Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.

Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.

Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Degene die begon over scoupy: bedankt !! echt een super app!

Een aantal jaar geleden via libelle of margriet ( weet t niet meeR) een heel goedkoop pakket wasmiddelen besteld met oa witte reus enzo. Scheelde enorm veel geld en ik kon er bijna een half jaar mee vooruit.

Weet iemand of er nu toevallig nog ergens zo'n aanbieding is?
Oh ik heb je zojuist ook aangemeld voor euroclix maar het is me niet helemaal duidelijk hoe het werkt. Als ik bijvoorbeeld iets wil kopen bij de wehkamp moet ik dan via hun site naar de webshop?
quote:charriejj schreef op 04 januari 2016 @ 12:06:

Oh ik heb je zojuist ook aangemeld voor euroclix maar het is me niet helemaal duidelijk hoe het werkt. Als ik bijvoorbeeld iets wil kopen bij de wehkamp moet ik dan via hun site naar de webshop?Ja, je moet via de link die zij geven naar de webshop
If chocolate can't fix it, it's a real problem
Vandaag voor het eerst Scoupy geprobeerd. De Nescafé-sticks. Zou ik normaal niet kopen maar om het gratis te proberen vond ik het wel leuk. Pak gekocht, Scoupy geopend, bon geüpload....... Grrr... Maximale aantal deelnemers bereikt. Dat schiet natuurlijk niet op. Hebben de actieve Scoupy-gebruikers onder jullie dat vaker bij de hand gehad? Ik denk dat ik maar probeer om het pakje terug te brengen naar de winkel. Ik baalde wel, geen prettige eerste kennismaking!
quote:appagante schreef op 08 januari 2016 @ 20:49:

Vandaag voor het eerst Scoupy geprobeerd. De Nescafé-sticks. Zou ik normaal niet kopen maar om het gratis te proberen vond ik het wel leuk. Pak gekocht, Scoupy geopend, bon geüpload....... Grrr... Maximale aantal deelnemers bereikt. Dat schiet natuurlijk niet op. Hebben de actieve Scoupy-gebruikers onder jullie dat vaker bij de hand gehad? Ik denk dat ik maar probeer om het pakje terug te brengen naar de winkel. Ik baalde wel, geen prettige eerste kennismaking!

Nee dat heb ik nooit gehad. Ik kijk altijd voordat ik na de winkel ga en vaak ook in de winkel zelf. Alleen als het nog geldig is koop ik het dan. Als het maximale aantal deelnemers die dag bereikt wordt kan je het alsnog inleveren.

Zolang je van tevoren kijkt moet dat eigenlijk niet gebeuren als je de bon dezelfde dag inlevert.
You can be the ripest, juiciest peach in the world, but there will always be someone who hates peaches.
Dank voor je reactie. Ik heb het nog een keer geprobeerd en ik kreeg nu de optie 'oude bon indienen'. Dat heb ik dus gedaan en nu geeft hij aan dat het gelukt is. Vreemd. Nu maar even afwachten of het goedgekeurd wordt. Ik moet er nog even handigheid inkrijgen geloof ik!
quote:bieno schreef op 27 december 2015 @ 22:53:

Ja hoor, kan op al je apparaten, zolang je gewoon inlogt met dezelfde gegevens :-)

Alleen bij sommige enquetes wordt erbij gezet dat het bijvoorbeeld alleen op laptop/tablet kan en niet met je telefoon.

Ik heb m'n eerste tientje via euroclix gespaard!

Ik doe nu trouwens ook ipay, toluna en zinngeld. Van stempunt kreeg ik laatst het verzoek om in te schrijven voor stempanel via telefonisch vergaderen (denk ik) en dat is 75 euro per panelsessie. Maar hier heb ik echt geen tijd voor. Het moet wel leuk blijven.

Ik spaar kalmpjes aan door met de programma's waar ik nu op aangesloten ben.

Ik ben benieuwd hoe het er over een paar maanden bij staat.
Only dead fish go with the flow
Lekker vrekrecept: de goedkoopste pasta (40 ct) + 2 uien + goedkoopste kruidenkaas (55ct) + diepvriesspinazie eigen merk (60ct).

Je kunt er nog gerookte zalm of (vegetarische) spekjes aan toevoegen.

Pasta koken, uitjes oppakken (en de spekjes), spinazie op lager vuur meebakken en als laatste (als spinazie verwarmd is) de kruidenkaas erbij en laten smelten. Zalmsnippers als laatste erbij. Pasta afgieten en op borden doen. Dit kan voor 4 personen.

Niet super gezond maar wel voedzaam en echt smikkeleten
quote:Dreamglasses schreef op 11 januari 2016 @ 09:04:

[...]

Ik heb m'n eerste tientje via euroclix gespaard!

Ik doe nu trouwens ook ipay, toluna en zinngeld. Van stempunt kreeg ik laatst het verzoek om in te schrijven voor stempanel via telefonisch vergaderen (denk ik) en dat is 75 euro per panelsessie. Maar hier heb ik echt geen tijd voor. Het moet wel leuk blijven.

Ik spaar kalmpjes aan door met de programma's waar ik nu op aangesloten ben.

Ik ben benieuwd hoe het er over een paar maanden bij staat.

Zo jij gaat hard! Ik trouwens ook, heb dit jaar al 656 clix gespaard, en we zijn net 11 dagen met dit jaar bezig! Zal vast even beginnersgeluk van 2016 zijn, denk niet dat ik dat ga volhouden

Ik zit nu ruim aan de 6000 clix en denk dat ik gewoon even rustig doorspaar tot we het 'nodig' hebben of als we wat leuks willen gaan doen bijvoorbeeld. We willen hier nog met de schutting bezig en we willen over een paar maanden nog een hotelletje boeken met zijn 2-en, beide dus dingen waarbij een extra zakcentje wel van pas komt

Voor de rest moet het inderdaad wel leuk blijven, telefonische onderzoeken of via de webcam begin ik allemaal niet aan. Laatst wel een onderzoek voor 750 clix kunnen doen, die duurde ook anderhalf uur, maar ik zat toen in mijn zwangerschapsverlof, dus had alle tijd (zit nu alleen op de clix te wachten, die zijn nog niet bijgeschreven...)
Appagante je kan zien wanneer een actie begonnen is. Als het al een maand aan de gang is, heb je meer kans dat het op is dan wanneer je er een paar dagen later bij bent.

Ik heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik te laat was. Wel dat mijn bon niet leesbaar genoeg was en ik een nieuwe foto moest uploaden.

Bieno dingen via de webcam klinkt niet goed. Krijg ik rare ideeën bij.
quote:bieno schreef op 11 januari 2016 @ 17:57:

[...]

Zo jij gaat hard! Ik trouwens ook, heb dit jaar al 656 clix gespaard, en we zijn net 11 dagen met dit jaar bezig! Zal vast even beginnersgeluk van 2016 zijn, denk niet dat ik dat ga volhouden

Ik zit nu ruim aan de 6000 clix en denk dat ik gewoon even rustig doorspaar tot we het 'nodig' hebben of als we wat leuks willen gaan doen bijvoorbeeld. We willen hier nog met de schutting bezig en we willen over een paar maanden nog een hotelletje boeken met zijn 2-en, beide dus dingen waarbij een extra zakcentje wel van pas komt

Voor de rest moet het inderdaad wel leuk blijven, telefonische onderzoeken of via de webcam begin ik allemaal niet aan. Laatst wel een onderzoek voor 750 clix kunnen doen, die duurde ook anderhalf uur, maar ik zat toen in mijn zwangerschapsverlof, dus had alle tijd (zit nu alleen op de clix te wachten, die zijn nog niet bijgeschreven...)De punten van Euroclix zijn niet onbeperkt geldig! Als je iets in 2016 spaart verloopt het op 31-12-2018. Houd je hier rekening mee?
quote:ann3 schreef op 11 januari 2016 @ 21:09:

[...]

De punten van Euroclix zijn niet onbeperkt geldig! Als je iets in 2016 spaart verloopt het op 31-12-2018. Houd je hier rekening mee?Dit wist ik dus niet, thanks!
quote:ann3 schreef op 11 januari 2016 @ 21:09:

[...]

De punten van Euroclix zijn niet onbeperkt geldig! Als je iets in 2016 spaart verloopt het op 31-12-2018. Houd je hier rekening mee?

Ik heb nav jou berichtje even gezocht en kon hier niks over vinden, heb euroclix even gemaild met deze vraag en kreeg dit antwoord:

Bedankt voor je bericht.

Clix zijn in principe onbeperkt houdbaar. Wel behoudt EuroClix te allen tijde het recht Clix te laten vervallen, bijvoorbeeld wanneer de Clix frauduleus zijn verdiend.

Ik kan je echter wel garanderen dat Clix niet zonder opgaaf van een geldige reden komen te vervallen. Je hoeft je dus nergens zorgen om te maken!
Huh, ik heb ook gezocht en in hun voorwaarden staat dat de clixs maar 2 jaar geldig zijn - inclusief rekenvoorbeeld.

(Binnen de tekst zoeken naar 'geldig', dan kom je op die regel)

Ik heb wel liever onbeperkt geldig.
Ik las het ook via via en in de voorwaarden staat idd 2 jaar geldig. Ik heb het risico niet gelopen en heb mijn clix afgelopen december laten uitbetalen. Volgens mij heb ik afgelopen najaar ook een keer een mailtje gehad dat ze hun voorwaarden aanpasten. Vroeger was het ook zo dat de punten 2 jaar geldig waren, daarna hebben ze het aangepast naar onbeperkt en nu dus weer terug naar 2 jaar geldig.
Zal nog eens zoeken in de voorwaarden, kon zo gauw niks vinden. Wel vreemd dat ze dus via de mail wat anders zeggen dan in de voorwaarden staat. En anders laat ik het binnenkort gewoon uitbetalen :-)
Jeetje, ik ben de hele website aan het doorspitten maar ik kan de voorwaarden niet eens vinden, weet iemand waar die ergens te vinden zijn?
quote:bieno schreef op 12 januari 2016 @ 11:31:

Jeetje, ik ben de hele website aan het doorspitten maar ik kan de voorwaarden niet eens vinden, weet iemand waar die ergens te vinden zijn?

Op de website krijg ik het ook niet 1,2,3 teruggevonden maar via Google kwam ik dus hier;

https://www.euroclix.nl/registration/GeneralTerms

Ik heb voor de zekerheid mijn clix maar ingewisseld.
Daar staat het inderdaad! Gek zeg.. Misschien toch voor de zekerheid binnenkort maar inwisselen..
Ik durfde die gok niet te nemen maar ik had dan ook meer dan 10.000 Clix en ik verwacht dit jaar de 20.000 niet te halen. Nu is het een extraatje in januari, ook niet erg....
Hoi

Mag ik ook mee schrijven hier ?
quote:Elfje33 schreef op 13 januari 2016 @ 06:37:

Hoi

Mag ik ook mee schrijven hier ?Haha, dat hoef je toch niet te vragen?!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
In plaats van met euroclix heb ik jarenlang shopkorting gebruikt, maar de laatste paar jaar gebruik ik vooral spaarwinkelen. Daar krijg ik meestal het meeste geld mee terug. Wel betalen zij pas uit bij 25 i.p.v. bij 10 euro, maar het is het nakijken waard.
Ik heb ook de Scoupy app gedownload Komen er op een vaste dag nieuwe acties bij of is dit willekeurig?
Gratis nieuwe rijst met linzen https://www.kortingisleuk ... utm_campaign=lassielinzen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven