Napraattopic deel 48

20-12-2015 09:31 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Goede-Fee schreef op 26 december 2015 @ 08:58:

Zou het ook zo hard waaien aan/op het strand?

Wil eigenlijk wel even naar buiten, uitwaaien ofzo.Waait hard hier.
Zo dat is flink uitpakken! Klinkt allemaal lekker.
quote:feow schreef op 26 december 2015 @ 00:36:

Verder voel ik me kut door dat stomme alcoholtoppic.

Omdat drie jaar geleden op de verjaardag van mijn dochter een kennis doodgereden is door een beschonken bestuurder.

En omdat mijn dochter drie dagen geleden jarig was en ik helemaal niet aan die kennis gedacht heb. En nu dus wel. En ik vind het zo stom van mezelf om me schuldig te voelen tegenover iemand die niet eens meer leeft omdat ik op haar sterfdag niet aan haar gedacht heb, maar ik voel me er toch schuldig over.Sterkte.

Ik kom bewust niet op zo'n pijnlijk topic, ook al is het langer geleden, bij ons was het meer dan een kennis.

LOEP ME MAAR aub.
quote:Goede-Fee schreef op 26 december 2015 @ 09:31:

Toch jammer dat bepaalde dames informatie van een ander fora gebruiken hier op Viva.Waar?
Dat maakt niet uit, het is ook niet wereldschokkende informatie maar is niet de eerste keer, vorige week ook al een keer en vind echt flauw en vals gedrag.
quote:hebjehaarookweer schreef op 25 december 2015 @ 23:53:

[...]

Het wordt inderdaad alleen maar erger. Ik reageer er niet meer op omdat ik dat vreselijke topic niet onder mijn favorieten wil hebben. En tegelijk voel ik me daar schuldig over, want nu hebben die lui vrij spel. Als ik een toevallige passant was en willekeurig welk topic op actueel zou openen, zou ik me doodschrikken. En me afvragen door wat voor volk dit forum in hemelsnaam wordt bezocht dat niemand een tegengeluid laat horen.De mods hebben het te druk om te speuren naar verboden Sabia topics
quote:SaveTheDay schreef op 26 december 2015 @ 09:23:

[...]

Een kerstloper

Al een beetje opgeknapt Leo?

Ja, gaat de goede kant op gelukkig.

Eindelijk.

quote:Moiren_ schreef op 26 december 2015 @ 09:42:

[...]

Ah zuur is dat!

Zo had ik bij Catan de overwinningskaarten in mijn handen en toen kreeg ik die nare rover En vervolgens pakte zoon toen zijn laatste overwinningspunt. Zo niet grappig

Veel plezier met de brunch maken!

Mijn huis is ineens leeg.

Die mag je toch niet afpakken met de rover? Ik dacht dat je die apart moest wegleggen.

Goedemorgen!
quote:Sid-returns schreef op 26 december 2015 @ 09:56:

[...]

Die mag je toch niet afpakken met de rover? Ik dacht dat je die apart moest wegleggen.

Goedemorgen!

Ja klopt, ik schrijf ook nergens dat die afgepakt zijn

Mijn grondstofkaarten hè, niet mijn overwinningspunten.
quote:Gatti schreef op 26 december 2015 @ 09:40:

[...]

Zalmtartaar

Aardperensoep

Staartstuk (soort rosbief) met tijm/wijnsaus en Varkenshaas met paddestoelensaus

Aardappelgratin met pastinaak en aardappel/knolselderijpuree

Haricot verts en broccoli

Meringuekrans met slagroom en fruit

Kaasplank

Wow, klinkt heel veel. Is het ook maar in hoeveelheid valt 't wel mee.

Ik hoop dat ze 't lekker vinden. Ze zijn al best oud, 76 en beginnen behoorlijk af te takelen. Dat heeft er natuurlijk niets mee te maken. Ik hoop gewoon dat ze, en wij ook, het lekker vinden.Het klinkt echt heerlijk
quote:Goede-Fee schreef op 26 december 2015 @ 09:51:

Dat maakt niet uit, het is ook niet wereldschokkende informatie maar is niet de eerste keer, vorige week ook al een keer en vind echt flauw en vals gedrag.Spreek diegene er dan direct op aan.

Dat maakt niet uit, het is ook niet wereldschokkende informatie maar is niet de eerste keer, vorige week ook al een keer en vind echt flauw en vals gedrag.Eens
quote:Eleonora-1 schreef op 26 december 2015 @ 09:56:

[...]

Ja, gaat de goede kant op gelukkig.

Eindelijk.

Fijn zo

Dat maakt niet uit, het is ook niet wereldschokkende informatie maar is niet de eerste keer, vorige week ook al een keer en vind echt flauw en vals gedrag.

Ik weet niet of ik erom moet lachen of om moet huilen.

Want het gaat over mij, het gaat over niks persoonlijks, maar je bent te laf om me er gewoon op aan te spreken. Maar wel even hier op napraat hinten en sneren.

Ik ben tenminste open, dat kan ik van jou dan weer niet zeggen.

Bah.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 26 december 2015 @ 10:01:

[...]

Ik weet niet of ik erom moet lachen of om moet huilen.

Want het gaat over mij, het gaat over niks persoonlijks, maar je bent te laf om me er gewoon op aan te spreken. Maar wel even hier op napraat hinten en sneren.

Ik ben tenminste open, dat kan ik van jou dan weer niet zeggen.

Bah.

Als ik te laf was had ik hier niks getikt. Ik kwam hier spuien ipv andermans topic en ik doe niet aan PB's.

Maar je voelt je terecht aangesproken. En je bent niet alleen en het was ook niet de 1e keer.

Les voor mij. Tik nooit prive informatie, het kan later uit verband worden gerukt en tegen je worden gebruikt om je te kakken te zetten.

Ik zou dat dus gewoon nooit doen en ik weet ook veel van anderen.

Mag jij bah vinden maar dat vind ik dus van zulk kinderachtig gedrag.

En er zal nu lekker veel shit over me heen komen. Soit.
quote:Goede-Fee schreef op 26 december 2015 @ 10:07:

[...]

Als ik te laf was had ik hier niks getikt. Ik kwam spuien en ik doe niet aan PB's.

Maar je voelt je terecht aangesproken. En je bent niet alleen en het was ook niet de 1e keer.

Les voor mij. Tik nooit prive informatie, het kan later uit verband worden gerukt en tegen je worden gebruikt om je te kakken te zetten.

Ik zou dat dus gewoon nooit doen en ik weet ook veel van anderen.

Mag jij bah vinden maar dat vind ik dus van zulk kinderachtig gedrag.

En er zal nu lekker veel shit over me heen komen. Soit.

Ik tik helemaal geen privé-informatie, dat zou ik namelijk nooit doen, al heb ik nog zo'n hekel aan je.

En dat je me dat dan wel verwijt vind ik echt heel laag ja.
Het zijn dingen die gezegd en verteld zijn op een ander besloten forum. Is prive.

En wat ik al zei het gaat niet alleen om jou en zeker niet om deze halfbakken sneer vandaag.

En je mag van alles vinden van mij maar ik heb dat nog nooit gedaan en vind dat gewoon niet oke. En dat wilde ik even zeggen.
quote:Moiren_ schreef op 26 december 2015 @ 09:57:

[...]

Ja klopt, ik schrijf ook nergens dat die afgepakt zijn

Mijn grondstofkaarten hè, niet mijn overwinningspunten.

Oh je schreef 'zijn' en ik las 'mijn'

Sorry, ik lees niet zo goed als ik mogelijk onrecht bespeur.
quote:Goede-Fee schreef op 26 december 2015 @ 10:12:

Het zijn dingen die gezegd en verteld zijn op een ander besloten forum. Is prive.

En wat ik al zei het gaat niet alleen om jou en zeker niet om deze halfbakken sneer vandaag.

En je mag van alles vinden van mij maar ik heb dat nog nooit gedaan en vind dat gewoon niet oke. En dat wilde ik even zeggen.Je plempt half viva vol met anti-suiker-posts en dan zou ik hier iets schrijven van een besloten forum? Doe even gewoon zeg.
Het gaat om een link naar een onderzoek toch?

In het kader van kerst enzo.

quote:Sid-returns schreef op 26 december 2015 @ 10:13:

[...]

Oh je schreef 'zijn' en ik las 'mijn'

Sorry, ik lees niet zo goed als ik mogelijk onrecht bespeur.Terecht! Als iets erg is, is het vals spelen.
Gezellig hier.

Is het werreldschokkende informatie? Ik kan me namelijk zo voorstellen dat ik iets noem wat op een besloten forum is verteld, maar wat zo alledaags is dat ik het hier noem omdat ik niet weet dat ik het van het andere forum heb. Dan heb ik het niet over namen, kinderen, banen, enz, maar over onschuldige algemene info.
quote:Sid-returns schreef op 26 december 2015 @ 10:15:

Gezellig hier.

Is het werreldschokkende informatie? Ik kan me namelijk zo voorstellen dat ik iets noem wat op een besloten forum is verteld, maar wat zo alledaags is dat ik het hier noem omdat ik niet weet dat ik het van het andere forum heb. Dan heb ik het niet over namen, kinderen, banen, enz, maar over onschuldige algemene info.Het is zelfs nog onschuldiger, want volgens mij noem ik iets wat Fee ook gewoon hier op Viva geschreven heeft.
quote:Solomio schreef op 26 december 2015 @ 10:09:

[...]

Ik tik helemaal geen privé-informatie, dat zou ik namelijk nooit doen, al heb ik nog zo'n hekel aan je.

En dat je me dat dan wel verwijt vind ik echt heel laag ja.Oh. Ik dacht dat jij wel vaker per ongeluk iets schreef over een ander wat min of meer privacy gevoelig is, en dat je daar dan bij uitlegde dat dat niet expres gaat maar komt door jouw visie op forummen en privacy.
•
quote:Moiren_ schreef op 26 december 2015 @ 10:14:

Het gaat om een link naar een onderzoek toch?

In het kader van kerst enzo.

[afbeelding]

Jij bent echt vals.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven