Napraattopic deel 48
zondag 20 december 2015 om 09:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 26 december 2015 om 10:38
quote:Moiren_ schreef op 26 december 2015 @ 10:34:
[...]
Sorry hoor.
Geeft niet. Maar:
Mij ontgaat toch altijd wat andere mensen opeens zo stom aan elkaar vinden. Ik vind iedereen neutraal tot aardig, en dan blijken opeens allerlei mensen met elkaar overhoop te liggen. En ik ga mijn beeld niet opeens bijstellen vanwege andermans fitties.
Ik ga een kerstbrunch in elkaar draaien.
[...]
Sorry hoor.
Geeft niet. Maar:
Mij ontgaat toch altijd wat andere mensen opeens zo stom aan elkaar vinden. Ik vind iedereen neutraal tot aardig, en dan blijken opeens allerlei mensen met elkaar overhoop te liggen. En ik ga mijn beeld niet opeens bijstellen vanwege andermans fitties.
Ik ga een kerstbrunch in elkaar draaien.
zaterdag 26 december 2015 om 10:40
zaterdag 26 december 2015 om 10:42
quote:Frizz schreef op 26 december 2015 @ 10:40:
Als er een woord irritant is vind ik is het wel sneren. Om vervolgens te discussiëren over of er wel of niet gesneerd wordt. Als er wordt gezegd met welke intentie iets geschreven wordt kun je daar, als je elkaar al langer kent, toch gewoon vanuit gaan dat die intentie oprecht is?
Nou, daar wordt ook niet altijd zo over gedacht hè? Ook door jou niet.
En ja, dat is ook info van datzelfde besloten forum, shoot me.
Als er een woord irritant is vind ik is het wel sneren. Om vervolgens te discussiëren over of er wel of niet gesneerd wordt. Als er wordt gezegd met welke intentie iets geschreven wordt kun je daar, als je elkaar al langer kent, toch gewoon vanuit gaan dat die intentie oprecht is?
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 26 december 2015 om 10:44
quote:Solomio schreef op 26 december 2015 @ 10:42:
[...]
Ik vind dit echt niet kunnen Solo. Waarom zou je het nou nog een keer doen terwijl je er net op aangesproken bent?
Wat op een ander besloten forum gebeurt, blijft daar! Makkelijk toch.
[...]
Ik vind dit echt niet kunnen Solo. Waarom zou je het nou nog een keer doen terwijl je er net op aangesproken bent?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 26 december 2015 om 10:45
quote:Solomio schreef op 26 december 2015 @ 10:42:
[...]
Nah, beetje kinderachtig naar mijn mening. Maar nee als ik een discussie of gesprek voer gaat dat niet over of het wel of niet als sneer bedoeld wordt, eerder over wat er wordt gezegd en hoe dat overkomt of voelt.
Maar weet je, ik zet er een punt achter. Helemaal geen zin in dit soort dingen.
[...]
Nah, beetje kinderachtig naar mijn mening. Maar nee als ik een discussie of gesprek voer gaat dat niet over of het wel of niet als sneer bedoeld wordt, eerder over wat er wordt gezegd en hoe dat overkomt of voelt.
Maar weet je, ik zet er een punt achter. Helemaal geen zin in dit soort dingen.
•
zaterdag 26 december 2015 om 10:45
zaterdag 26 december 2015 om 10:46
quote:Nouschi schreef op 26 december 2015 @ 10:44:
[...]
Omdat er dingen gezegd worden die te schijnheilig zijn voor woorden, als je de achtergrond kent. En die achtergrond ken ik, maar dan mag ik niet reageren.
Terwijl het wel tegen mij gericht is.
Ja, niet netjes, maar dat was het toch al niet.
Overigens is wat ik tegen Fee zei helemaal niet van dat besloten forum, dus het is niet eens zo dat ik het 'nog een keer' doe.
[...]
Omdat er dingen gezegd worden die te schijnheilig zijn voor woorden, als je de achtergrond kent. En die achtergrond ken ik, maar dan mag ik niet reageren.
Overigens is wat ik tegen Fee zei helemaal niet van dat besloten forum, dus het is niet eens zo dat ik het 'nog een keer' doe.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
zaterdag 26 december 2015 om 10:49
quote:Solomio schreef op 26 december 2015 @ 10:46:
[...]
Overigens is wat ik tegen Fee zei helemaal niet van dat besloten forum, dus het is niet eens zo dat ik het 'nog een keer' doe.Ik sprak met die post over sneren, net als Sid, in het algemeen. Weet niet eens wat de aanleiding was, heb m'n ogen net open. Maar vat het vooral persoonlijk op als je wil en post nog een paar beschuldigingen aan mijn adres. Het zegt meer over jou dan over mij. Succes ermee Solo.
[...]
Overigens is wat ik tegen Fee zei helemaal niet van dat besloten forum, dus het is niet eens zo dat ik het 'nog een keer' doe.Ik sprak met die post over sneren, net als Sid, in het algemeen. Weet niet eens wat de aanleiding was, heb m'n ogen net open. Maar vat het vooral persoonlijk op als je wil en post nog een paar beschuldigingen aan mijn adres. Het zegt meer over jou dan over mij. Succes ermee Solo.
•