Purrfect Kitler - deel 11

30-11-2015 19:06 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wees welkom lieve Kitlers, nieuwelingen en stille genieters,

Al 10 topics lang zijn we de purrfect place 2 be op het forum en we gaan nog lekker even door met allerlei leuke lieve en grappige plaatjes plakken!

Dan Karaty is the Man dus negatief commentaar op Dan wordt hier niet gewaardeerd, evenmin over Vin Diesel, Dwayne Johnson en Harry Potter PUNT

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper voor je uit en win je een gratis wandelvakantie naar een gewéldig naar oord.*

* dit is geheel op eigen risico en hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.

Meme (spreek uit als: miem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele foto van een lelijke kat :

Mi-auw!

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Het lied Wannabe is vanaf nu af aan verboden PUNT.

De vorige Kitlertopics zijn hier terug te vinden.

deel 1

deel 2

deel 3

deel 4

deel 5

deel 6

deel 7

deel 8

deel 9

deel 10
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Ja we zijn nu toch allemaal in verwachting van de Kerstman?
Ouwe viezerik die kerstman
Ik ben in blijde verwachting van het veeeeeeele eten!

Krijg ik ook een buikje van
Over kerst gesproken (waarschuwing het is wel een beetje grof) dit liedje vind ik hilarisch!

https://www.youtube.com/watch?v=af7LwnA913g
quote:neener-neener schreef op 23 december 2015 @ 12:03:

Ik ben in blijde verwachting van het veeeeeeele eten!

Krijg ik ook een buikje van Hahahaha ik heb al een buikje van mezelf en normaal hou ik m in maar dat hoeft nu niet meer lol.
Zeg jij dat wel een dan, 'ben in verwachting van onze nieuwe pup/kerstboom/auto/bos bloemen/salaris' ?
quote:ChuckTaylor schreef op 23 december 2015 @ 12:05:

Over kerst gesproken (waarschuwing het is wel een beetje grof) dit liedje vind ik hilarisch!

https://www.youtube.com/watch?v=af7LwnA913gWhoehahahaha!!!!
Ik zei het altijd wel als grapje dat ik in blijde verwachting was en dan keken mensen raar en dan zei ik 'ja joh zooooo benieuwd wat er in mijn kerstpakket zit!'

Anyway ik heb gewoon geen kerstpakket gehad he van mijn werk. Dit gaat op een conflict uitdraaien ik voel het aan alles. Dus mag ik straks op zoek naar nieuw werk terwijl ik zwanger ben joepie!
quote:ChuckTaylor schreef op 23 december 2015 @ 12:05:

https://www.youtube.com/watch?v=af7LwnA913g
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik houd niet van liedjes die grof zijn ik houd het graag be-schaafd.

https://www.youtube.com/watch?v=m8ffZVfyAE8
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Whahahahaha Charlotte
Wow al 133 posts dát gaat snel!
Nevermind, ik ga ook niet alles hier uitleggen.

Maak je geen zorgen hoor, ik kom niet meer in kitlers.
Ik snap je Pink maar ik vind het jammer als je gaat. Zeker nu het is opgelost. Je was me ook geen verantwoording schuldig sorry als het zo is overgekomen.

For what its worth ik heb gelijk in mod topic geroepen dat het raar was en er zelfs nog een mailtje aan gewaagd

Weet als geen ander hoe kak het is als je je verhaal kwijt wil maar mensen maken je het leven zuur hier.
kun je je misschien ook voorstellen dat er hier mensen zich belazerd voelen? Ik zal heel eerlijk zeggen dat ik degene ben die gestaft heeft, omdat ik het niet vertrouwde. En ik heb het al eerder nagevraagd bij de andere persoon en ook uitgelegd waarom ik het niet vertrouwde. Toen had diegene het even uit kunnen leggen en had ik niet gestaft.

Dus je kunt nu de schuld wel bij mij gaan leggen of Kia dingen verwijten, maar jullie hebben hier zelf ook een aandeel in.

Maar goed, ik snap dat ik hierdoor niet bepaald welkom meer ben hier, dus ik hou het voor gezien bij kitlers. De groeten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Goed, dit vind ik dus bagger!

Vond het allemaal sowieso al vaag, maar dacht dat dat dan wel weer aan mij zou liggen. Vandaar ook mijn (nieuwsgierige) vraag wie het zusje dan was, er van uit gaande dat dat idd. hier zou zijn.

Sorry mensen, maar ik vind dit echt jammer.
oh en het is geen kwestie van iemand het leven zuur willen maken, maar gewoon niet belazerd willen worden
Sorry Rosanna, wat een naai streek heb je geflikt.
Ha dat gaat fijn hier.

Rosanna ik snap het niet helemaal want degene waar jij het over hebt heeft met precies dezelfde nick maar dan zonder het streepje hier meegeschreven dus hoe die dan met Pink te verwarren is geen idee. Ook schreef pink verder in het topic wat onder haar vorige nick geschreven was dus het leek me nogal duidelijk dat die twee niet dezelfde waren.

Pink Knight.

Een batman logo... hoe moeilijk kan het zijn.

Daarnaast waren er helemaal geen rare posts door haar gedaan dus ik snap eerlijk gezegd geen moer van het staffen. En van de vingertjes.
quote:ChuckTaylor schreef op 23 december 2015 @ 13:46:

Ik snap je Pink maar ik vind het jammer als je gaat. Zeker nu het is opgelost. Je was me ook geen verantwoording schuldig sorry als het zo is overgekomen.

For what its worth ik heb gelijk in mod topic geroepen dat het raar was en er zelfs nog een mailtje aan gewaagd

Weet als geen ander hoe kak het is als je je verhaal kwijt wil maar mensen maken je het leven zuur hier.Ik vind het ook jammer als je gaat Pink maar ik begrijp het wel. Hooch weet inderdaad hoe het is als mensen je het leven zuur maken hier
mag je vinden Pink, ik vind het ook een naaistreek om glashard te liegen
Pink liegt niet anders was haar ban nu niet teruggedraaid echt mensen komoooop.

Zie dit is dus precies het debiele gezeik als wat ik toen had met die onterechte klote perma.
OK.. Ik ga me er als man even mee bemoeien...

EVEN ALLEMAAL GEWOON DOEN, EN TERUGKOMEN!! EN UITPRATUH!.

NIEMAND VERLAAT KITLERS ZONDER MIJN TOESTEMMING!!

Zo.. ik heb gesproken

(en ik meer het, op zijn mannens dan maar.. Even een biertje, elkaar de huid volschelden, MAAR DAN WEER VERDER!)
Ja Corona doe mij maar een Buckler.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven