Mode & Beauty alle pijlers

Kerst outfit

18-12-2015 17:20 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat doen jullie dit jaar aan tijdens 1e en 2e kerstdag? Word het een ugly christmas sweater of kleed je je netjes aan met een mooi jurkje of blazer.

Ik ben van plan om het gewoon beide te doen! 1e kerstdag word het de ugly christmas sweater met een skinny jeans en pumps of enkel laarsjes.

2e Kerstdag word het een mooie groene jurk met pumps(die ik nog moet gaan kopen...)

Wat doen jullie?
Jee, dat jullie dat al helemaal hebben uitgedacht

Ik heb een mooie gecoate zwarte broek die ik in kan zetten, onderdeel van mijn overbodig geworden ( ) sollicitatie -outfit. En mooie bloesjes en een jasje, maar het moet niet te stijf worden.

Ik zou ook mijn grijze kokerrok kunnen doen met 1 van die bloesjes. Hmmm.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
quote:streepjessokken schreef op 19 december 2015 @ 21:46:

Jee, dat jullie dat al helemaal hebben uitgedacht

Ik heb een mooie gecoate zwarte broek die ik in kan zetten, onderdeel van mijn overbodig geworden ( ) sollicitatie -outfit. En mooie bloesjes en een jasje, maar het moet niet te stijf worden.

Ik zou ook mijn grijze kokerrok kunnen doen met 1 van die bloesjes. Hmmm.

Gefeliciteerd!!

Ik draag denk ik met kerstavond een mooie jeans met wollen trui met kraaltjes

1e kerstdag jurkje panty pumps en een jasje (de 'nette' familie komt eten)

2e kerstdag weer lekker in jeans (de 'relaxte' familie komt eten)
Ik kan ook mijn trouwjurk aan :-D bordeauxrood, redelijk simpel jurkje. We zijn klein getrouwd vorig jaar, het is wel een kerst-waardig jurkje.
Ik heb bij de Hennes een zilverkleurige jumpsuit besteld, en die staat echt erg leuk.

Draag hem met een grijs vestje en een grote zilver kleurige ketting.

Dat is dus voor kerstavond.

1e kerstdag pyama dag.

2e kerstdag werken en dat moet ook in een feestelijke outfit maar wel makkelijk draagbaar, geen hakken of kort jurkje dus..

Denk kokerrok met witte blouse, colbert en zwarte gympen.
Wat lekker zit is belangrijk
Eerste kerstdag pyama tot in de avond, dan ruil ik hem in voor een huispak (dan gaan we naar zus) en tweede kerstdag ook pyama. Ga de 24ste onder zeil dus ik heb een mooi excuus
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
1e Kerstdag: Leather look legging, mijn Guess gympen (zwart met goud) en een lang grijs vest.

2e Kerstdag: hetzelfde alleen dan mss met mijn hakken eronder.
Ik begin nu als zwangere behoorlijk uit te dijen, dus eigenlijk: wat maar comfortabel zit. Kerstavond zijn we thuis dus wordt het sowieso een legging met een makkelijke trui. Eerste Kerstdag is nog even kijken hoe het zal gaan, dus kijk nog even. Tweede Kerstdag vieren we bij mijn schoonfamilie en trek ik een zwarte jeans aan met een bordeaux rode trui met eenzelfde kleur lint boven de buik. Ziet er dan toch netjes uit en het zit prima.

Volgend jaar maak ik er wel weer iets leuks van.
Ik wil eigenlijk de hele kerst in joggingbroek doorbrengen maar helaas heb ik verplichtingen waar ik echt niet onderuit kom, dus het wordt een halflange zwarte jurk met verticale amandelvormige opening bij het decolleté en blote schouders, wel lange mouwen. Zwarte legging eronder en zwarte kniehoge laarzen. Erbij een bijpassende clutch.

Zodra ik op beide kerstdagen thuiskom gaat de joggingbroek echter meteen weer aan, om hem vervolgens niet meer uit te trekken.
Wat je beschrijft is ook leuk Fleetfox. En de mooie buik is versiering op zich, mooier kan het niet.
quote:aife schreef op 19 december 2015 @ 16:30:

Niet iets bijzonders gewoon wat k in mijn kast heb hangen. Waarschijnlijk gewoon spijkerbroek met wit hemdje en jasje, tweede kerstdag ongeveer het zelfde idee alleen dan zwart hemdje met ander jasje

Ik was al bang dat ik de enige zou zijn die gewoon lekker in spijkerbroek rond sloft.

Ik doe er geen jasje bij aan. Gewoon een shirtje en vestje. Niks anders dan anders.
blub
Kerstavond: lekker thuis, dus lekker makkelijk.

Eerste kerstdag verplichtingen, familie:

http://www.vd.nl/dames/ju ... G21359942_color=Zwart-Wit

Met wss een colbertje erop.

Of deze:

http://www.janenorman.co. ... et-dress?___store=default

Tweede kerstdag: wss bij vrienden, dus een foute kersttruien lol.
Carpe Diem!
Mijn schoonfamilie trekt niks bijzonders aan, daardoor voel ik me al snel overdressed.
quote:Vikhui schreef op 18 december 2015 @ 17:43:

Ik wist niet dat mensen echt serieus zo'n trui een hele dag dragen. Dacht altijd dat dat een grapje uit films was.

Sterker nog, in sommige landen (bijvoorbeeld Groot-Brittannie) dragen mensen 'm naar hun werk. En zitten dan met een stalen gezicht in een belangrijke vergadering met Rudolf het rendier op hun borst. Of een kerstmuts op hun hoofd.

On topic: ik hou het lekker relaxed dit jaar. Waarschijnlijk een zwarte gebreide jurk met een glitterpanty op eerste kerstdag en tweede kerstdag een joggingbroek met een trui.
Eerste kerstdag: een donkergroene mouwloze top, zwart fluwelen kokerrok, zwart suède hakken en een zwart en bordeauxkleurige statement ketting.

Tweede kerstdag: meer casual familiebezoek, dus een ugly christmas sweater (en hij is echt héél lelijk, met aaibare stofjes en al ) op een skinny jeans en een paar Shabbies laarzen.
Ik heb deze trui gekocht:

Waarschijnlijk ga ik die gewoon op een (nette) spijkerbroek dragen, met suède zwarte laarsjes met hoge hak eronder.

En dit rokje:

Ziet er heftiger uit dan t is (door dat bijpassende shirtje..). Ik combineer 'm met een zwarte blouse, zwarte legging en mijn Sendra laarsjes.

Kerstavond is ontspannen borrelen met het gezin, dus dan trek ik de trui aan.

Het rokje 1e of 2e Kerstdag (ben ik nog niet over uit) en een van de vele jurkjes uit mijn kast op de andere dag .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven