Mode & Beauty alle pijlers

Neppe navelpiecing

21-12-2015 02:11 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik wil heel graag een navelpiercing maar ik mag het niet.. Weten jullie of je ergens neppe navelpiercings kunt kopen??

Groetjes
Hoe oud ben je? Wacht gewoon nog een paar jaar, dan kun je zelf bepalen of je er een wilt.

Ik geef je ouders trouwens groot gelijk.
Wat zijn neppe navelpiercings? Net zoiets als die clip oorbellen? Dat ze niet door je huid hoeven maar soort knijpertje die je op je huid klemt?
Bedoel je zoiets?

http://www.twenga.nl/plaksteentjes.html

En dan gewoon op je huid plakken als (nep)piercing.
Loop je nu met een blote buik dan?

En inderdaad dan plak je toch een stickertje erop.
http://www.wikihow.com/Make-a-Fake-Bell ... n-Piercing
Vanaf je 16e mag je zonder ouders gaan. Die plaksteentjes geven trouwens nogsteeds geen echt effect, want een navelpiercing zit niet alleen op dat navelvelletje en heeft ook niet alleen een steentje. Dan kun je beter die methode van AnAppleADay gebruiken, maar ik weet niet of je het risico wil lopen dat je navelpiercing eraf valt waar je vriendinnen/klasgenoten bij zijn?

Ik zou persoonlijk wachten tot ik er wel een mag zetten.
Een echt navelringetje vastknijpen? Deed ik vroeger bij neus. Mocht ook niet. Nu blij mee en baal van navel. Blijft een gat zien.
In mijn oor droeg ik plaksteentjes tot ik eindelijk op mijn 16de naar de piercingshop kon voor een helix, in mijn oor werkte dat redelijk maar soms verloor ik ze. Ben altijd heel happy geweest met mijn helix maar draag ook wel tijden niet. Zie je niks van, maar weet niet hoe dat is bij navelpiercings.
Wat ik ervan herinner is dat die magneetsystemen pijn gaan doen na een tijdje. Ik zou plakken met lijm. Volgens mij verkopen ze die neppiercings op de markt en in accessoirewinkels als Claires e.d.
quote:Websurfer1974 schreef op 21 december 2015 @ 07:53:

Bedoel je zoiets?

http://www.twenga.nl/plaksteentjes.html

En dan gewoon op je huid plakken als (nep)piercing.Nee, dat bedoel ik niet.. Maar ik ga morgen wel even naar de claires
Ze verkopen bij claires nep ringetjes die nu heel hip zijn om als septum te dragen.

Lijkt mij ook prima als navel ring.
Neppe? Dat zegt mijn nichtje van 5
Navelpiercing blijf je altijd wel zien, verstandig dat je ouders het niet willen.

Als je 16 ben mag je zelf beslissen, verdiep je vooral ook in wat de gevaren kunnen zijn. En een nep navelpiercing daar zou ik als ik jou was niet aan beginnen dat zie je gelijk
Als je 16 of ouder bent lijkt me het toch wel dat je zelf mag kiezen. Ik ben bijna 20 maar het heeft ook lang geduurd voordat ik een neuspiercing mocht, so i know everything about it helaas..
quote:winkelliefhebber schreef op 21 december 2015 @ 16:35:

[...]

Nee, dat bedoel ik niet.. Maar ik ga morgen wel even naar de claires

Dankuwel allemaal voor de adviezen en de hulp ik ben nu een stuk wijzer.

Niet zo netjes hè. je opent een topic, reageert amper en als je reageert ben je nogal onbeleefd terwijl mensen dingen voor je opzoeken en je proberen te helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven