Ik verveel me dood...
maandag 21 december 2015 om 15:26
Ik zit ook te wachten op n app-je van een vriendin om samen boodschappen te doen. Dan heeft iets anders aanpakken ook zo weinig nut vind ik... Ach ja, ik vermaak me wel hoor met jullie en SR
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 21 december 2015 om 15:30
maandag 21 december 2015 om 15:33
maandag 21 december 2015 om 15:36
maandag 21 december 2015 om 15:46
quote:Mama-Emeritus schreef op 21 december 2015 @ 15:05:
Pfff, over een uurtje moet ik naar de psycholoog. We starten vandaag de emdr therapie. Ik word toch een beetje zenuwachtig.
Verveel me dan in ieder geval niet meer.
Sterkte en succes!
Ik 'verveel' me ook. Heerlijk juist. Lekker lezen op Viva, Serieus Request kijken en wat recepten zoeken.
Eigenlijk verveel ik me dus niet
Pfff, over een uurtje moet ik naar de psycholoog. We starten vandaag de emdr therapie. Ik word toch een beetje zenuwachtig.
Verveel me dan in ieder geval niet meer.
Sterkte en succes!
Ik 'verveel' me ook. Heerlijk juist. Lekker lezen op Viva, Serieus Request kijken en wat recepten zoeken.
Eigenlijk verveel ik me dus niet
maandag 21 december 2015 om 15:46
quote:Marels schreef op 21 december 2015 @ 15:33:
[...]
Gezellig!
Deze week moet man nog werken dus ben ik home alone, tussen kerst en oud en nieuw is hij ook vrij, dus kijk maar
Laat het je weten. Van 23 tot 27 dec heb ik kerstverplichtingen met familie.
Fijn he, dat ze je volboeken! En dan werk ik nog met: eerste komt, eerste maalt.
Mja, er is altijd wel iemand die ineens buiten die dagen kerst wil vieren en met het gezin wil eten.
[...]
Gezellig!
Deze week moet man nog werken dus ben ik home alone, tussen kerst en oud en nieuw is hij ook vrij, dus kijk maar
Laat het je weten. Van 23 tot 27 dec heb ik kerstverplichtingen met familie.
Fijn he, dat ze je volboeken! En dan werk ik nog met: eerste komt, eerste maalt.
Mja, er is altijd wel iemand die ineens buiten die dagen kerst wil vieren en met het gezin wil eten.
maandag 21 december 2015 om 16:33
Ik kan de verveling ook nog wel aan hoor.
Lekker Netflixen enzo.
Maar vraag me dat over drie weken nog eens
Angels, succes dan in het ziekenhuis, ik duim voor god nieuws!!
Dolfje, heerlijk, zo'n vrije dag in de week!
Ik heb net met beste vriendin gebeld, de laatste was opgevouwen, de vaatwasser ingeruimd en nu ben ik er wel weer klaar mee.
Moe nu. Dus nu thee en pootjes omhoog weer... En toch nog maar even rustig aan doen. Me vooral niet forceren enzo.
En nog steeds 1ste aflevering Orange is the New Black
Lekker Netflixen enzo.
Maar vraag me dat over drie weken nog eens
Angels, succes dan in het ziekenhuis, ik duim voor god nieuws!!
Dolfje, heerlijk, zo'n vrije dag in de week!
Ik heb net met beste vriendin gebeld, de laatste was opgevouwen, de vaatwasser ingeruimd en nu ben ik er wel weer klaar mee.
Moe nu. Dus nu thee en pootjes omhoog weer... En toch nog maar even rustig aan doen. Me vooral niet forceren enzo.
En nog steeds 1ste aflevering Orange is the New Black
668, the neighbour of the Beast