HSG???

09-10-2008 12:32 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik krijg over een paar weken een Hysteropingografie.

Wie kan mij hier meer over vertellen,doet 't zeer ????
Ik heb iets van 2 a 3 jaar geleden een hsg gehad omdat ik maar niet zwanger raakte. Van te voren moest ik een zetpil nemen tegen de pijn. Ik had geen verklevingen, alles was goed, maar ik moet je helaas vertellen dat t bij mij toch wel erg veel pijn heeft gedaan. Maar het goede nieuws;

5 maanden later zwanger! Werd helaas wel een miskraam, maar toen weer 4 maanden later zwanger en nu dus een kind!

Heel veel succes
Kijk anders ook eens op babybrabbel.org en dan op t forum, staat ook veel over!
Hoi!

Ik krijg a.s. maandag een HSG. Ik schrijf al een poosje mee op dit forum onder de topic "Clomid, wel en wee wie kletst er mee". Wanneer heb jij je HSG en heb je verder nog meer onderzoeken?

Groetjes!
Hoi Krossie.

Ik krijg de 22ste Okt een uitleg en dan ligt het aan de cyclus,ik verwacht de eerste week van november.

Heb verder nog geen 'heftige'onderzoeken gehad.Eindelijk gaan er nu wat uitgebreidere onderzoeken plaats nemen.

Als hier niets uit komt wordt het een kijkoperatie,volgens mij is dat ook iets in deze richting?!

Ik ben benieuwd hoe jij jouw HSG ervaart,en wat er nog gaat komen.

Hou je me op de hoogte?

Liefs
En trouwens iedereen bedankt voor jullie tips en medeleven,doet me goed
Geen dank.

Ben trouwens ook kijkoperatie ervaringsdeskundige, dus mocht je ooit, ik hoop 't niet voor je, vragen hebben, kom maar!
@ nala24

welke onderzoeken heb jij nog meer gehad???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven