Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak vraagje

18-12-2015 11:25 17 berichten
Ik heb net een leuk zeart glitterjurkje gekocht en dat combineer ik met zwarte dikke panty + enkellaarsjes. Welke kleur (en merk nagellak kan ik hier nou mooi bij gebruiken?.

Knal roze oid vind ik niet zo.

Wie heeft er tips voor deze mode nono!!
Goud of zilver met een glitter.

Doe je alle nagels met een mooie zilveren of gouden

lak, en de ringvinger met glitter zodat het niet te druk word maar wel mooi uit springt
Alle reacties Link kopieren
Brandweerautorood! Merk kun je zo gek maken als je wilt, ik ben fan van Opi, als geld geen rol speelde kocht ik alleen maar Chanel, maar Hema is ook prima.

Enne, koop nog een dunne panty/ stay-ups en pumps.......
Welke kleur hebben die enkellaarsjes. Mooi de nagellak afstemmen aan de accessoires. En ach andere kleuren kan ook gewoon, als het maar bij de lippenstift past.

En oh ja merk, ik ben ook fan van OPI.
fietsen varen vrouwelijk doen
Van catrice hebben ze een hele mooie lichtgouden met glitters. Hij is totaal niet over the top, maar juist vrij zacht. Love it
I wish I could but I don't want to
Matte heel donkerrode nagellak. Qua tint zoals Chanel Rouge Noir. Koop een dupe en een matterende topcoat. Juist omdat je jurkje al glitters heeft.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
De kleur van je enkellaarsjes. Of een andere kleur panty en dan in de kleur van je panty.
Geen glitternagellak en geen rare kleur panty en bijpassende nagellak.

Je jurk is al opvallend. Dat is genoeg.

Ik zou een mooie wijnrood doen van OPI. Of een rustige beige. Of de kleur 'You don't know Jacques' van OPI.

Een soort bruin/grijs.
Doe alsjeblieft een 20 denier panty aan en niet zo'n dikke.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Bedankt voor jullie tips, idd een dunnere panty is leuker!. Hakken moet ik even over denken.
Een 50 kan toch ook nog wel?
quote:missmisery schreef op 18 december 2015 @ 12:18:

Doe alsjeblieft een 20 denier panty aan en niet zo'n dikke.

Dan wel eentje van Oroblu en geen goedkope van de Hema.

20 denier van een goedkoop merk vind ik echt niet mooi.

Ik zou eigenlijk voor een 40 denier gaan.

Ik vind een 40 denier in de winter juist veel gekleder staan dan een dunne panty.
Dat is zeker waar, dat die goedkopere niet super mooi zijn. Goed Oroblu kost wat natuurlijk en niet iedereen kan dat betalen als zodanig. Wat ik vooral minder vind van die goedkopere panty's, zijn de dikkere lijnen die je bijvoorbeeld ziet zitten in het materiaal.

En dat ook ja in de winter mag een panty best wel wat dikker.
fietsen varen vrouwelijk doen
Donkerrode nagellak van Essence, bij Kruidvat. Ik heb alle merken nagellak, ook Opi en Chanel, maar deze lakt en dekt geweldig en kost niets.
Emma, welke is dat precies?
wat is de gelegenheid?

Bij kerstdiner zou ik gaan voor donkerrood, of een mooie kleur roze.

Bij een feestje/uitgaan/jaarwisseling kan juist ook zilverachtig, of knalrood/knalroze, of misschien zwart/donker met een glittertje?

There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Mijn kerstoutfit lijkt op die van jou en ik heb 228 Chelsea van NYC op m'n nagels met zilveren glitter topcoat van de H&M.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven