Mode & Beauty alle pijlers

Tekst armband

26-12-2015 17:39 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ideeën gezocht.

Ik wil graag 2 slavenarmbanden laten graveren voor mijn zus en moeder.

Er kunnen 20 tekens worden gebruikt.

Het is een soort van bedankje vanuit mijn dochter's naam maar ook gewoon een als leuk cadeau bedoeld.

Graag zonder het woord liefste want er zijn meerdere tantes en oma's in het spel .
Bedankt lieve tante

Bedankt lieve oma
Of:

Bedankt, liefs NaamKind
Weet je zeker dat je moeder en zus ze mooi vinden? Ik hoop niet dat je mijn zus bent, ik zou de armband niet dragen.
quote:HelgaV schreef op 26 december 2015 @ 17:42:

Weet je zeker dat je moeder en zus ze mooi vinden? Ik hoop niet dat je mijn zus bent, ik zou de armband niet dragen.Het is een simpele mat zilveren armband. Moeder en zus zijn van het subtiele geen bling of goud. Denk dat ze het wel leuk zouden vinden.
Voor tante.... Liefs ...

Voor oma..... Liefs ...

Omdat je mijn oma bent! X

Omdat je mijn tante bent! X
Waarvoor wil je ze bedanken?

Afhankelijk daarvan kun je natuurlijk ook kiezen voor bijvoorbeeld: Bedankt voor je hulp.

Of juist iets zonder het woord 'bedankt' er in. Denk aan: 'je bent geweldig' of 'veel liefs, Naam'.
Waar is het een bedankje voor?

Bedankt voor alles, liefs ............

Ik zal altijd aan je denken, liefs ..............

Heel veel liefs .......................

(ik moet heel eerlijk zeggen, het moet toch iets uit jullie naam zijn? Dan zou ik zelf wat verzinnen. Van de week heb ik iets anders laten graveren maar de tekst is dan wel persoonlijk.)

Succes he! (succes bedoel ik niet om te laten graveren hoor, voordat we een miscommunicatie hebben)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 december 2015 @ 18:05:

Waar is het een bedankje voor?

Bedankt voor alles, liefs ............

Ik zal altijd aan je denken, liefs ..............

Heel veel liefs .......................

(ik moet heel eerlijk zeggen, het moet toch iets uit jullie naam zijn? Dan zou ik zelf wat verzinnen. Van de week heb ik iets anders laten graveren maar de tekst is dan wel persoonlijk.)

Succes he! (succes bedoel ik niet om te laten graveren hoor, voordat we een miscommunicatie hebben)Het bedankje is omdat ze mijn dochter hebben opgevangen. Ik had persoonlijke teksten maar dat is langer als 20 tekens. En ben een beetje blanco op dit moment
quote:Roodborstje5 schreef op 26 december 2015 @ 18:32:

[...]

Het bedankje is omdat ze mijn dochter hebben opgevangen. Ik had persoonlijke teksten maar dat is langer als 20 tekens. En ben een beetje blanco op dit moment

Thanks. Love you xxx

Bedankt, ik hou van je.

Bedankt, liefs xxx
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Je bent er altijd voor me

Daar als ik je nodig heb

Bedankt voor alles

Je bent top! Naamkind

Liefs voor alles! Naamkind

Kus voor alles! Naamkind
quote:Roodborstje5 schreef op 26 december 2015 @ 18:32:

[...]

Het bedankje is omdat ze mijn dochter hebben opgevangen. Ik had persoonlijke teksten maar dat is langer als 20 tekens. En ben een beetje blanco op dit moment Doe er een kaartje bij. Ik ga geen armband met de naam van iemand anders kind dragen.

O die naam verzin ik er nu zelf bij lees ik. Nou ja, tekst sowieso vind ik niks.
De tekst komt aan de binnenkant neem ik aan?
Iets met oneindig... of eeuwig... of voor altijd. Mooi in combinatie met de slavenarmband ook.

Alleen de tekst 'voor altijd' vind ik al mooi. Enigszins zelf in te vullen.
Ik zou geen 'bedankt voor... ' doen, dat is meer iets wat je op het kaartje bij een doos bonbons zet. Ik zou het meer in de quotes zoeken, 'Family is forever', 'family is everything', 'Love makes a family'. Maar ik ben erg Engels georienteerd, Nederlands kan ook uiteraard.
De tekst komt inderdaad aan de binnenkant.

Naam zouden ze niet erg vinden denk ik. Dochter woont gedeeltelijk bij tante en gedeeltelijk bij oma dus allemaal erg close.

bedankt voor de ideeën die zijn gegeven daar kan ik mooi mee aan de slag!
Kus, *naam kind*
Omdat ik van je hou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven