Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 januari 2016 @ 15:49:

[...]

Heb je een leuk oud en nieuw gehad?

Ja hoor, heel gezellig.

Vandaag maar een dagje bankhangen en straks pizza bestellen
quote:gardalimone schreef op 01 januari 2016 @ 16:45:

[...]

Ja hoor, heel gezellig.

Vandaag maar een dagje bankhangen en straks pizza bestellen Oei wat zou ik daar toch trek in hebben!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Bedankt, MV

Was je alleen gisteren? Ik was ook zo goed als alleen. Kinderen weg en vriend ging vroeg naar bed. Hij is ziek. Vandaag komen de kinderen terug, eerder dan verwacht.

Een van mijn katten was voor de zoveelste keer weggeweest, maar zo te zien was vuurwerk te eng om buiten te blijven. Hij kwam vannacht weer terug. Gelukkig. Ik vind het niet leuk als hij een week weg blijft.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 januari 2016 @ 12:55:

[...]

, wat heerlijk zo`n lief kind. Heb je niet een leuke foto voor ons

Ons Wakker-babytje willen we natuurlijk wel even bewonderen.

it.

Genoeg foto's, maar delen doe ik niet, sorry .

Ze is in ieder geval beeldig, rond kopje, donkere haartjes, mooie grote ogen.

Heksie; fijn dat je kat weer terug is.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
thanks
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
quote:Heksie schreef op 01 januari 2016 @ 17:05:

Bedankt, MV

Was je alleen gisteren? Ik was ook zo goed als alleen. Kinderen weg en vriend ging vroeg naar bed. Hij is ziek. Vandaag komen de kinderen terug, eerder dan verwacht.

Een van mijn katten was voor de zoveelste keer weggeweest, maar zo te zien was vuurwerk te eng om buiten te blijven. Hij kwam vannacht weer terug. Gelukkig. Ik vind het niet leuk als hij een week weg blijft.

Oh dat zou ik niet trekken als een van mijn katten niet thuiskomt. Heb nu binnenkatten maar eentje is een paar jaar geleden ontsnapt en die hebben ze `waarschijnlijk` doodgeslagen en in het water gegooid (wat de dierenambulance die hem uit het water hebben gevist en DA concludeerde).

Wees maar lekker zuinig op je katten, vreselijk om ze te missen.

Gaat het nu goed met alles? Weet dat je hier wel eens hebt vertelt over ex en nieuwe vriend. Als dit teveel info is, ik haal het zo weg hoor! Is je vriend weer beter?

Ja ik was alleen thuis. Ach niet het gezelligste maar geeft niet, gewoon gedaan alsof het een gewone avond was. Ik was in de middag bij mijn moeder en vriend geweest en hadden een hele gezellige dag verder. Lekkere hapjes, een leuke film en geweldige cadeautjes. Om `des Wakkers` te blijven had een glaasje wijn lekker geweest maar geeft niet, ik moest toch nog naar huis rijden.

Verder de avond met de katten doorgebracht.

Hoop dat je weer vaker hier komt, we hebben je gemist. XXX
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hoi hoi lieve mensen.

Hier een goed Oud en Nieuw gehad.

MV, 2016 heeft 366 dagen.
Power to the people
En het topic is vol
Moge, ik ben gister met de tv aan in slaap gevallen. Droomde over Gordon, werd ik wakker was de herhaling op tv van 5 jaar later met Gordon. Grappig dat je dat dus in je slaap oppakt.
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 januari 2016 @ 23:15:

[...]

Oh dat zou ik niet trekken als een van mijn katten niet thuiskomt. Heb nu binnenkatten maar eentje is een paar jaar geleden ontsnapt en die hebben ze `waarschijnlijk` doodgeslagen en in het water gegooid (wat de dierenambulance die hem uit het water hebben gevist en DA concludeerde).

Wees maar lekker zuinig op je katten, vreselijk om ze te missen.

Dat vind ik toch wel heel erg hoor, hoe erom gegaan wordt met dieren. Ik snap ook wel dat niet iedereen van dieren houdt maar dit is toch niet normaal...

Haha... dat zat ik ook te kijken, vond het wel indrukwekkend eerlijk gezegd.

Goedemorgen allemaal, gister niet heel last geworden maae ik voel me toch een beetje bleeeehhh/zin om hele dag in bed te liggen...;-) (mjah daar word ik nog ibbeliger van en moet ff wat boodschappen halen... beeehhh..)
Goedemorgen dames. Heerlijk uitgeslapen. Nu maar koffie en dan straks boodschappen doen. Eigenlijk geen zin om de deur uit te gaan.
Oh de deur uit, ik hoef gelukkig vandaag niet. Ik kan mij echt nergens toe zetten. Straks maar even een was doen en de kattenbak. Anders morgen geen schone kleding.
Goedemorgen dames . Gaan we door voor de 4000 .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 januari 2016 @ 11:41:

Oh de deur uit, ik hoef gelukkig vandaag niet. Ik kan mij echt nergens toe zetten. Straks maar even een was doen en de kattenbak. Anders morgen geen schone kleding.Goed dat je het zegt. Was moet ik ook doen.
Mijn internet moest even zijn roes uitslapen ofzo.... Wakker (2016.001)
quote:gardalimone schreef op 02 januari 2016 @ 11:34:

Goedemorgen dames. Heerlijk uitgeslapen. Nu maar koffie en dan straks boodschappen doen. Eigenlijk geen zin om de deur uit te gaan.

Ik ook niet, toch gedaan

Nu weer thuis, joggingbroek aan en de rest van de dag laml*llen.

Probleem is wel dat ik zin heb in een bammetje pinda maar geen zin om te maken.

Ik moet mijn katten beter africhten...
Ik open even een nieuw deel. Heb inspiratie
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 januari 2016 @ 12:48:

Ik open even een nieuw deel. Heb inspiratie Watervrouw heeft er ook eentje geopend . Welke wordt het?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 02 januari 2016 @ 12:50:

[...]

Watervrouw heeft er ook eentje geopend . Welke wordt het?Die van Watervrouw want ik was er nog mee bezig en zag het op tijd. Ik zal de mods vragen dit topic te sluiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven