Hoe voelt het om gepijpt te worden ?

19-02-2009 21:14 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit voor de mannen : hoe voelt het eigenlijk om gepijpt te worden ?

Ben eens benieuwd ...
Prettig, maar ook weer niet zo dat ik door het plafond ga of zo. Een orgasme bijvoorbeeld puur en alleen door gepijpt (gepepen) te worden, kan ik op 2 handen tellen. Ik vind het 'zonde' van mijn orgasme, zeg maar. Aangezien een paar keer achter elkaar klaarkomen meer iets is van vroeger, vind ik het veel fijner om tijdens neuken klaar te komen. Verder hecht ik meer waarde aan de passie waarmee het gedaan wordt (bewegingen, ogen, blik, gulzigheid) dan puur de technische handelingen an sich, zeg maar. Ik word geiler van iemand die het vol overgave doet en er zelf ook geil van wordt, maar die er technisch gezien niet zo ervaren in is. Dan van iemand die heel ervaren is, alle handelingen perfect doet (geen tandenschrapen bijv) maar er als een ijsklomp bij ligt. En eenmaal klaargekomen, is het bij mij zo gevoelig, dat het pijpen even een minuutje moet stoppen.
.
Als het goed gebeurt is het hemels, om te voelen en om te zien!

Helaas heb ik weinig ervaring met vrouwen die hier echt goed in zijn. Of beter gezegd, ik heb gelukkig ervaring met vrouwen die hier echt goed in zijn, maar daardoor valt het op dat veel vrouwen het niet goed kunnen en/of niet passievol willen doen.

Ik ga geen beschrijving maken hoe het moet, maar ik heb het binnen de vrienden kring hier wel eens over gehad en het wordt erkent. Uit angst dat een vrouw het helemaal niet meer doet wordt er niet altijd over gesproken
quote:ijsberg schreef op 19 december 2015 @ 23:53:[/

Ik ga geen beschrijving maken hoe het moet, maar ik heb het binnen de vrienden kring hier wel eens over gehad en het wordt erkent. Uit angst dat een vrouw het helemaal niet meer doet wordt er niet altijd over gesproken

En dát vind ik dus jammer.. Dat niet spreken erover. Hoe kun je nou als vrouw weten dat het beter kan als er niks gezegd wordt?

Ik neem aan dat ik het kan. Feeman komt klaar en ik voel en zie aan zijn reactie dat het goed gaat..

Maar toch zou ik juist blij zijn met aanwijzingen..daar kan ik alleen maar beter van worden.

En een beschrijving? Bestaat dat? Een standaard beschrijving van hoe een goede pijpbeurt hoort te verlopen??

Nou...

Laat maar komen...wie?
Natuurlijk bestaat er een beschrijving. Alleen is iedere man anders en daarom vroeg ik in mijn loedertijd regelmatig om een pijpbegrijpsaanwijzing.

En zo heb ik ook een befwijzer
.
Elke man wil het anders, dus ook echt suf om als man zijnde niet aan te geven wat je lekker vindt.
Natuurlijk geeft een man aan wat hij lekker vindt, maar zo simpel is het niet.

Het is geen draaiboek met tijdstabel, het is een combi van talent, lef en je durven te laten gaan.

Een man het gevoel geven dat het heerlijk is, dat je er geen genoeg van kan krijgen, dat je wilt blijven doorgaan!
Dat is ook suf...ben ik met je eens. Maar toch merk ik nú dat Feeman dus niet de enige is die geen aanwijzingen geeft. Ik moet het me dus allemaal maar uitzoeken...nou is pijpen iets wat ik graag doe, dus is het geen opgave, maar toch...

Ik geef ook wel eens aanwijzingen...dat maakt het makkelijker voor hem en lekker voor mij.

Zo leer je bij...denk ik dan..
quote:ijsberg schreef op 20 december 2015 @ 00:14:

Het is geen draaiboek met tijdstabel, het is een combi van talent, lef en je durven te laten gaan.

Een man het gevoel geven dat het heerlijk is, dat je er geen genoeg van kan krijgen, dat je wilt blijven doorgaan!Als dit een beetje de norm is..... .
quote:ijsberg schreef op 20 december 2015 @ 00:14:

Een man het gevoel geven dat het heerlijk is, dat je er geen genoeg van kan krijgen, dat je wilt blijven doorgaan!

Dan nog is het toch handig om aan te geven wat je lekker vindt?

De een wil een tong in zijn plasbuis, de ander juist DT en weer een ander tanden. En dan zou ik maar moeten kunnen inschatten welke man wat wil?
Ik hoef ook geen plattegrond met gebruiksaanwijzing of iets dergelijks, maar het is wel fijn als een man met z'n lijf en z'n reacties laat blijken wat hij lekker vindt. Mannen zijn soms net mensen en mensen verschillen nu eenmaal enorm met wat ze lekker vinden en wat niet.

En dat verplichte nummertjes de opwinding niet echt vergroten, dat geldt wat mij betreft voor alles tijdens de seks.
Feetje69, misschien is het ook nog wel lastig om aan te geven wat je nog lekkerder vindt, omdat die ervaring met een andere vrouw was. Ik denk niet dat 1 vrouw (of man) alle variaties op dit gebied beheerst en dat het ook niet past!

Bovendien denk ik dat niemand het leuk vindt om vergeleken te worden met een ex, behalve wanneer je het compliment krijgt dat je veel beter bent!!

Bij sommige vrouwen hoort er misschien zacht bijten en nagel gebruik bij, terwijl als een ander dat zou proberen je een spontane lachbui krijgt (niks mis mee, volgens wordt er veel te weinig gelachen in bed )!

Wel denk ik wanneer je wat langer in een relatie zit dat het leuk is om eens iets aan te passen, bewust!
wij zitten al heeeel lang in onze relatie en zijn beide elkaars eerste partner.

We hebben de laatste 2,5 jaar alléén maar de dingen anders gedaan als vroeger. Het werp idd zijn vruchten af.

Het verbaasd me alleen dat ik hier lees dat dus idd heel veel mannen niet zeggen hoe ze het lekker vinden. En hoe het beter kan.

Typisch man? Ik weet het niet...

Wat jij zegt over vergeleken te worden met een ander...tóch vind ik dat raar.

Als het bij ons ooit gebeurd dat een andere man iets bij mij doet wat ik heeeel lekker vind,

Geloof maar dat Feeman daar dan " cursus" in krijgt!

Zonodig vraag ik die ander het even vóór te doen...
niet alle antwoorden gelezen.. Maar TO.. Je bent zelf een man....? Dan weet je het zelf toch ho het voelt (mag ik hopen)
Ik vindt staand het lekkerst, pijpen is zelfde als beffen als je ontdekt wat de gevoeligste plekjes zijn en daar op focust ja dan is het een enorme genot.
quote:Feetje69 schreef op 20 december 2015 @ 09:58:

wij zitten al heeeel lang in onze relatie en zijn beide elkaars eerste partner.

We hebben de laatste 2,5 jaar alléén maar de dingen anders gedaan als vroeger. Het werp idd zijn vruchten af.

Het verbaasd me alleen dat ik hier lees dat dus idd heel veel mannen niet zeggen hoe ze het lekker vinden. En hoe het beter kan.

Typisch man? Ik weet het niet...

Wat jij zegt over vergeleken te worden met een ander...tóch vind ik dat raar.

Als het bij ons ooit gebeurd dat een andere man iets bij mij doet wat ik heeeel lekker vind,

Geloof maar dat Feeman daar dan " cursus" in krijgt!

Zonodig vraag ik die ander het even vóór te doen...
Aliquando et insanire lucundum est
Ik heb er nog even over na zitten denken maar de vraag is lastig te beantwoorden.

Het heeft veel te maken met de setting:

Is het (lang geleden) onverwacht terwijl je aan het auto rijden bent dan is de spanning en ongeloof wat het sensationeel maakt. Is het in een lange relatie dat kan het per vrijpartij verschillen.

Het is gaaf als een vrouw je verrast door bijvoorbeeld een keer met ijs en warme drank te variëren, langzaam opbouwt of juist snel start.

En vooral, zonder remmingen, durven en doorgaan.

Ik geloof niet dat het gaat werken door het explicieter uit te schrijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven