Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.

Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.

Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als je bij NUON zit, spaar je (volgens mij automatisch) voor punten via Nuon Exclusief, en daarmee kun je dan dingen bestellen. Nu bestaat dat Nuon Exclusief 2 jaar, en hebben ze mooie aanbiedingen. Zo krijg je voor 10 punten 2 x 10 e-books bij Elly's choice. Een keer voor jezelf en 1x om weg te geven. Of zelf te gebruiken op een 2e aangemaakte account, dat kan ook

Ook kun je voor 10 punten een 2=1 entertainmentbon bestellen. Geen idee wat de voorwaarden zijn, dat zou je zelf even moeten bekijken:

Exclusief 2=1 voucher

De 2 For 1 Entertainment voucher is geldig t/m december 2016.

Wat krijgt u?:

U krijgt een 2 For 1 Entertainment voucher, waarmee u ieder 2e, 4e, 6e en 8e kaartje gratis krijgt bij een voorstelling of evenement. U kunt kiezen uit verschillende voorstellingen en evenementen.

Prijs:

De 2 For 1 Entertainment voucher kost 10 punten

Geniet samen van de leukste evenementen voor de helft van de prijs!

Met de 2 For 1 Entertainment voucher ontvangt u eenmalig elk 2e kaartje gratis bij de voorstelling van uw keuze.

Uw heeft keuze uit een geselecteerd aanbod van musicals, festivals, concerten, evenementen en theatervoorstellingen. Geniet bijvoorbeeld samen van Mother Afrika, Christmas Dreams Kerstconcerten, Body Worlds, Sprookjesboom de musical en nog veel meer (zolang de voorraad strekt)!

Het aanbod verandert het hele jaar door. Zo kunt u altijd van de nieuwste voorstellingen genieten. U kunt ook meerdere tickets bestellen, u krijgt ieder 2e, 4e, 6e en 8e kaartje gratis. Met de voucher kunt u dus maximaal 8 tickets bestellen. Deze kunt u alleen betalen met iDeal.

Bekijk hier het actuele aanbod van de voorstellingen.

Nadat u de voucher besteld heeft ontvangt u deze per e-mail. Op de voucher staat een unieke code waarmee u de kaartjes van uw keuze met korting kunt bestellen.
Scoupy en Kortingisleuk hebben weer nieuwe acties.

Heb gisteren die showergel gehaald maar moet nog even aan de geur wennen. Het doet me denken aan anti-muggenspul, het ruikt behoorlijk sterk.
Ik had bij de Wehkamp vorige week besteld met kortingcode 'koud'. Je kreeg als je voor 40 euro bestelde 7,50 euro korting op alles.

Nu wil ik net mijn factuur betalen, zie ik dat de korting er niet af is gegaan. Nog iemand die dit heeft gehad?

Ik ga morgen bellen.
Ik breng denk ik hiermee de mosterd te laat binnen, maar omdat het voor mij momenteel ook erg belangrijk is om mijn uitgaven te beperken, en ik graag koffie drink in de stad, en ik dat ook vaak deed bij la place..heb ik gisteren de app gedownload.

En daarna genoten van een grattis cappucino.

Via het appje ontving ik daarna een aanbieding voor korting en recht op nog een gratis drankje.

Van de coupons die ik in de brievenbus kreeg maakte ik eigenlijk nooit gebruik omdat ik er meestal eenmaal daar aangekomen merkte dat ik ze niet bij me had.

Dat gebeurt nu niet meer, want ze staan ook op de app.

Eigenlijk is er, afgezien van specifiek la place, overal en altijd wel ergens korting op te krijgen merk ik nu ik daar wat meer op let.

Mijn conclusie is dus dat als je iets koopt zonder aanbieding of aktie, je jezelf altijd benadeeld, want of je kan het ergens anders goedkoper krijgen, of je hebt de week erna dat je er twee voor dezelfde prijs koopt, bv shampoo of deo.

Ik ben me er van bewust aan het worden dat het loont om me te verdiepen in het vrekken!

Die la place app, daar ben ik heel blij mee. Maar ik denk dat jullie hem al kenden, toch?
quote:lila01 schreef op 29 november 2015 @ 19:57:

Ik had bij de Wehkamp vorige week besteld met kortingcode 'koud'. Je kreeg als je voor 40 euro bestelde 7,50 euro korting op alles.

Nu wil ik net mijn factuur betalen, zie ik dat de korting er niet af is gegaan. Nog iemand die dit heeft gehad?

Ik ga morgen bellen.

Heb ik al eens met een andere korting gehad, even gebeld en ze haalden het er alsnog direct af

Whekamp doet nooit moeilijk is mijn ervaring
quote:pearle schreef op 06 december 2015 @ 10:45:

[...]

Heb ik al eens met een andere korting gehad, even gebeld en ze haalden het er alsnog direct af

Whekamp doet nooit moeilijk is mijn ervaringZe hebben het inderdaad alsnog verrekend.
Ik ben meer dan een half jaar non-actief geweest op dit Topic en ook helemaal geen GTA producten meer gehaald. Maar gisteren weer begonnen!

*Percil wascapsules (jeetje vrij duur! Maar ruikt wel lekker!)

*Optimel Kwark

*Alpro mango drank (50 cent)

Heb de smaak weer te pakken gekregen
Prrrr, mauw miawwwww.
Ikea kerstboom 1,-

http://www.ikea.com/ms/nl_NL/campaigns/kerstboom.html
Prrrr, mauw miawwwww.
Gratis vuurwerkbril.

https://www.pearle.nl/vuurwerkbril
Prrrr, mauw miawwwww.
Gratis oogdruppels

https://www.kruidvat.nl/o ... =%7B%7BmateriaalID%7D%7D#
Prrrr, mauw miawwwww.
Gratis 5 paar daglenzen

https://ziezie.nl/probeer-gratis-daglenzen/
Prrrr, mauw miawwwww.
Gratis tampons

http://www.ob-tampons.nl/procomfort

(Beide tampons gewoon aanvinken)
Prrrr, mauw miawwwww.
Zo, dat was dat...hopelijk ben ik geen mosterd.

Prrrr, mauw miawwwww.
quote:hallodaar... schreef op 06 december 2015 @ 10:32:

Die la place app, daar ben ik heel blij mee. Maar ik denk dat jullie hem al kenden, toch?Nou die kende ik dus niet. Dank je wel voor het delen!
Ik wil overstappen van zorgverzekeraar en kan dit online via verschillende spaarsystemen doen. Wat levert het meeste op: Jiggy, Ladymail, Shopbuddie, Euroclix of Doublepoints? Het gaat om alleen een basisverzekering, heb geen aanvullingen nodig.
quote:Snoopy80 schreef op 12 december 2015 @ 12:11:

Ik wil overstappen van zorgverzekeraar en kan dit online via verschillende spaarsystemen doen. Wat levert het meeste op: Jiggy, Ladymail, Shopbuddie, Euroclix of Doublepoints? Het gaat om alleen een basisverzekering, heb geen aanvullingen nodig.Kijken naar welke verzekering je wilt overstappen en dan per spaarsysteem kijken waar dat het meeste oplevert.
Ik kan met Elly’s Choice 5*10 ebooks weggeven, iemand interesse? Stuur me een PM met naam en emailadres.
TerugVindVrek
quote:Jane-Ice schreef op 12 december 2015 @ 07:01:

Gratis tampons

http://www.ob-tampons.nl/procomfort

(Beide tampons gewoon aanvinken)Even een aanvulling met de juiste link: https://www.ob-tampons.nl/probeerverpakkingen-bestellen
GTA voor Werther's Original, Quaker Havermout Muesli en Lay's Oven chips

https://www.kortingisleuk.nl/spottaactie
Saywhat, ik heb je een PM gestuurd over de boeken van Elly's Choice.
@lushcooking Ik zal je toevoegen. Nog iemand? Kan namelijk maar 1x de mailadressen invullen.
En je moet er volgens mij ook 5 tegelijk invullen, voor minder doet hij het niet.
Ja ik heb ze nu verstuurd en gelijk een code ontvangen.
Gourmetschotel 750gr bij de Lidl 3.99

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven