Uitgerekend eind Juli 2016 2.0

02-12-2015 13:05 541 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tabel is gesloten

NaamLeeftijd v/mUDKindje#BijzonderhedenGeslachtCarpincho28/3227 juli1e15-12 echoJongen💙Jinthe26/2528 juli1e08-03 20weken echo Jongen💙Boschbolleke33/3529 juli2e07-03 20weken echomeisje💗Alessandra_mia31/3024 juli1e7-03 20weken echoJongen💙bloempje25125/2821 juli1e15-12 intake-Weentjuh30/?21 juli3e7-1 nekplooimetingJongen💙 Marlouz33/382 aug2e18-03 20weken echo-Anirac25/2829 juli1e22-12 intake/echoJongen💙Poppedijn33/3930 juli3e09-03 20weken echoJongen💙Lotti333/3525 juli3e09-03 20weken echoVerrassing 💙💗Keesjebeesje26/3022 juli1e8-12 echo-
Topper Jinthe! Ben ik nou de eerste met een echo?? Pff spannend!
Knap hoor Jinthe! 😜 er staat een foutje in, het is mijn 2e kind. Is het ook slim bij het beginbericht te zetten dat we 'vol' zitten?

Jinthe, wat supereng en ik zou me ook erg druk maken. Maar het kan ook echt nog goed zitten!

Mijn emoties zijn ondertussen all over the place, ik droom ook intensief, jullie ook?

Verder maak ik me een beetje zorgen dat ik dunner lijk te worden, dat was bij mijn 1e ook zo. Moet ik me nou helemaal vol eten (volgens mij niet) of zou het ook met minder vocht vasthouden te maken kunnen hebben? Ter info, heb maat 40/42 😊

Ps als iemand mij persoonlijke berichtjes probeert te sturen ivm fb wil je dan waarschuwen? Ik doe dit alles via mijn foon en krijg misschien geen melding.
De eerste zwangerschap viel ik 5.5 kilo af de eerste 4 weken. Nu moet ik wel zeggen dat ik er na de zomer-vakantie achter kwam dat ik in verwachting was. dus de bbq, friet en restaurant kilo's moesten er nog af;)!

de vorige keer stond ik op met pijnlijke borsten en nu ga ik er juist mee naar bed. En daarbij kreeg ik toen een afkeer voor ongezond eten terwijl ik nu alles eet wat los of vast zit. hihi apart dat het zo anders kan zijn.
Pff bij mij lijken de kilo's er ook aan te vliegen hoor 😁 Pas nu al 2 broeken niet meer die ik een maand geleden nog paste hahah

Mn emoties zijn verschrikkelijk! Ben telkens geïrriteerd, moe, huil bij vanalles... Geen doen voor mn omgeving 😂😂

Borsten doen ook met een opstaan meest pijn, niet misselijk maar wel beetje weeïg gevoel.. Beetje druk onder in mn buik.. Mn haar zit ook al 2 weken voor geen meter 😁 Wat een waslijst hahah maar er gebeurt in ieder geval wat!
Voor de zekerheid toch maar even wat chocola verorberd! 😅
Jaaaaa Jinthe, wat goed dit!

Wat kwalen betreft; ikhad nog nergens last van en dacht steeds, wanneer komt het nou?! Nou, het is er en ik hoop dat het niet erger wordt, haha! Misselijk sinds gister, vanmorgen was het t heftigste. Terwijl ik gister voor het eerst bij de acupuncturiste was Maar ze zei ook dat het weeïge er nou eenmaal wel bij hoort, maar dat ze hoopt wel ervoor te kunnen zorgen dat ik niet ziek wordt (dus niet hoef te spugen). En ze heeft naaldjes gezet voor de baby het sterke baby meridiaan noemde ze het. Ik vind het prachtig klinken en hopelijk doet het z'n werk

Verder merk ik vandaag dat ik wat afwezig ben en heeeeel kalm. Zat vanmorgen bij een vriendin en die vond me er zo grappig 'zen' bij zitten zei ze, hahaha!

Nou ja, heel verhaal, maar dat is mijn staat van zijn nu. Grappig al die verschillen zo he!

En Jinthe, volgens mij lijken die klachten ook wel op elkaar als ik het zo hoor. Lage rugklachten kannen nu al ontstaan en gezien je darmen ruimte gaan maken ook druk in je onderbuik soms. Maar blijft gewoon wel echt spannend hee... Gauw op naar de echo!!
Yes thanks Jinthe!!

Vanochtend is M.V.M bij me geweest. Zoo fijn weer een positieve test te zien

Ik heb ook juist veeel trek, vooral in vlees terwijl ik daar normaal niet zo om geef

Verder neemt de moeiheid ook toe.
Super Jinthe, dankjewel!

Wat schrijven er een boel meiden mee, super leuk!

Bij mij komt de misselijkheid nu ook in vlagen trekt gelukkig ook zo weer weg.

Succes Carpincho met MVM ik moest er eerst zelf best even aan wennen maar zit nu helemaal in mn systeem. En een manier gevonden zodat ik geen last heb van die vieze geur uit die kan haha!

Meiden uit welke provincie komen jullie?
Ik kom uit Limburg
.
Utrecht!

Wat is je antigeurstrategie, bloempje? Ik ga relaxed om met mvm, ik doe het niet als ik weet dat het zeer verdund is of als er een jongetje aan mijn been hangt 😊 Ik ben nu een kleine week bezig maar vergeet het ook nog regelmatig.
Brabant! Eindhoven om precies te zijn.
qua kwaaltjes valt het bij mij 'nog' echt mee. Het is nog steeds zo onwerkelijk, ik denk ook dat dat komt omdat ik me nog niet echt anders voel.😊 Soms zit ik echt te wachten wanneer ik me anders voel haha, zou het dan morgen....? Wel staat echt bijna al het eten me niet echt aan, iemand die dit ook heeft?

Wel zegt mn man dat ik verander in mijn gezicht..

Ik heb as. vrijdagmorgen mijn afspraak met MVM. Leuk!!
Ik werk in Eindhoven keesje beesje.. In een winkel.
Utrecht! Vraag is of ik wel mee kan gaan doen aan MVM. Want je mag de flessen niet maar op de stoep zetten, maar moet in de voortuin of een tuin met achterom en die heb ik niet!
Hallo zijn we weer
Pfff hier het gevoel als of ik blaas ontsteking heb dus morgen toch even urine weg brengen lad het net van mutsje vreselijk zeg
Echt Carpincho? Heb je ook geen portaal oid?

Er moet vast wel een manier zijn toch? Hoe doen andere dames dat die geen tuin hebben..

Ik kom ook uit Overijssel.

Ja erg hè van mutsje

Haha mijn geurstrategie! Ik zet de kan op het aanrecht een armlengte van mij af, dan er in gieten. En dan dop er op en dan draai ik me weg met kan en al van het aanrecht.. niet door de geur heen zeg maar. Werkt echt super. Want toen ik het de 1e keer rook.. blegh!!!

Ik merk dat ik iets minder kan hebben, zo stom maar ik ben best paniekerig als er iemand moet overgeven laat staan als ik zelf misselijk ben.. maar dit is een goede beproeving en hoop dat ik hierna er helemaal van af ben!
Gevonden!!! Top gedaan Jinthe!! Leuk om lekker hier verder te kletsen! Ik ben tussen de 33/35 jaar oud en heb 15 dec mijn eerste echo!! Spannend!! Ik zag dat er meer van de 3e zwanger zijn leuk!!

Ik ben sinds gisteren niet zo fit, hoofdpijn, verkouden en continu honger. Ik liep in de stad en dacht ik zou wel een patat Mayo lusten. Het was pas ochtend dus maar even niet gedaan haha.

Gisteren zei ons oudste kind mam ben je zwanger? Ik zeg nee joh ik heb twee dikke truien aan. Tja wat moest ik anders zeggen? Hmmm als het nu al opvalt moet ik wel op gaan letten. Lastig nu zo met die feestdagen je ziet de familie veel vaker dan anders. Ik kan me niet herinneren dat het bij de andere twee ook zo was!
Ook gevonden! Super die tabel Jinthe!

Ik merk dat ik toch moe moe moe ben, en beetje misselijk maar niet zo erg als de vorige keen.

Stiekem vind ik het eigenlijk wel fijn, want geeft me toch een soort bevestiging dat er wat gebeurt in mijn lijf... Nog twee weken tot mijn eerste echo, duurt lang he?

@lotti: Ik durf sommige jurkjes ook al niet meer aan ivm met buik. Vraag me af waar dat heen moet, hahahaha

Ik kom trouwens uit het mooie Brabant!
Haha Lotti waarom begin je nou over een patat mayo? Nou wil dat ook ;)

Voel me trouwens sinds gisterenavond ook niet zo fit. Slecht geslapen en beetje uit mijn hum... Hopelijk morgen beter!
Nou, hier is het 'feest' begonnen hoor. Vanmorgen al de eerste keren boven de pot moeten hangen ik had dat de vorige keer ook zo erg. En toch..... Ben ik ergens blij dat ik me zo ellendig voel; de bevestiging dat het goed gaat daar beneden in die buik!! Gek he, haha! Zo bijzonder dat er leven groeit.. Zojuist zoontje opgehaald omdat hij ook ziek is... Dus nu lekker samen op de bank.

En het is vast duidelijk uit welke provincie ik kom
Mijn zoontje ook, hij knapt net weer een beetje op. Voordeel van zieke jongetjes: vermoeide mama mag ook rustig beetje hangen en hoeft nergens achteraan te rennen!

Succes met de misselijkheid bb! Hier nog steeds alleen moe, koud, prikkelbaar, extra honger en zojuist een heeeeel klein beetje misselijk gevoel.. een 8e test doen dan maar? (Nee hoor grapje)
Heej meiden,

Het gaat lekker met de kwaaltjes zie ik!

Ik was al steeds met vlagen misselijk maar sinds gister heb ik het bijna de hele dag.

Ik heb nu al last van mn bekken. Dit komt volgens de huisarts omdat het de derde is en het bij elke volgende zwangerschap vroeger komt. Ook spelen de hormonen hierbij mee. Ik hoop dat het een beetje zakt als de hormonen wat stabieler worden.

Verder ben ik zo labiel als een banaan ik huil overal om en wordt sneller kwaad hahaha..

Ik kijk echt uit naar de echo van volgende week.

Is het al gelukt met de Facebook groep?

Ik kom btw uit Overijssel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven