Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:gardalimone schreef op 21 december 2015 @ 22:52:

[...]

En nu MV. Nog 6 te gaan?

Super dat je het gisteren naar je zin hebt gehad. Blijf het stoer vinden.

Ja zondag heb ik al een meet met iemand die mij net belde dus 3e kerstdag ga ik ook die forumster die 6 mango`s in der mik douwen

Oh er is een verhaal die leuker is dan je vertelt. 4 jaar geleden had ik hier een bbq op mijn verjaardag (probeer ik elk jaar te doen met forummers die ik ken) en ik had toen zoveel blikken perzikken dat ik niet wist hoe eraf te komen hahahahahah. Dus bij de bbq in alle tassen die ik zag wat blikken gedaan. Wel is het na die tijd zo dat iedereen zijn tas controleert of er geen blikken perzikken in zitten

Ja ik weet dat het alleen grappig is als je de hele dag een beetje elkaar zit te pesten en een telefoontje uit de andere kant van NL krijgt wat die blik perzikken in hun spullen doet

(beetje van ..... je had erbij moeten zijn .... dat snap ik helaas wel)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
mango/(gerookte)kip cocktail of met gekookte kip en iets met cocktailsaus/room en iets van verse kruiden.

Ingelke, wat ik een x gedaan heb was een grande entree: van alle andere gangen (4 of 5 geloof ik) had ik afgeleide gemaakt in een soort amusehapje. Maar ja, toen had ik wel ook mogelijkheden als vis en zo.
quote:Marjo41 schreef op 21 december 2015 @ 23:02:

Och Mangosoep, mangococktail. mangosap, mangoijs, misschien wijn maken van mango en op zijn ze Ik maak er 3 gaten in en dan kan je er ook mee bowlen!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:gardalimone schreef op 21 december 2015 @ 23:09:

Vergeet de mango chutney niet Oh ja
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 december 2015 @ 23:11:

[...]

Ik maak er 3 gaten in en dan kan je er ook mee bowlen!!! Jij droomt 's nachts van bowlen!
Mijn Surinaamse mango chutney vind ik meer hot sambal. Wel lekker maar niet bepaald fruitig.

Ben vanmiddag wederom verrast door 1 van de buurjongens. Een bordje met 3 soorten taart en een cadeautasje. Daarin een glazen engel met in het lijfje een soort organzastof. Heel tof! En ik had al 2 van die kleine glazen guardian angels en heb besloten ze te gaan sparen. Elke Kerst 1 kopen of zo.

En zaterdag kreeg ik per post een Kerstdoos en dat was een Kerstpakket vol heerlijke dingen, gekregen van een lieve forumster.
Zal wel een gesleep zijn geweest maar wel lekker, zeker voor die prijs.

edit: die mango's bedoel ik
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 december 2015 @ 23:11:

[...]

Ik maak er 3 gaten in en dan kan je er ook mee bowlen!!!
Nou, ik was blij met de perziken hoor!
quote:thee schreef op 21 december 2015 @ 23:16:

Nou, ik was blij met de perziken hoor!Ja maar het was wel sjouwen en het was mazzel dat jullie toen een taxi hadden genomen
quote:thee schreef op 21 december 2015 @ 23:14:

Mijn Surinaamse mango chutney vind ik meer hot sambal. Wel lekker maar niet bepaald fruitig.

Oh daar wil ik het recept wel van.

Prada, ik pak zo het recept erbij hoor wat ik nog zou geven, ben het niet vergeten maar alleen maar aan de telefoon geweest, tot laat met iemand over het werk en daarna met iemand/forumster waar ik zondag mee weg ga onverwachts.
quote:thee schreef op 21 december 2015 @ 23:14:

Ben vanmiddag wederom verrast door 1 van de buurjongens. Een bordje met 3 soorten taart en een cadeautasje. Daarin een glazen engel met in het lijfje een soort organzastof. Heel tof! En ik had al 2 van die kleine glazen guardian angels en heb besloten ze te gaan sparen. Elke Kerst 1 kopen of zo.

En zaterdag kreeg ik per post een Kerstdoos en dat was een Kerstpakket vol heerlijke dingen, gekregen van een lieve forumster.Wat lief Thee. Zowel van de buren als van de forumster. Geniet van al dat lekkers.
Wat heb jij lieve mensen om je heen Thee.

Dat doet een mens toch goed
gardalimone en marjo, dat doet me zeker goed! Heb wat erg fijne mensen om me heen.

Nu even net gemaakte kip/prei ragout warm maken en een pasteibakje afbakken. En Law&Order kijken.

Haha MV, je wordt nog uithuizig
Zelfgemaakte ragout, ik krijg trek!

Heb ooit zelf eens een poging gedaan maar dat was geen succes.

Werd een dikke melige hap.

Ik hou me aanbevolen voor een goed recept.
quote:Marjo41 schreef op 21 december 2015 @ 23:47:

Zelfgemaakte ragout, ik krijg trek!

Heb ooit zelf eens een poging gedaan maar dat was geen succes.

Werd een dikke melige hap.

Ik hou me aanbevolen voor een goed recept.

Had jou toch echt ingeschat voor een goed mango wijn recept

Recept voor ragout zag ik niet aankomen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 december 2015 @ 23:20:

[...]

Oh daar wil ik het recept wel van.

Prada, ik pak zo het recept erbij hoor wat ik nog zou geven, ben het niet vergeten maar alleen maar aan de telefoon geweest, tot laat met iemand over het werk en daarna met iemand/forumster waar ik zondag mee weg ga onverwachts.

Doe maar rustig aan hoor, ik heb het recept dit jaar niet nodig.

@ Thee, ik lees wel vaker dat de buurjongens je verrassen, wat ontzettend lief.
ik vind koken best leuk, van die "ouderwetse" dingen zelf maken dat vind ik soms best leuk. Als ik de tijd er voor heb.

Ik ben niet zo heel dol op mango en de wijn koop ik gewoon per doos
Ik heb alweer een anderhalve week gruwelijke pijn in mijn kuit. Een teken dat ik weer eens een flinke hernia heb, dus net even afspraak bij de dokter gemaakt voor morgenochtend. Ik vind het trouwens nog steeds raar dat je een gevorderde hernia kunt hebben zonder ook maar een centje pijn in de rug.
Marjo, ik maak elke paar week flink wat ragout. Nu het grootste deel voor 2 grote weggeefporties.

Kan het hier straks wel even typen als je wilt hoor.

Klopt prada, ik heb 2 heel lieve (Poolse) buren. Andere buuv is nu in Polen maar die bracht 5 dec een kerststukje, kerstbrood en een chocoladeletter.

Van deze buren komt 1 van de 2 jongens vaak wat brengen, plantenbakje, bloemetje, regelmatig heerlijke zelfgemaakte taart. Heb hen laatst ook maar een groot stuk van mijn ananastaart gebracht.
Lief als je het recept een keer wil opschrijven voor me Thee.

Hoeft niet nu hoor, doe maar rustig aan.

Ik ga toch zo maar eens slapen.

Morgen lange dag met koopavond.
quote:thee schreef op 22 december 2015 @ 00:07:

Marjo, ik maak elke paar week flink wat ragout. Nu het grootste deel voor 2 grote weggeefporties.

Kan het hier straks wel even typen als je wilt hoor.

Klopt prada, ik heb 2 heel lieve (Poolse) buren. Andere buuv is nu in Polen maar die bracht 5 dec een kerststukje, kerstbrood en een chocoladeletter.

Van deze buren komt 1 van de 2 jongens vaak wat brengen, plantenbakje, bloemetje, regelmatig heerlijke zelfgemaakte taart. Heb hen laatst ook maar een groot stuk van mijn ananastaart gebracht.

Ik breng mijn Marokkaanse buurman op oudejaarsdag altijd oliebollen en appelflappen.
Fijne buren is belangrijk. Haha, van m'n naaste buren moet ik het niet hebben.

Marjo, ik zet het anders wel x in PB, dan kun je het makkelijk terugvinden.

Slaap lekker en succes met lange werkdag morgen.
Thnx, welterusten!
oja, vergeet helemaal te zeggen dat ik tegenwoordig een schurfthekel heb aan de postbodes van pakketjes. Ik ben een buzzer maar tevens zat ik te wachten op het kerstkadootje via de post voor mijn moeder. Gewoon bij buren afgegeven, niet met een briefje in mijn bus. Buren die er niet zijn dus was al een week in onwetendheid waar het kadootje was. Vandaag de buuf gevonden waar het kadootje bezorgd was. Grrrr.

Zijn tegenwoordig zzp=ers en willen het op afleveren hebben zodat ze hun geld krijgen. Vroeger kwamen ze gewoon de dag erna nog en daarna nog op een avond. Vind het belachelijk. Zo mijn 50 cent hoe ik erover denk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven