Purrfect Kitler - deel 11
maandag 30 november 2015 om 19:06
Wees welkom lieve Kitlers, nieuwelingen en stille genieters,
Al 10 topics lang zijn we de purrfect place 2 be op het forum en we gaan nog lekker even door met allerlei leuke lieve en grappige plaatjes plakken!
Dan Karaty is the Man dus negatief commentaar op Dan wordt hier niet gewaardeerd, evenmin over Vin Diesel, Dwayne Johnson en Harry Potter PUNT
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper voor je uit en win je een gratis wandelvakantie naar een gewéldig naar oord.*
* dit is geheel op eigen risico en hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.
Meme (spreek uit als: miem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele foto van een lelijke kat :
Mi-auw!
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Het lied Wannabe is vanaf nu af aan verboden PUNT.
De vorige Kitlertopics zijn hier terug te vinden.
deel 1
deel 2
deel 3
deel 4
deel 5
deel 6
deel 7
deel 8
deel 9
deel 10
Al 10 topics lang zijn we de purrfect place 2 be op het forum en we gaan nog lekker even door met allerlei leuke lieve en grappige plaatjes plakken!
Dan Karaty is the Man dus negatief commentaar op Dan wordt hier niet gewaardeerd, evenmin over Vin Diesel, Dwayne Johnson en Harry Potter PUNT
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper voor je uit en win je een gratis wandelvakantie naar een gewéldig naar oord.*
* dit is geheel op eigen risico en hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.
Meme (spreek uit als: miem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele foto van een lelijke kat :
Mi-auw!
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Het lied Wannabe is vanaf nu af aan verboden PUNT.
De vorige Kitlertopics zijn hier terug te vinden.
deel 1
deel 2
deel 3
deel 4
deel 5
deel 6
deel 7
deel 8
deel 9
deel 10
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
woensdag 23 december 2015 om 12:05
Over kerst gesproken (waarschuwing het is wel een beetje grof) dit liedje vind ik hilarisch!
https://www.youtube.com/watch?v=af7LwnA913g
woensdag 23 december 2015 om 12:11
quote:ChuckTaylor schreef op 23 december 2015 @ 12:05:
Over kerst gesproken (waarschuwing het is wel een beetje grof) dit liedje vind ik hilarisch!
https://www.youtube.com/watch?v=af7LwnA913gWhoehahahaha!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=af7LwnA913gWhoehahahaha!!!!
woensdag 23 december 2015 om 12:15
Ik zei het altijd wel als grapje dat ik in blijde verwachting was en dan keken mensen raar en dan zei ik 'ja joh zooooo benieuwd wat er in mijn kerstpakket zit!'
Anyway ik heb gewoon geen kerstpakket gehad he van mijn werk. Dit gaat op een conflict uitdraaien ik voel het aan alles. Dus mag ik straks op zoek naar nieuw werk terwijl ik zwanger ben joepie!
Anyway ik heb gewoon geen kerstpakket gehad he van mijn werk. Dit gaat op een conflict uitdraaien ik voel het aan alles. Dus mag ik straks op zoek naar nieuw werk terwijl ik zwanger ben joepie!
woensdag 23 december 2015 om 12:31
quote:ChuckTaylor schreef op 23 december 2015 @ 12:05:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 23 december 2015 om 12:32
Ik houd niet van liedjes die grof zijn ik houd het graag be-schaafd.
https://www.youtube.com/watch?v=m8ffZVfyAE8
https://www.youtube.com/watch?v=m8ffZVfyAE8
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 23 december 2015 om 13:46
Ik snap je Pink maar ik vind het jammer als je gaat. Zeker nu het is opgelost. Je was me ook geen verantwoording schuldig sorry als het zo is overgekomen.
For what its worth ik heb gelijk in mod topic geroepen dat het raar was en er zelfs nog een mailtje aan gewaagd
Weet als geen ander hoe kak het is als je je verhaal kwijt wil maar mensen maken je het leven zuur hier.
For what its worth ik heb gelijk in mod topic geroepen dat het raar was en er zelfs nog een mailtje aan gewaagd
Weet als geen ander hoe kak het is als je je verhaal kwijt wil maar mensen maken je het leven zuur hier.
woensdag 23 december 2015 om 13:50
kun je je misschien ook voorstellen dat er hier mensen zich belazerd voelen? Ik zal heel eerlijk zeggen dat ik degene ben die gestaft heeft, omdat ik het niet vertrouwde. En ik heb het al eerder nagevraagd bij de andere persoon en ook uitgelegd waarom ik het niet vertrouwde. Toen had diegene het even uit kunnen leggen en had ik niet gestaft.
Dus je kunt nu de schuld wel bij mij gaan leggen of Kia dingen verwijten, maar jullie hebben hier zelf ook een aandeel in.
Maar goed, ik snap dat ik hierdoor niet bepaald welkom meer ben hier, dus ik hou het voor gezien bij kitlers. De groeten
Dus je kunt nu de schuld wel bij mij gaan leggen of Kia dingen verwijten, maar jullie hebben hier zelf ook een aandeel in.
Maar goed, ik snap dat ik hierdoor niet bepaald welkom meer ben hier, dus ik hou het voor gezien bij kitlers. De groeten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 23 december 2015 om 13:50
woensdag 23 december 2015 om 13:53
Ha dat gaat fijn hier.
Rosanna ik snap het niet helemaal want degene waar jij het over hebt heeft met precies dezelfde nick maar dan zonder het streepje hier meegeschreven dus hoe die dan met Pink te verwarren is geen idee. Ook schreef pink verder in het topic wat onder haar vorige nick geschreven was dus het leek me nogal duidelijk dat die twee niet dezelfde waren.
Pink Knight.
Een batman logo... hoe moeilijk kan het zijn.
Daarnaast waren er helemaal geen rare posts door haar gedaan dus ik snap eerlijk gezegd geen moer van het staffen. En van de vingertjes.
Rosanna ik snap het niet helemaal want degene waar jij het over hebt heeft met precies dezelfde nick maar dan zonder het streepje hier meegeschreven dus hoe die dan met Pink te verwarren is geen idee. Ook schreef pink verder in het topic wat onder haar vorige nick geschreven was dus het leek me nogal duidelijk dat die twee niet dezelfde waren.
Pink Knight.
Een batman logo... hoe moeilijk kan het zijn.
Daarnaast waren er helemaal geen rare posts door haar gedaan dus ik snap eerlijk gezegd geen moer van het staffen. En van de vingertjes.
woensdag 23 december 2015 om 13:54
quote:ChuckTaylor schreef op 23 december 2015 @ 13:46:
Ik snap je Pink maar ik vind het jammer als je gaat. Zeker nu het is opgelost. Je was me ook geen verantwoording schuldig sorry als het zo is overgekomen.
Weet als geen ander hoe kak het is als je je verhaal kwijt wil maar mensen maken je het leven zuur hier.Ik vind het ook jammer als je gaat Pink maar ik begrijp het wel. Hooch weet inderdaad hoe het is als mensen je het leven zuur maken hier
Weet als geen ander hoe kak het is als je je verhaal kwijt wil maar mensen maken je het leven zuur hier.Ik vind het ook jammer als je gaat Pink maar ik begrijp het wel. Hooch weet inderdaad hoe het is als mensen je het leven zuur maken hier
woensdag 23 december 2015 om 13:57