uitgerekend augustus 2016
vrijdag 27 november 2015 om 22:44
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,
Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo
TABEL VOL
cyn teagirl
Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo
TABEL VOL
cyn teagirl
Live, Love, Laugh
maandag 21 december 2015 om 18:37
maandag 21 december 2015 om 19:42
Ja ik heb zeker nog wat leuks gekocht op de kerstmarkt! Een ketting wat geluid maakt een bal. En die rust op je buik. Dat geluidje is rustgevend voor de baby!
Wauw een 2ling Kim! Gefeliciteerd. Haha ik zou ook zeker in schock zijn.. Dat wordt nu vanalles 2 aanschaffen haha. Leuk leuk leuk!!
Ukkie wat fijn dat alles goed was. En mooi dat je het hartje hebt gehoord!
Wat een positief nieuws allemaal.
Wauw een 2ling Kim! Gefeliciteerd. Haha ik zou ook zeker in schock zijn.. Dat wordt nu vanalles 2 aanschaffen haha. Leuk leuk leuk!!
Ukkie wat fijn dat alles goed was. En mooi dat je het hartje hebt gehoord!
Wat een positief nieuws allemaal.
herinner je gisteren droom van morgen maar leef vandaag
maandag 21 december 2015 om 20:37
@Meneer Fog. Ik bedoelde het lief en wilde hem een beetje voorbereiden zodat áls het een tweeling is, hij niet flauwvalt in het ziekenhuis bij de echo..
@Kim Ze vragen hoe het met je is in ons oude zwanger worden topic Ik hoop dat je je snel lekkerder voelt trouwens.
@Tinus Leuk zo'n balletje! Die zag je vroeger veel maar tegenwoordig niet. Wist je 'm na de geboorte boven de wieg moet hangen zodat de baby het geluidje herkent.
@Kim Ze vragen hoe het met je is in ons oude zwanger worden topic Ik hoop dat je je snel lekkerder voelt trouwens.
@Tinus Leuk zo'n balletje! Die zag je vroeger veel maar tegenwoordig niet. Wist je 'm na de geboorte boven de wieg moet hangen zodat de baby het geluidje herkent.
maandag 21 december 2015 om 20:46
Hahaha, sorry Fog! Wilde geen onrust veroorzaken!
komen er tweelingen voor bij jullie in de familie?
Dank jullie wel iedereen. Het nieuws begint langzaam te landen. Momenten van grote blijdschap en paniek wisselen elkaar een beetje af. Het zal er vast bijhoren. We zijn vanavond bezig met heel praktische dingen: zoiets simpels als de auto waar we straks niet met z'n zessen in passen. Dat wordt in het begin waarschijnlijk met twee auto's rijden en op den duur een grotere auto kopen.
Grappig trouwens, iedereen die we het verteld hebben, schiet spontaan in de lach
Dank jullie wel iedereen. Het nieuws begint langzaam te landen. Momenten van grote blijdschap en paniek wisselen elkaar een beetje af. Het zal er vast bijhoren. We zijn vanavond bezig met heel praktische dingen: zoiets simpels als de auto waar we straks niet met z'n zessen in passen. Dat wordt in het begin waarschijnlijk met twee auto's rijden en op den duur een grotere auto kopen.
Grappig trouwens, iedereen die we het verteld hebben, schiet spontaan in de lach
dinsdag 22 december 2015 om 03:01
Kim wat bijzonder een tweeling!
Haha Fog, ik zei dat eigenlijk ook tegen mijn vriend maar hij zei gewoon "oh wat leuk". Daarna keek ik een stukje een huis vol en vroeg mijn vriend of ik ook een vierling zou willen... Nou, dat zou ik niet willen!
@zon, gelukkig kan ik op de momenten dat ik me goed voel wel echt genieten! Maar toch verlang ik heel erg naar huis en weer goed kunnen eten. En de echo natuurlijk van overmorgen
Haha Fog, ik zei dat eigenlijk ook tegen mijn vriend maar hij zei gewoon "oh wat leuk". Daarna keek ik een stukje een huis vol en vroeg mijn vriend of ik ook een vierling zou willen... Nou, dat zou ik niet willen!
@zon, gelukkig kan ik op de momenten dat ik me goed voel wel echt genieten! Maar toch verlang ik heel erg naar huis en weer goed kunnen eten. En de echo natuurlijk van overmorgen
dinsdag 22 december 2015 om 08:33
@Kim Vooral genieten van aan iedereen vertellen hoor! Het is ook heel leuk om twee wondertjes tegelijk op de wereld te zetten. Je hebt nu de rest van je leven extra aandacht door de tweeling en dat kan je maar beter positief oppakken dan van die assertieve negatieve ouders die negatief reageren op al die aandacht. Bij ons in de familie zit bij mijn man wel veel tweelingen maar bij mij 0. Er is dus geen overerfelijkheid. Toevallig ken ik er wel veel.
@vertellen Mijn gedachtes over tweelingen zijn ook "dan zijn we gelijk klaar" maar meneer Fog schiet bij alles waar hij geen controle over heeft volledig in de stress. Hij is er van overtuigt dat controle over elk aspect van zijn leven mogelijk is... Dat heb ik er nog steeds niet uit. Het is soms wel een beetje vermoeiend.
@zwanger Ik ben vandaag 7 weken! ik blijf het bijzonder vinden.
@vertellen Mijn gedachtes over tweelingen zijn ook "dan zijn we gelijk klaar" maar meneer Fog schiet bij alles waar hij geen controle over heeft volledig in de stress. Hij is er van overtuigt dat controle over elk aspect van zijn leven mogelijk is... Dat heb ik er nog steeds niet uit. Het is soms wel een beetje vermoeiend.
@zwanger Ik ben vandaag 7 weken! ik blijf het bijzonder vinden.
dinsdag 22 december 2015 om 08:39
Fog, ik weet nog dat mijn man er enorm aan moest wennen dat je niks, maar dan ook echt niks, kan plannen met een baby. Wil je weggaan dan spugen/poepen ze nog ff alles onder. Je dacht een ritme te hebben, maar die is als je iets afspreekt altijd anders. Dat zal voor meneer Fog ook nog wel lastig worden dan. Controle heb je niet over een baby. Die doen lekker hun eigen ding. Tzt kan meneer Zon meneer Fog wel wat tips geven
7 weken alweer! Cool he!
Cantate, ik zal duimen voor een goede vlucht, zodat je snel door kan naar de vk.
Tweeling, ik denk dat ik m'n man dan kan afvoeren. Die ziet dat echt niet zitten.
Thanks Ukkie, wordt een lange dag! En stiekem is zoon ook best wel dwars. Ff kijken hoe we de dag kunnen vullen.
7 weken alweer! Cool he!
Cantate, ik zal duimen voor een goede vlucht, zodat je snel door kan naar de vk.
Tweeling, ik denk dat ik m'n man dan kan afvoeren. Die ziet dat echt niet zitten.
Thanks Ukkie, wordt een lange dag! En stiekem is zoon ook best wel dwars. Ff kijken hoe we de dag kunnen vullen.
dinsdag 22 december 2015 om 08:56
Oh wat laat nog Zon. Dat wordt een lange dag
@Controle Ik heb in de loop van de jaren al wel wat work-a-rounds gevonden zodat hij niet telkens over de flos raakt als er iets buiten de planning* valt. (*de planning = zijn planning) Ik reserveer bijvoorbeeld veel meer tijd dan nodig voor zaken, zodat uiteindelijk de dag op rolletjes loopt. Ja dat wordt echt een feestje als we eenmaal een baby hebben
Niet alleen baby's hebben rust, reinheid & regelmaat nodig in Huize Fog.
@Controle Ik heb in de loop van de jaren al wel wat work-a-rounds gevonden zodat hij niet telkens over de flos raakt als er iets buiten de planning* valt. (*de planning = zijn planning) Ik reserveer bijvoorbeeld veel meer tijd dan nodig voor zaken, zodat uiteindelijk de dag op rolletjes loopt. Ja dat wordt echt een feestje als we eenmaal een baby hebben
Niet alleen baby's hebben rust, reinheid & regelmaat nodig in Huize Fog.
dinsdag 22 december 2015 om 12:20
Hahaha Fog, klinkt alsof je precies weet hoe je meneer Fog zo rustig mogelijk kan houden!
Zon, sterkte met deze dag doorkomen en hopen op een mooie echo vanavond!
Kim, van harte gefeliciteerd! Hadden jullie een verhoogde kans? Rekening gehouden met een tweeling? Landt het al een beetje?
Cantate, fijn te horen dat je wel een beetje kan genieten. Toch hoop ik dat he snel thuis bent, ik wens jullie alvast een goede reis!
Ukkie, hoe is het met jou? Heeft de goede echo van gister je een beetje rust gegeven?
Ik ben vandaag 7w3d. Toen ik net zwanger was dacht ik echt, oooooo wat duurt dat nog lang die echo! Dan ben ik al 7w5d.. En nu is dat al bijna...
Zon, sterkte met deze dag doorkomen en hopen op een mooie echo vanavond!
Kim, van harte gefeliciteerd! Hadden jullie een verhoogde kans? Rekening gehouden met een tweeling? Landt het al een beetje?
Cantate, fijn te horen dat je wel een beetje kan genieten. Toch hoop ik dat he snel thuis bent, ik wens jullie alvast een goede reis!
Ukkie, hoe is het met jou? Heeft de goede echo van gister je een beetje rust gegeven?
Ik ben vandaag 7w3d. Toen ik net zwanger was dacht ik echt, oooooo wat duurt dat nog lang die echo! Dan ben ik al 7w5d.. En nu is dat al bijna...
dinsdag 22 december 2015 om 12:31
Ook weer een berichtje van mijn kant, afgelopen weekend wat bruinverlies gehad (uiteindelijk maar echt 1x, maar maakte me toch erg zorgen) en daarnaast is de misselijkheid flink toegeslagen. Eten gaat nog redelijk, maar merk met name dat drinken gewoon erg lastig is, zit nu al hele ochtend naar zelfde glas te staren. Houd gelukkig vrijwel alles nog binnen, maar voel de misselijkheid sterk toenemen zodra ik iets ga doen. Probeer nog wel gewoon te werken, maar zal blij zijn als het kerst/weekend is.
@ukkie: fijn zo'n goede echo!
@ kim: een tweeling, wow! Lijkt me aan de ene kant erg leuk/gaaf nieuws, maar aan de andere kant ook een grote shock (ineens wordt je gezin 2x zo groot, moet je veel rekenen etc!)
@ zon: vanavond echo, spannend! Hoop op mooi nieuws!
Inmiddels hier 8w+1d, maar pas volgende week echo
*stress*
@ukkie: fijn zo'n goede echo!
@ kim: een tweeling, wow! Lijkt me aan de ene kant erg leuk/gaaf nieuws, maar aan de andere kant ook een grote shock (ineens wordt je gezin 2x zo groot, moet je veel rekenen etc!)
@ zon: vanavond echo, spannend! Hoop op mooi nieuws!
Inmiddels hier 8w+1d, maar pas volgende week echo
dinsdag 22 december 2015 om 17:56
Wat is er weer veel geschreven! Nagenoeg iedereen heeft last van kwaaltjes. Ik word moe van de misselijkheid.. komt ook bijna niks uit mijn handen thuis. Alles is mij teveel. Gelukkig zijn mijn kinderen vrij zelfstandig en behulpzaam, dus dat scheelt.
Mijn echo is verplaatst van 31 december naar 4 januari. Ana man kreeg geen vrij " ivm zijn positie op het werk"
Mijn echo is verplaatst van 31 december naar 4 januari. Ana man kreeg geen vrij " ivm zijn positie op het werk"
dinsdag 22 december 2015 om 18:06
Wat een gezelligheid hier!
cantate hele goede reis terug!
zonzon veel plezier vanavond.
ana wat balen dat de echo nu later is...
Ik ken het, de misselijkheid overheerst mijn hele dag en de zetpillen werken ook nog eens niet! Had vandaag een prima dag, maar ik ben Savonds op...
kwaaltje worden ook steeds heftiger hier bleh stomme misselijkheid ik ben gewoon bang om te moeten eten. Maar als ik niks eet word ik misselijk van een lege maag, maar eert ik een appel, dan heb ik er zeker 2 uur last van...
Vandaag ben ik ook 7+3
cantate hele goede reis terug!
zonzon veel plezier vanavond.
ana wat balen dat de echo nu later is...
Ik ken het, de misselijkheid overheerst mijn hele dag en de zetpillen werken ook nog eens niet! Had vandaag een prima dag, maar ik ben Savonds op...
kwaaltje worden ook steeds heftiger hier bleh stomme misselijkheid ik ben gewoon bang om te moeten eten. Maar als ik niks eet word ik misselijk van een lege maag, maar eert ik een appel, dan heb ik er zeker 2 uur last van...
Vandaag ben ik ook 7+3
Live, Love, Laugh
dinsdag 22 december 2015 om 18:12
@mama: ja ik was echt teleurgesteld. 31 was toch een bijzondere datum. Gevoelsmatig zou je dan een beetje weten hoe we het nieuwe jaar in zouden gaan. Ach, ik ben er alweer overheen. Het zijn maar 4 dagen.
Bleh..die misselijkheid ja...als je niet eet ben je misselijk, als je wel eet ben je misselijk...
Ik heb geneens zin meer om te douchen, omdat ik over mijn nek ga vd douchegel. Ik douche natuurlijk wel
Maar ik adem dan via mijn mond.
Jammer dat die zetpillen alsnog niet werken
Vandaag precies 7 weken
Bleh..die misselijkheid ja...als je niet eet ben je misselijk, als je wel eet ben je misselijk...
Ik heb geneens zin meer om te douchen, omdat ik over mijn nek ga vd douchegel. Ik douche natuurlijk wel
Maar ik adem dan via mijn mond.
Jammer dat die zetpillen alsnog niet werken
Vandaag precies 7 weken