Ik heb een relatie en een minnaar

11-10-2008 23:36 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb nu zo'n 6 jaar een relatie en we hebben eigenlijk alles. Een huisje, boompje, beestje en eigenlijk heb ik geen speciale wensen . Ik wil ook niet spreken over een sleur, maar als je 6 jaar samen bent dan is het allemaal wat minder spannend.

Nu heb ik sinds een tijdje de behoeften aan de zelfde spanning die ik had toen ik nog single was.

Na lang nagedacht te hebben heb ik toch besloten om de stoute schoenen aan te trekken en me eigen aangemeld op een dating site. Ik had het al eens eerder gezien bij een single vriendin van me. Ik zag hoe mijn vriendin contact kreeg en hoe ze van de spanning en aandacht genoot. Ik dacht dat wil ik ook. In mijn profiel heb ik heel duidelijk gemaakt dat ik een relatie heb en dat ik opzoek was naar een man die ook een relatie heeft. Want ik ben niet opzoek naar een vaste relatie. Er staan heel wat mannen op die relatie sites die een relatie hebben en om een of andere reden niet gelukkig zijn. Ik wilde een man die net als ik wel gelukkig is in zijn relatie, want ik wil helemaal niet dat hij zijn vrouw verlaat, ik ga mijn mannetje ook niet verlaten.

Na een tijdje heb ik een leuke man van mijn leeftijd gevonden die op de zelfde manier in het leven staat als ik. Jullie snappen natuurlijk dat hij er goed uit ziet. Op de eerste date zijn we meteen heel intiem geweest en sinds dien spreken we regelmatig af.

Ik ben van mening dat deze affaire/minnaar mijn echte relatie nog beter maakt dan hij al is en ik voel me dus ook helemaal niet schuldig. Als ik weer eens een date heb gehad zit erg lekker in mijn vel en glimlach de hele dag. De date's zijn heel erg op seks gericht en de gedachten dat ik het stiekem doe maken het alleen nog maar spannender.

Nu ben ik heel benieuwd of er nog meer vrouwen zijn die er net zo overdenken en er een relatie op na houden of met de gedachten spelen. Hoe voelen jullie je eigen er onder? Velen van jullie zullen mij ook veroordelen. Maar ik denk dat ik anders in elkaar zit dan vrouwen die geen behoeften hebben aan extra spanning. Dus ik zit niet te wachten op veroordelingen.

Groetjes

Karin
Ik heb met veel plezier jullie reacties gelezen en sommige van jullie hebben echt hun hersenen op de juist plek zitten, anderen heel duidelijk niet.

Ik heb dit topic en profiel aangemaakt om partners in crime te zoeken, vrouwen die net als ik er een relatie op na houden en ben dus helemaal niet opzoek naar commentaar of kritiek. Maar ieder zijn mening en zijn eigen keuzes, natuurlijk mogen jullie ook kritiek hebben.

Sommige beweren dat ik een man ben, tja ik leef in een mannen wereld met de moralen die daar bij horen en het merendeel van mijn collages en vrienden zijn mannen. Maar ik ben toch echt van top tot teen een vrouw en een aantrekkelijke als ik dit over me zelf mag zeggen, maar ik denk dat ik meer ratio gedreven ben zoals als veel mannen, anders dan veel vrouwen die emotioneel gedreven zijn. De slimmen onder jullie zullen dit best uit mijn text hebben gefilterd.

Maar het heeft echt geen zin om mijn identiteit proberen te achter halen je mag natuurlijk altijd proberen. Ik zie jullie mails wel verschijnen als het gelukt is LOL
Beste Karin (eh Karel)

Dus je beweert nu dat je een man in een vrouwenlijf bent als ik je goed begrijp? Vind je het heel erg dat ik jouw reactie zeer vreemd vind en onwaarschijnlijk?. Een vrouw zou nooit van zichzelf zeggen dat zij als een man reageert. Never. Dus jij moet een man zijn. Punt.

Jouw identiteit interesseert mij geen bal. Wel dat je hier een spelletje speelt met anderen, daar heb ik geen goed woord voor over.
@Nell

Een man in een vrouwenlijf, waar gaat dit over! (is dit je zelf beeld) Wat is het doel met zo'n opmerking. Ik dacht dat dit een forum was waar het mogelijk was om op een open manier een discussie te voeren tussen mensen (vrouwen) met een andere mening of misschien wel de zelfde.

Maar Nell blijkbaar zit jouw iets anders dwars, wat het is wil ik eigenlijk niet weten als het geen bedrage levert aan deze discussie.

Eigenlijk heb ik de hoop al verloren dat er hier vrouwen zijn die op en eerlijk durven te zijn over hun activiteiten buiten hun relatie. Er zijn namelijk veel mannen die vreemd gaan en dat doen ze niet alleen.
Lees je over mijn berichten heen , ofzo ?

Prima , hoor ; reageren is niet verplicht , maar dan kap ik met posten .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:KarinT74 schreef op 13 oktober 2008 @ 00:24:

maar ik denk dat ik meer ratio gedreven ben zoals als veel mannen, anders dan veel vrouwen die emotioneel gedreven zijn.

Wat heeft dat hiermee te maken? Loop je dan per definitie ook "vanzelf" je niet-existerende lul achterna?

Het gaat om respect. Dingen verzwijgen voor je partner die hem ook aangaan, die de relatie aangaan, dat is een gebrek aan respect. Dat onder tafel praten is niet rationeel maar eerder struisvogelerig.
Karel zegt: "Eigenlijk heb ik de hoop al verloren dat er hier vrouwen zijn die op en eerlijk durven te zijn over hun activiteiten buiten hun relatie"

Open en eerlijk? wanneer ben jij dat dan Karel? tegen je "partner"? (als je die al hebt, ik betwijfel dat) Je hebt zelf omstandig uitgelegd hoe leugenachtig jij bent naar je partner. Jij schetst dat beeld zelf en je bent er trots op, en je verwacht hier van vrouwen dat zij 'open en eerlijk' naar jou toe zijn, bullshit. Zo'n houding die jij aanneemt van trots zijn op je eigen leugenachtigheid wordt door de meeste echte vrouwen niet gewaardeerd en als jij echt een vrouw was geweest dan had je dat geweten en je 'probleemstelling' geheel anders geformuleerd.

Jij valt in bovenstaande aangehaalde regel voor de zoveelste keer door de mand: dit kan alleen de fantasie van een man zijn. Een gefrustreerd ventje dat verlangt naar spannende verhaaltjes van vrouwen die vreemdgaan. Waarom jij dat zo nodig hebt, en daar als 'vrouw' op wil reageren dat zul je zelf het beste weten.

Het ga je verder goed, de discussie is wat mij betreft gesloten.
Waarom zou elke situatie op dit forum die je zelf zal ontlopen wel door een man uit zijn toetsenbord komen ? De wereld zit vol met mensen die dingen doen die je zelf niet zou willen . En dat zijn niet altijd mannen , hoor .
@blijfgewoonbianca

Je hebt gelijk, Sorry dat ik niet heb geregeerd. Er wordt alleen zoveel geschreven, dat ik niet overal 100% op kan reageren.

Natuurlijk heb ik je posts gelezen,

Maar zoals ik al eerder schreef ben ik opzoek naar vrouwen die net als ik er een relatie op na houden.

Sommige post schreeuwen om een reactie, omdat ze zo dom, suggestief of fout zijn.

Maar ik heb ff snel gekeken wat je vragen er waren en zal er antwoord op proberen te geven.

Ik wil mijn kids zo opvoeden dat ze zelf hun eigen keuzen kunnen maken en niet hun mening van anderen laten op dringen.

Klopt, neemt een SV niet voor zijn karakter. Dus uiterlijk is belangrijk.

Ik denk dat mijn man heel goed bij mij past, maar blijkbaar niet op alle gebieden. Bestaat de perfecte man die voor 100% je behoeften voorziet?

Ik hen aan mijn man voorgesteld om een keer een trio met een andere vrouw te doen, misschien dat hij dan ook interesse zou hebben in een trio met een man en ik heb hem ook verteld dat hij best een keer iets met een andere vrouw zou mogen doen als hij dat wilde. Maar hij had geen interesse.

Natuurlijk realiseer ik me dat vreemd gaan geen geaccepteerd gedrag is, ook niet na 6 jaar. Maar je hebt die behoeften of je hebt hem niet, Het is geen kunst om niet vreemd te gaan als je deze behoeften niet hebt.

Ik hoop en verwacht natuurlijk dat mijn man en kinderen er nooit achter komen. Want ik wil niet dat mijn relatie kapot gaat.

JA, ik zou een vriendin het advies geven om vreemd te gaan. Beetje afhankelijk van de persoon, want als ze een slechte relatie heeft is het misschien een bedreiging voor heer relatie

JA, het zijn mijn eigen kids.

Hoe weet jij dat je man even monogaam is als jij?
@nell

Prima, dan zal ik niet meer op je reageren omdat je toch geen bijdrage levert.
@blijfgewoonbianca

Bedankt voor je support
quote:KarinT74 schreef op 13 oktober 2008 @ 01:55:

Hoe weet jij dat je man even monogaam is als jij?

Vroeger , bedoel je ? ( We zijn nu verre van monogaam , en dat niet-monogame dat doen we dan ook nog eens samen . )

Al voel je je nog zo zeker ten opzichte van je partner , 100 % zeker weten of je partner vreemd gaat doe je niet ( of de vreemdgaander moet steken laten vallen bij het geheim houden of je moet hem constant controleren ) , maar ik denk dat ook jij anders bent en doet dan voor je een minnaar had ; wellicht voelt je man wat maar kan hij de hand er ( nog ) niet op leggen .

Denk jij dat je partner zijn handen voor je in het vuur zou steken ? Ook nadat jij gezegd hebt dat jij wel in bent voor een andere manier van invulling van jullie relatie ?

Wat denk je dat er gebeurt als je man ( zijn jullie getrouwd of is het je vriend ? ) er ooit achterkomt ? Kun je daarmee leven ?
Ik denk wel dat de perfecte man bestaat , ja . Maar .... liefde maakt dat je imperfectie accepteert , dat die je kan ontroeren , dat je die minder ziet , ...

Ik denk dat je uit liefde ook dingen zou moeten kunnen doen of laten .

Hou jij écht van je man ? Of hou jij van je leven met je man ?

.
Ik snap best wat jij spannend vindt aan wat je nu doet . Maar waarom neem je dan in vredesnaam een " vaste " als je het singlegebeuren zo leuk vindt ? Gaat het niet vooral om het nieuwe , om het jagen , om het aftasten ?

Je bindt de kat al op het spek wat betreft je huwelijk , maar hoe vaker je date met iemand , loop je dan niet ook nog eens de kans gevoelens voor diegene te gaan ontwikkelen die dieper gaan dan " een neuk voor de leuk " ?
Ik vind het nogal zwart wit gesteld dat mensen die niet vreemd gaan er geen behoefte aan hebben en het dus niet begrijpen. Zo werkt het niet denk ik.

Er zijn mensen die monogamie iets makkelijks vinden. En er zijn er voor wie het minder vanzelfsprekend is. En die toch monogaam leven. Of erover praten met hun partner en kijken of er iets van ruimte in die richting kan groeien.

Ik denk dat dat weerstand oproept. Ik wil het dus ik doe het. Ik wil niet dat het uitkomt dus komt het niet uit. Dat weet je nooit zeker. Ten eerste knaag je wel degelijk zo aan de fundamenten van je relatie volgens mij, wat BGB ook al aangaf. En stel nou dat het wel uitkomt? En je partner zo gekwetst is dat hij een eind aan de relatie maakt? Dat kan. Dat zou ten koste gaan van jullie maar meer nog van jullie kinderen. Dat zijn dingen waar je niet je ogen voor moet sluiten, dat hoort bij de verantwoordelijkheid van kinderen krijgen.

Je probeert ze een zekere mate van stabiliteit en veiligheid te garanderen lijkt me. En als dat is binnen een monogame relatie, dan houd je dat monogaam. En anders ben je er nog wat eerlijker in, je behoeften. En kijk je of je partner eraan kan wennen.

Seks met anderen terwijl je een relatie hebt zou ik nooit veroordelen. Ik veroordeel het hoe dan ook niet want vreemdgaan is zoiets menselijks. Maar het kan een heleboel stukmaken waar je ontzettende spijt van kunt krijgen. Je kunt je partner een emotionele trap van jewelste geven ermee. Is dat het waard?
Mijn man weet dat ik ondeugend bent, dat is ook een van de dingen die hij leuk aan mij vindt. Of hij zijn hand in het vuur steekt (na de gesprekken). Ik denk dat hij mij niet voor 100% vertrouwd.

We zijn getrouwd.

Ik wil hem natuurlijk niet kwetsen, Maar ik denk wel dat hij mij vergeeft als hij er achter zou komen.

Als ik het risico vs gevolgen tegen elkaar afweeg, dan ik kan er mee leven.

Wie weet is dit een fase in mijn leven en gaat het over (voordat hij er volgens sommige achter komt)

Ik bedoelde het in het algemeen, hoe weten vrouwen dat hun man monogaam is.

Ik ben best jaloers op jullie relatie, want uiteindelijk zou ik het liefst samen met mijn man vreemd gaan. Maar dan moet ik een andere man zoeken, want dat wil hij niet. Dan kan ik gezien de situatie beter vreemdgaan het het risico lopen.
Ik denk....( nee, gelul ; ik weet het heel zeker ) dat een aantal mannen met een vreemdgegane vrouw achteraf zeggen ; had ze maar gezegd dat.......dan had ze het eens mogen proberen en waren we niet gescheiden met alle nare gevolgen van dien .

How about that ???

Misschien vergeeft hij je ...of hij je ooit nog vertrouwt is een tweede natuurlijk . Of jullie het ooit nog echt leuk krijgen een goeie derde .
Knap hoor, dat je zo hard je best doet om je man ongezien te belazeren. Maar echt, jij doet het in je éigen omgeving en je schept er zelfs over op op een openbaar forum. Je valt door de mand en ik vind het gewoonweg respectloos.

Trouwens als rechtgeaarde IT-nerd weet je dat je áltijd geschiedenis achterlaat en dat álles te achterhalen is. Zelfs het formatteren van je harde schijf is niet save.

Valt me op dat je verder mijn hele post negeert en alleen maar even benadrukt dat je heus wel goed op je computertje past. Sja, dan mis je dus het punt volledig.
Een langdurige affaire (waar anderen weet van kúnnen hebben) is ontzettend kwetsend voor je man als het uitkomt.

Ik denk trouwens niet dat je 'oh zo veel rationeler' bent dan de gemiddelde vrouw, als je rationeel vreemd zou gaan zou je het doen zoals ik al in mijn vorige stukje schreef: éénmalig, met een onbekende, ver uit je eigen omgeving vandaan, terwijl je daar tot het einde van je dagen gewoon helemaal je bek over houdt. Dát kan niet uitkomen.

Dat maakt het moreel niet minder verwerpelijk natuurlijk, maar wel veel rationeler.
Mijn motto binnen een relatie is altijd geweest:

zodra je er alleen al aan denkt om je in te schrijven op een datingsite is de relatie blijkbaar niet goed genoeg.

Dan kan je er beter mee kappen!
@blijfgewoonbianca

Natuurlijk heb je gelijk, als ik een open relatie had zou veel beter zijn. Maar dat ik deze behoeften heb kan ik toch niet veranderen, mijn relatie heb ik geprobeerd te veranderen. Maar hij is er gewoon niet voor in.

Ik heb natuurlijk de mogelijkheid om het hem te vertellen, dat ik deze behoeften heb en niet zonder kan. Dit zal het einde van de relatie worden.

Of ik ga in het geheim door en loop de kans dat hij er achter komt. Met als gevolg dat de relatie eindigt.

De keuze is dus tot een gegarandeerd einde van de relatie of het risico dat het uit gaat. Voor hem zal het een niet minder pijnlijk zijn dan het andere.

volgens mij is hij nu gelukkig en als ik na een rendez-vous stralend thuis kom. wordt hij daar ook vrolijk van.

@tangerine

Tja ik ga je niet uit leggen hoe het technisch werk want dat is ook niet relevant.

