Nagellak vraagje
vrijdag 18 december 2015 om 11:58
Matte heel donkerrode nagellak. Qua tint zoals Chanel Rouge Noir. Koop een dupe en een matterende topcoat. Juist omdat je jurkje al glitters heeft.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
vrijdag 18 december 2015 om 15:36
quote:missmisery schreef op 18 december 2015 @ 12:18:
Doe alsjeblieft een 20 denier panty aan en niet zo'n dikke.
Dan wel eentje van Oroblu en geen goedkope van de Hema.
20 denier van een goedkoop merk vind ik echt niet mooi.
Ik zou eigenlijk voor een 40 denier gaan.
Ik vind een 40 denier in de winter juist veel gekleder staan dan een dunne panty.
Doe alsjeblieft een 20 denier panty aan en niet zo'n dikke.
Dan wel eentje van Oroblu en geen goedkope van de Hema.
20 denier van een goedkoop merk vind ik echt niet mooi.
Ik zou eigenlijk voor een 40 denier gaan.
Ik vind een 40 denier in de winter juist veel gekleder staan dan een dunne panty.
vrijdag 18 december 2015 om 16:49
Dat is zeker waar, dat die goedkopere niet super mooi zijn. Goed Oroblu kost wat natuurlijk en niet iedereen kan dat betalen als zodanig. Wat ik vooral minder vind van die goedkopere panty's, zijn de dikkere lijnen die je bijvoorbeeld ziet zitten in het materiaal.
En dat ook ja in de winter mag een panty best wel wat dikker.
En dat ook ja in de winter mag een panty best wel wat dikker.
fietsen varen vrouwelijk doen
woensdag 23 december 2015 om 16:01
wat is de gelegenheid?
Bij kerstdiner zou ik gaan voor donkerrood, of een mooie kleur roze.
Bij een feestje/uitgaan/jaarwisseling kan juist ook zilverachtig, of knalrood/knalroze, of misschien zwart/donker met een glittertje?
Bij kerstdiner zou ik gaan voor donkerrood, of een mooie kleur roze.
Bij een feestje/uitgaan/jaarwisseling kan juist ook zilverachtig, of knalrood/knalroze, of misschien zwart/donker met een glittertje?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein