik dus di 29 december. Ik vind het zelf prima. Nu ik dit heb gezien vandaag ben ik gerust gesteld. Het ziekenhuis zegt dat ik 25 juli ben uitgerekend zoals ikzelf ook dacht.
Vannacht niet kunnen slapen door alle spanning! Hopelijk vannacht even bij slapen hihi
Vannacht niet kunnen slapen door alle spanning! Hopelijk vannacht even bij slapen hihi
woensdag 16 december 2015 om 06:32
Joepie, wat heerlijk allemaal!! Gefeliciteerd!!!
Het wordt hier echt de komende zoveel weken uitzitten met de misselijkheid. Heb medicatie voor voor het slapen gaan tegen de misselijkheid, zodat de nachten in ieder geval goed gaan. Dat scheelt een boel! Maar alsnog 24/7 zo. Zoeken naar wat ik kan eten de hele dag. Ik vind het een uitputtingsslag moet ik zeggen.
Hoe is het met jullie allen hier en met de kwaaltjes?
Het wordt hier echt de komende zoveel weken uitzitten met de misselijkheid. Heb medicatie voor voor het slapen gaan tegen de misselijkheid, zodat de nachten in ieder geval goed gaan. Dat scheelt een boel! Maar alsnog 24/7 zo. Zoeken naar wat ik kan eten de hele dag. Ik vind het een uitputtingsslag moet ik zeggen.
Hoe is het met jullie allen hier en met de kwaaltjes?
woensdag 16 december 2015 om 09:03
@bb wat vervelend !! Al eens een Rennie geprobeerd ( die mag je tegenwoordig als zwangere)? Dat helpt bij mij redelijk goed!! Als je er ook niet van kan slapen is je energie snel op! Sterkte!!
Hier wordt de misselijkheid minder en gespannen borsten ook. Wel slaap ik vreselijk slecht. Eerst dacht ik van spanning maar ik denk toch echt vd zwangerschap.
Hier wordt de misselijkheid minder en gespannen borsten ook. Wel slaap ik vreselijk slecht. Eerst dacht ik van spanning maar ik denk toch echt vd zwangerschap.
woensdag 16 december 2015 om 11:05
Wat goed al die hartjes! Gefeliciteerd!
Ik heb afgelopen maandag de intake gehad en we mochten nog even een extra echo omdat het apparaat nog aan stond Een uitwendige en het was allemaal goed te zien.
4 januari heb ik de termijnecho, net voordat mijn vriend voor 4 weken naar Korea moet voor zijn werk..
Mijn kwaaltjes vallen nu wel mee. Vorige week echt helemaal geen eetlust, een paar happen en dan zat ik vol. Ben ook 1,5 kilo afgevallen maar de verloskundige zei dat dat niet erg is. Gister emotioneel en chagrijnig maar dat kan ook wel spanning zijn omdat mijn vader vandaag onder het mes moet voor prostaatkanker (wordt helemaal verwijderd dus grote kans op genezing).
Ik heb afgelopen maandag de intake gehad en we mochten nog even een extra echo omdat het apparaat nog aan stond Een uitwendige en het was allemaal goed te zien.
4 januari heb ik de termijnecho, net voordat mijn vriend voor 4 weken naar Korea moet voor zijn werk..
Mijn kwaaltjes vallen nu wel mee. Vorige week echt helemaal geen eetlust, een paar happen en dan zat ik vol. Ben ook 1,5 kilo afgevallen maar de verloskundige zei dat dat niet erg is. Gister emotioneel en chagrijnig maar dat kan ook wel spanning zijn omdat mijn vader vandaag onder het mes moet voor prostaatkanker (wordt helemaal verwijderd dus grote kans op genezing).
woensdag 16 december 2015 om 14:25
Mijn vriend kan de 23e pas voor de eerste x mee. Eerste x ben ik alleen gegaan en de 2e x met mijn beste vriend die net bevallen is. Dus ze moest zogenaamd al terug op controle hihi. En maar goed dat ze mee was want kwam ineens allemaal bekende tegen
Kan niet wachten tot R. zijn kleintje ziet. Wordt dan toch wat echter voor hem.
Kan niet wachten tot R. zijn kleintje ziet. Wordt dan toch wat echter voor hem.
woensdag 16 december 2015 om 14:33
Haha, dat zul je inderdaad net bij de vk hebben! Daar had ik nog niet eens aan gedacht om daar bekenden tegen te komen. Goed dat je vriendin dan mee was! Toen ik de test kocht, waren er inneens allemaal bekenden in de winkel Ik maar treuzelen haha.
Ja tis echt heel bijzonder. Inneens is het voor hem ook echt echt. Wij hadden beide ook echt niet gedacht dat een kloppend hartje zo duidelijk zou zijn!
Ja tis echt heel bijzonder. Inneens is het voor hem ook echt echt. Wij hadden beide ook echt niet gedacht dat een kloppend hartje zo duidelijk zou zijn!
woensdag 16 december 2015 om 14:40
Ik was zo bang dat het er twee waren of dat het hartje niet zou kloppen dat ik heel erg gefocust was op het scherm. Toen ze zei kijk het hartje klopt keken we elkaar aan die glimlach vergeet ik nooit!!! Dat wauw gevoel samen !! Ja ook bij nummer 3! Zo onwerkelijk hihi
Overigens mijn man was niet bang voor een tweeling die zei prima toch net zo welkom! De vrouw zei wel de kans is 1 op 50 met mijn leeftijd. Zo blij dat het er 1 is. We hebben nog een plekje in de auto nog een eigen kamer vrij in huis etc. Sorry misschien voor anderen raar om te lezen maar met 3 is ons huis vol en ons gezin compleet
Overigens mijn man was niet bang voor een tweeling die zei prima toch net zo welkom! De vrouw zei wel de kans is 1 op 50 met mijn leeftijd. Zo blij dat het er 1 is. We hebben nog een plekje in de auto nog een eigen kamer vrij in huis etc. Sorry misschien voor anderen raar om te lezen maar met 3 is ons huis vol en ons gezin compleet
woensdag 16 december 2015 om 15:35
Hier ook zeee beroerd, zwak en misselijk, dacht vorige week dat ik er redelijk goed vanaf zou komen in vergelijking met de vorige keer, maar dan ben je rond de 8 weken en alsnog, pfff. Overgeven, moe, ik brn gister eerder naar huis gegaan van eerk, min. Heeft kinderen opgehaald en heb vanaf 5 uur op bed gelegen. Bleeeeh. Merk wel dat heter beter gaat als ik rustig aan kan doen, dus s middags even liggen kf zo.
Eten gaat ook steeds moeizamer.
Zo, klaagmodus uit haha.
Ik heb mlrgenavond echo. Maak me eigenlijk totaal geen zorgen meer of het goed zit, voelt goed! Tweeling lijkt me juist heel bijzonder (en druk haha)
Eten gaat ook steeds moeizamer.
Zo, klaagmodus uit haha.
Ik heb mlrgenavond echo. Maak me eigenlijk totaal geen zorgen meer of het goed zit, voelt goed! Tweeling lijkt me juist heel bijzonder (en druk haha)
woensdag 16 december 2015 om 18:23
@Lotti, ik slaap ook heel slecht! Zelfs veel over zwangere mensen en kleine kinderen aan het dromen. Hoort pas in trimester 3 dacht ik!
@Keesje succes met je vader.
Zeg hoe doen jullie dat met sporten? Bij mij is het echt ff on hold hoor. Zo moe en misselijk savonds.. ik leg me er maar even bij neer.
Een tweeling hoop ik ook echt niet op. Zooooveel werk en minder aandacht per puk. Als ik er niet al een had, had ik het ook wel superdruk maar minder erg gevonden.
Oh ja en gefeliciteerd met alle hartjes!
@Keesje succes met je vader.
Zeg hoe doen jullie dat met sporten? Bij mij is het echt ff on hold hoor. Zo moe en misselijk savonds.. ik leg me er maar even bij neer.
Een tweeling hoop ik ook echt niet op. Zooooveel werk en minder aandacht per puk. Als ik er niet al een had, had ik het ook wel superdruk maar minder erg gevonden.
Oh ja en gefeliciteerd met alle hartjes!
donderdag 17 december 2015 om 18:52
@ojee poppedijn dat is niet fijn als je zo beroerd bent. Sterkte!!
@bb hoe gaat het met jou hou je t nog vol nu je zo beroerd bent?
@keesje sterkte met je vader wat een spanning moet dat geven!
@marlouz wat betreft sporten vanavond ga ik voor t laatst. Jammer want ik ben gek op sporten maar de sport die ik doe is niet zonder risico's als de bal de verkeerde kant op gaat kan hij zomaar in je buik zitten. Tot 12 weken kan dit daarna niet meer. Aangezien nu twee weken sowieso niet is ivm kerstperiode vind ik het daarna wel goed al zal ik mijn team wel missen!! Na de zomer weer van start. Maar ja dan moeten de kilo's er ook weer af tegen die tijd haha.
Hier vanmorgen aan 1 van mijn beste vriendinnen verteld dat ik zwanger ben. We hebben zitten huilen in elkaars armen van blijdschap. Zij wist dat ik ermee bezig was ze is zelf nl ook bezig dit was wel heel bijzonder en ook wel een beetje gek een geheim delen wat je al een paar weken met je meedraagt gelukkig kan zij goed haar mond houden dus dat zit wel goed. Hopelijk lukt het bij haar ook snel!
Voor de rest nu lekker weekend. Aankomende twee weken werk ik niet zo heel veel dat is wel fijn.
Zo weer een lang verhaal hoe is het met jullie?
@bb hoe gaat het met jou hou je t nog vol nu je zo beroerd bent?
@keesje sterkte met je vader wat een spanning moet dat geven!
@marlouz wat betreft sporten vanavond ga ik voor t laatst. Jammer want ik ben gek op sporten maar de sport die ik doe is niet zonder risico's als de bal de verkeerde kant op gaat kan hij zomaar in je buik zitten. Tot 12 weken kan dit daarna niet meer. Aangezien nu twee weken sowieso niet is ivm kerstperiode vind ik het daarna wel goed al zal ik mijn team wel missen!! Na de zomer weer van start. Maar ja dan moeten de kilo's er ook weer af tegen die tijd haha.
Hier vanmorgen aan 1 van mijn beste vriendinnen verteld dat ik zwanger ben. We hebben zitten huilen in elkaars armen van blijdschap. Zij wist dat ik ermee bezig was ze is zelf nl ook bezig dit was wel heel bijzonder en ook wel een beetje gek een geheim delen wat je al een paar weken met je meedraagt gelukkig kan zij goed haar mond houden dus dat zit wel goed. Hopelijk lukt het bij haar ook snel!
Voor de rest nu lekker weekend. Aankomende twee weken werk ik niet zo heel veel dat is wel fijn.
Zo weer een lang verhaal hoe is het met jullie?
donderdag 17 december 2015 om 19:10
@ Lotti3, ik heb het sporten ook op een laag pitje gezet. De reden.... Ik ben niet vooruit te branden. Moet er vaak om 05.00 uit voor het werk en dan rond 18.00u thuis. Ik ben dan doodmoe als ik thuis kom.
Gelukkig de aankomende 2weken maar 3daagjes in de week werken. Mijn vriend heeft 2weken vakantie dus vind het ook wel heel fijn om wat minder te werken.
Gelukkig de aankomende 2weken maar 3daagjes in de week werken. Mijn vriend heeft 2weken vakantie dus vind het ook wel heel fijn om wat minder te werken.
donderdag 17 december 2015 om 19:47
@sporten: hahahaha! Oh sorry, kan amper normaal de trap op nu
@lotti; poeh, gister even een opleving ineens. Werd er meteen overmoedig van en bedacht eens te slapen zonder de medicijnen... Was vergeten dat die ook voor slaperigheid zorgen, oftewel me helpen door te slapen. Vanaf 3u wakker, kotsmisselijk en vanmorgen dus ook m'n ontbijtje dat ik liggend in bed eet er meteen daarna weer uit gegooid. Oh, vind dit zo geen feest echt
Vooral voor zoontje; die moet er steeds van huilen als ik over moet geven, zo zielig. Wilde vervolgens ook niet naar de Psz. Echt heel sneu...
Sorry ladies, kan niet echt veel vrolijks melden hier merk ik....
Jullie nog spannende plannen voor de kerst? Hebben er hier ook nog vakantie? Mijn man werkt in het onderwijs, dus die hoeft alleen morgen nog een half dagje en dan twee weken vakantie. Komt nu wel even heeeeeeel goed uit
@lotti; poeh, gister even een opleving ineens. Werd er meteen overmoedig van en bedacht eens te slapen zonder de medicijnen... Was vergeten dat die ook voor slaperigheid zorgen, oftewel me helpen door te slapen. Vanaf 3u wakker, kotsmisselijk en vanmorgen dus ook m'n ontbijtje dat ik liggend in bed eet er meteen daarna weer uit gegooid. Oh, vind dit zo geen feest echt
Vooral voor zoontje; die moet er steeds van huilen als ik over moet geven, zo zielig. Wilde vervolgens ook niet naar de Psz. Echt heel sneu...
Sorry ladies, kan niet echt veel vrolijks melden hier merk ik....
Jullie nog spannende plannen voor de kerst? Hebben er hier ook nog vakantie? Mijn man werkt in het onderwijs, dus die hoeft alleen morgen nog een half dagje en dan twee weken vakantie. Komt nu wel even heeeeeeel goed uit
donderdag 17 december 2015 om 20:57
Ik heb het op het werk tegen alle kaderleden gezegd dat ik in verwachting ben. Dit heb ik gedaan omdat ik vaak samen met een vrouw in de winkel sta die over 2 weken met verlof gaat. Het gevolg daarvan is dat ik wel even de hele dag met volle bier kratten mag slepen , alle zware dingen mag doen, mag lossen en laden enzo. Want C. Kan dat niet meer. Waardoor ik weer steken en buikpijn krijg en flink aan de paracetamol moet. Nu voortaan ingepland met een sterke man hihi. Dus op dat gebied kwam ik ook nog een beetje aan mijn sport.
donderdag 17 december 2015 om 21:38
donderdag 17 december 2015 om 22:07
@bb jeetje wat heb ik het met jou te doen! Ik vind het geklaag niet erg hoor! Het is toch fijn dat je hier alles kan delen!! Ik vond het ook fijn toen ik in de stress zat dat jullie mij een oppepper gaven!
Hopelijk slaan de medicijnen goed aan en ben je over een paar weekjes sowieso van je misselijkheid af. Het lijkt me vreselijk om het hele dagen te hebben. Ik heb het met vlagen dat vind ik al vreselijk laat staan de hele dag. Wel fijn dat je man straks thuis is !!
Wat betreft vakantie, ik werk volgende week 2 dagen en die week erna 1 dag ipv 3 dagen per week. Dat is wel super.
En kerst doen we niets spectaculairs. 1 dag met familie en de andere dag lekker een dag uit met de kids denk ik. Mijn man moet gewoon werken, op de feestdagen na dus we houden het rustig.
Hier ook even klagen dat plassen voor mvm is niet echt mijn ding hoor zucht ik vind het weer vreselijk maar ja alles voor het goede doel. Maar als dat voorbij is vind ik dat niet echt erg. Haha
Morgen weer op de weegschaal maar volgens mij gaan de kilo's harder dan ik dacht ahhh
Hopelijk slaan de medicijnen goed aan en ben je over een paar weekjes sowieso van je misselijkheid af. Het lijkt me vreselijk om het hele dagen te hebben. Ik heb het met vlagen dat vind ik al vreselijk laat staan de hele dag. Wel fijn dat je man straks thuis is !!
Wat betreft vakantie, ik werk volgende week 2 dagen en die week erna 1 dag ipv 3 dagen per week. Dat is wel super.
En kerst doen we niets spectaculairs. 1 dag met familie en de andere dag lekker een dag uit met de kids denk ik. Mijn man moet gewoon werken, op de feestdagen na dus we houden het rustig.
Hier ook even klagen dat plassen voor mvm is niet echt mijn ding hoor zucht ik vind het weer vreselijk maar ja alles voor het goede doel. Maar als dat voorbij is vind ik dat niet echt erg. Haha
Morgen weer op de weegschaal maar volgens mij gaan de kilo's harder dan ik dacht ahhh