@MissKaatje

Ik denk juist dat ik een hele goede relatie heb, je zou kunnen zeggen dat we elkaar goed aanvullen Hij trouw ik niet sorry flauwe grap. En we communiceren best goed, we kunnen het alleen op dit punt niet eens worden
quote:KarinT74 schreef op 13 oktober 2008 @ 23:47:

De keuze is dus tot een gegarandeerd einde van de relatie of het risico dat het uit gaat. Voor hem zal het een niet minder pijnlijk zijn dan het andere.

Dat scheelt toch wel degelijk. Je steekt een dolk in de rug van je partner die jou vertrouwt. Dat doet heel wat meer pijn dan het eerlijk in zijn gezicht zeggen en hem een keus geven.

Dat heeft niet alleen effect op jullie relatie. Het heeft effect op al zijn relaties. Een vanzelfsprekend bepaald soort vertrouwen zal hem afgenomen worden als dit uitkomt. In hemzelf, in anderen. Dat kwetst juist zo diep omdat het degene is bij wie je dacht veilig te zijn.

Maar goed, ik begrijp uit je reacties dat het je in essentie niet zo boeit, dit element.
Wat typisch dat je denkt dat je man je vergeeft als hij er achter komt , maar gaat scheiden als je het hem van te voren zegt .
Wat een reaktie's van al die vrouwen die het verwerpen om vreemd te gaan.

Zouden ze zelf nooit verleidingen hebben moeten doorstaan, of hun partner, vraag ik me dan af. Hoe trouw zijn ze zelf? Is hun seksleven naar ieders tevredenheid?

Joh, Karin, het is makkelijk om over je te oordelen, maar ik kan me er wel in vinden in deze relatie die je hebt. Spanning, seks en toch een leven willen met je man. Dat kan best. Ik heb een vriendin die hetzelfde doet; een sv/minnaar naast haar man. De seks met haar man was al jaren niet geweldig en hij vindt het wel best zo. Paar keer per maand recht op en neer is voor hem al genoeg, oraal oid is hem teveel. Therapie wil hij niet, erover praten ook niet. Maar ze wil ook niet bij hem weg omdat ze gewoon van hem houdt. Dus heeft ze nu een (geheime) minnaar, geheim omdat haar man zeker gekwetst is als hij erachter komt.

Als vriendin ben ik blij voor haar, ze leeft op en straalt weer en is niet meer sjacherijnig. Voor haar man is het uiteraard niet helemaal eerlijk, maar wie ben ik om daar over te oordelen?

Hij gunt haar ook niet de lekkere seks die ze graag wil, dus hij is ook egoistisch, toch! En zij heeft het vaak genoeg aangegeven dat er iets moet veranderen, hij wil gewoon niet, vindt seks niet belangrijk en snapt niet dat zij er zo'n punt van (heeft ge)maakt.

Ze hebben sinds de minnaar nog nooit zo "tevreden" samen kunnen leven.

(even over mezelf, ik zou het waarschijnlijk ook doen, als ik niet een geweldige man had en samen een heerlijk seksleven waar we beiden meer dan tevreden mee zijn)
Karin, je hóeft me niet uit te leggen hoe het technisch werkt, want ik wéét dat je bijna alles kunt achterhalen, zelfs al gooi je het weg. Er zijn maar weinig programma's die je sporen volledig kunnen uitwissen. Als je zelf in de computerbeveiliging zit dan wéét je dat. Vrijwel alles is te achterhalen. Hoe denk je anders dat internetcriminelen geregeld gepakt worden? Die denken ook zo slim te zijn al hun bewijsmateriaal weg te moffelen, maar daar komt ook niks van in.

Ik ga je niet uitleggen hoe het werkt, als het niet weet moeten we dat vooral maar zo houden. Maar echt, bijna alles is te achterhalen - dat kost alleen nogal veel moeite. Maar het kán weldegelijk.
Overigens ga je weer alléén maar in op je so-called beveiligingsskills, de rest laat je weer heerlijk langs je heengaan.

Hoezo een selectieve lezer?

Ik hoop dat het niet waar is en dat je gewoon één of andere kerel bent die zo zijn pleziertjes genereert, maar anders vind ik je een steeds grotere trut worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven