Wakker
woensdag 16 december 2015 om 03:37
Oh dat is dan toeval. Nouja mijn vorige nick was ook een wortel (maar dan wel een andere wortel), misschien lijken ze zo erg op elkaar. Maar daar heb ik maar weinig mee geforumd, dus dan zou je wel een olifantengeheugen hebben!
Aiii helaas, ik ga je ook verlaten. Ik ga eindelijk slapen! Totaal niet tevreden over deze dag, maar er zit niks anders op.
Aiii helaas, ik ga je ook verlaten. Ik ga eindelijk slapen! Totaal niet tevreden over deze dag, maar er zit niks anders op.
woensdag 16 december 2015 om 09:25
Moge allemaal.
Zo heb ik 4 afspraken vandaag en 2 zijn afgezegd. Helaas had ik mijn TZ afgezegd voor 1 afspraak dus nu moet ik zelf vandaag aan de gang. Vanavond naar Johhnie de Mol, ben benieuwd, heb er in de media niets over gelezen.
Ik was gister zo moe dat ik meteen in slaap was gevallen.
Door wat is er dan? Ik begrijp niet dat die andere heeft `gewonnen` , ik zie dat toch echt anders (en volgens mij de andere ook). Je kan gewoon hier posten, hopelijk dat er dan iemand wakker is.
Zo heb ik 4 afspraken vandaag en 2 zijn afgezegd. Helaas had ik mijn TZ afgezegd voor 1 afspraak dus nu moet ik zelf vandaag aan de gang. Vanavond naar Johhnie de Mol, ben benieuwd, heb er in de media niets over gelezen.
Ik was gister zo moe dat ik meteen in slaap was gevallen.
Door wat is er dan? Ik begrijp niet dat die andere heeft `gewonnen` , ik zie dat toch echt anders (en volgens mij de andere ook). Je kan gewoon hier posten, hopelijk dat er dan iemand wakker is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 16 december 2015 om 10:03
quote:DorothyParker schreef op 16 december 2015 @ 03:21:
[...]
Ik voel me al weken rot.
De mensen hier vond ik geweldig. Wilde alles met hun delen.
En toen kwam het gezeik.
Weken later ben ik eenzaam en heeft die trut ( gad ja, ik zeg het) gewonnen.
Doortje, wat mij betreft ben je nog net zo welkom als altijd hoor! Ik heb de hele discussie volledig langs me heen laten gaan verder en heb er dus ook gewoon geen mening over.
Ik nachtbraak niet zo veel meer maar dat ligt niet aan jou, maar aan mijn winterslaap-modus
[...]
Ik voel me al weken rot.
De mensen hier vond ik geweldig. Wilde alles met hun delen.
En toen kwam het gezeik.
Weken later ben ik eenzaam en heeft die trut ( gad ja, ik zeg het) gewonnen.
Doortje, wat mij betreft ben je nog net zo welkom als altijd hoor! Ik heb de hele discussie volledig langs me heen laten gaan verder en heb er dus ook gewoon geen mening over.
Ik nachtbraak niet zo veel meer maar dat ligt niet aan jou, maar aan mijn winterslaap-modus
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
woensdag 16 december 2015 om 10:18
Wat ik je wel als tip zou willen meegeven Door, leg het naast je neer. Doordat je steeds hierover begint, voelt de ander zich weer getriggerd om te reageren. Zo blijf je het in stand houden.
----------------------------------------------------------
eronder en gewoon meeschrijven.
----------------------------------------------------------
eronder en gewoon meeschrijven.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 16 december 2015 om 13:53
Ging net de deurbel dus ik denk, leuk het kerstkadootje voor mijn moeder is er met de post. Was het een testpakket voor dag en nachtcreme. Ook leuk dat ik dat mag testen hoor. Maar morgen moet ik werken en vrijdagochtend ben ik altijd boodschappen aan het doen dus hoop dat het goed komt dat ik het pakketje op tijd krijg.
Pffff en kon net niet in mijn internetbankieren. Hij gaf aan dat het wachtwoord niet goed was. Nagekeken maar had gelukkig wel het goede ww. Geen idee waarom hij het dan 5x niet pakte. Mijn moeder volgens mij geïrriteerd want die zouden mij even afzetten bij de garage. Nou ja, daar kon ik dus gelukkig niets aan doen maar vervelend is het wel want ze zijn nu al weg. Altijd balen als iemand dan geïrriteerd is en uiteindelijk had ik wel het goede ww maar kon ik gewoon niet op de site komen.
Vanavond moet ik een uur eerder weg, door wie ik ben meegevraagd om naar De Gelukkigste Dag te gaan wordt een uur eerder afgezet en vind het niet leuk om haar een uur daar alleen te laten zitten. Samen uit samen thuis, heel fijn word ik opgehaald ook nog dus dat is ook niet verkeerd.
Pffff en kon net niet in mijn internetbankieren. Hij gaf aan dat het wachtwoord niet goed was. Nagekeken maar had gelukkig wel het goede ww. Geen idee waarom hij het dan 5x niet pakte. Mijn moeder volgens mij geïrriteerd want die zouden mij even afzetten bij de garage. Nou ja, daar kon ik dus gelukkig niets aan doen maar vervelend is het wel want ze zijn nu al weg. Altijd balen als iemand dan geïrriteerd is en uiteindelijk had ik wel het goede ww maar kon ik gewoon niet op de site komen.
Vanavond moet ik een uur eerder weg, door wie ik ben meegevraagd om naar De Gelukkigste Dag te gaan wordt een uur eerder afgezet en vind het niet leuk om haar een uur daar alleen te laten zitten. Samen uit samen thuis, heel fijn word ik opgehaald ook nog dus dat is ook niet verkeerd.
woensdag 16 december 2015 om 23:33
Lekker rustig hier.
Gezellig vanavond naar theater geweest, was uitgenodigd door een hele goede bekende waar ik zaterdag ook was op de verjaardag. Was een aparte show en ben er helemaal wakker van en moet morgen werken. Ben nog veels te wakker vrees ik.
Gezellig vanavond naar theater geweest, was uitgenodigd door een hele goede bekende waar ik zaterdag ook was op de verjaardag. Was een aparte show en ben er helemaal wakker van en moet morgen werken. Ben nog veels te wakker vrees ik.
woensdag 16 december 2015 om 23:39
quote:thee schreef op 16 december 2015 @ 23:37:
Het was een toneelstuk toch MV? Volgens mij heb ik er ergens een paar stukjes van gezien bij de premiere in Belgie.
Ja klopt.
Ik pak zomaar een link hoor, misschien zijn er betere maar pakte de eerste;
http://www.theatersinnederland.nl/de-gelukkigste-dag/
Het was een toneelstuk toch MV? Volgens mij heb ik er ergens een paar stukjes van gezien bij de premiere in Belgie.
Ja klopt.
Ik pak zomaar een link hoor, misschien zijn er betere maar pakte de eerste;
http://www.theatersinnederland.nl/de-gelukkigste-dag/
donderdag 17 december 2015 om 04:00
donderdag 17 december 2015 om 19:21
Zo had een hele leuke gezellige dag bij het vr.werk . Met zijn allen geluncht van de snackbar. Vele waren erg melig vandaag dus er was een leuke sfeer. In het pand waar we met andere bedrijven zitten hadden allemaal vanavond een kerstdiner en daarna 2 weken vakantie dus iedereen was vrolijk en ik kreeg van de directie van daar een leuke kerstkaart en een kado-kaartje van bol.com, staat niet voor hoeveel het is maar alleen al dat ze daar aan gedacht hebben vind ik zo super (ik doe zijdelings ook wel eens iets voor hun). Echt zo gezellig was het vandaag.
Nou werk ik nog dit jaar tot en met 31 december dus ik teken ervoor dat het zo gezellig blijft.
Nou werk ik nog dit jaar tot en met 31 december dus ik teken ervoor dat het zo gezellig blijft.
donderdag 17 december 2015 om 19:53
donderdag 17 december 2015 om 20:05
quote:Kia-Ora schreef op 17 december 2015 @ 19:53:
Wat fijn dat het gezellig was Myv! En wat superlief dat ze ook aan jullie je hebben gedacht en een cadeau kaart is altijd fijn! Zeker van bol.com, die hebben zoveel .
Van mijn team ben ik nog de enige die over is
Hoe is het met jou? Of vind je het prettiger als ik je even mail of PB?
Wat fijn dat het gezellig was Myv! En wat superlief dat ze ook aan jullie je hebben gedacht en een cadeau kaart is altijd fijn! Zeker van bol.com, die hebben zoveel .
donderdag 17 december 2015 om 23:34
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 december 2015 @ 20:05:
[...]
Oh ja, dat is ook zo... sorry, niet leuk . Maar wel fijn dat er aan je gedacht is!
Met mij gaat het wisselend, het is best een strijd soms. Maar komt allemaal goed . Morgen even kletsen? Ik ga zo slapen .
[...]
Oh ja, dat is ook zo... sorry, niet leuk . Maar wel fijn dat er aan je gedacht is!
Met mij gaat het wisselend, het is best een strijd soms. Maar komt allemaal goed . Morgen even kletsen? Ik ga zo slapen .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
vrijdag 18 december 2015 om 00:27
quote:Kia-Ora schreef op 17 december 2015 @ 23:34:
[...]
Met mij gaat het wisselend, het is best een strijd soms. Maar komt allemaal goed . Morgen even kletsen? Ik ga zo slapen .Ja is goed meis. Slaap lekker alvast
[...]
Met mij gaat het wisselend, het is best een strijd soms. Maar komt allemaal goed . Morgen even kletsen? Ik ga zo slapen .Ja is goed meis. Slaap lekker alvast
vrijdag 18 december 2015 om 00:52
Het was gewoon ook moeilijk voor me. Gedroeg me als een grote trut.
Het gedoe met Prada zag ik niet aankomen (en vind ik nog altijd onterecht).
Wat niemand kon weten: ik was al even stiller omdat er toen net iets gebeurde.
Lang verhaal kort:
Ik vind het jammer dat ik hier geen spreekbuis meer had.
En ik voel me nog steeds niet veilig om hier iets te vertellen (en dat vind ik dan ook dom omdat jullie zo lief zijn).
Ik hoop dat alles weer goed komt.
(En doe ik rot: er eens een antwoord komt. )
Het gedoe met Prada zag ik niet aankomen (en vind ik nog altijd onterecht).
Wat niemand kon weten: ik was al even stiller omdat er toen net iets gebeurde.
Lang verhaal kort:
Ik vind het jammer dat ik hier geen spreekbuis meer had.
En ik voel me nog steeds niet veilig om hier iets te vertellen (en dat vind ik dan ook dom omdat jullie zo lief zijn).
Ik hoop dat alles weer goed komt.
(En doe ik rot: er eens een antwoord komt. )
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
vrijdag 18 december 2015 om 00:58
Door ik weet niet wat je van ons verwacht. Net als iedereen ben je ook gewoon welkom. En net als bij iedereen, de een reageert wel op een berichtje van iemand, de ander niet. Ik tel gewoon niet als er niet op een posting gereageerd wordt .
En ik negeer ook wel eens iemand als er iets is (niet meteen denken dat ik op jou doel) maar zo werkt het gewoon. Soms kan je ook iets beu zijn en dan maar denken, ik reageer er niet op of ik negeer het of ik reageer even helemaal niet op het topic omdat ik ook voor het leuke forum en niet om telkens in een rel verwikkeld te raken.
En ik negeer ook wel eens iemand als er iets is (niet meteen denken dat ik op jou doel) maar zo werkt het gewoon. Soms kan je ook iets beu zijn en dan maar denken, ik reageer er niet op of ik negeer het of ik reageer even helemaal niet op het topic omdat ik ook voor het leuke forum en niet om telkens in een rel verwikkeld te raken.