Napraattopic deel 48

20-12-2015 09:31 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 27 december 2015 @ 11:10:

[...]

In de populaire wintersportplaatsen ligt ook geen sneeuw Ik heb nog tot eind februari. Als het dan maar fatsoenlijk sneeuwt vind ik alles best.

[...]

Ik denk een wit sneeuwpak. Alhoewel dat weet je niet want zwart-wit foto's

Ik heb ook mooie foto's van die winter in zwart/wit dat ik een peuter was.

Leuk om ze zo nu en dan terug te kijken. Onder de noemer toen was geluk nog heel gewoon

[...]

In de populaire wintersportplaatsen ligt ook geen sneeuw
quote:Poltergeist2016 schreef op 27 december 2015 @ 11:12:

[...]

Ik heb ook mooie foto's van die winter in zwart/wit dat ik een peuter was.

Leuk om ze zo nu en dan terug te kijken. Onder de noemer toen was geluk nog heel gewoonVroeger.....toen alles nog zo eenvoudig was leek
quote:Star schreef op 27 december 2015 @ 11:12:

[...]

Ik heb nog tot eind februari. Als het dan maar fatsoenlijk sneeuwt vind ik alles best.O dan zit ik in de tropen
quote:yasmijn schreef op 27 december 2015 @ 11:06:

[...]

Ik ook. Als baby in een sneeuwpak op de slee.Ik heb helemaal geen baby foto's. Mijn ouders hadden geen camera
I like being a mess. It's who I am.
quote:Star schreef op 27 december 2015 @ 11:12:

[...]

Ik heb nog tot eind februari. Als het dan maar fatsoenlijk sneeuwt vind ik alles best.Een paar jaar terug sneeuwde het tijdens de paasdagen.
quote:AllyMcBeal schreef op 27 december 2015 @ 11:15:

[...]

Ik heb helemaal geen baby foto's. Mijn ouders hadden geen camera O das mooi kut.
Leuk idee voor een topic:

Met wie heb jij een forumvete?
http://www.weerstationlos ... n/paasdagen/paasdagen.htm

[...]

Ik heb helemaal geen baby foto's. Mijn ouders hadden geen camera Wees blij. Met die digitale camera's moet tegenwoordig alles vastgelegd worden. Vlak na de geboorte van mijn dochtertje bleven de verpleegsters maar aandringen dat ik foto's moest maken, terwijl ik gewoon van het moment aan het genieten was. Het hoefde niet vastgelegd te worden, dat deed mijn geheugen wel en zo mooi als de herinneringen zouden de foto's toch niet zijn.
IMHO
quote:Eleonora-1 schreef op 27 december 2015 @ 11:18:

Komt niet goed

Is binnen no time weg

[...]

Ik heb helemaal geen baby foto's. Mijn ouders hadden geen camera O wat jammer. En niemand in de familie die een foto van jou heeft gemaakt? Echt nul foto's?

Met wie heb jij een forumvete?Beter nog: "Met wie wil jij een forumvete"
IMHO

Ha! Met jou! Akelig vriendelijk stuk.... forum-vreten dat je er bent!

Kom dan!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ben echt net wakker, ik heb te veel vakantie.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:yasmijn schreef op 27 december 2015 @ 11:18:

http://www.weerstationlos ... n/paasdagen/paasdagen.htmDroog onweer en paasvuurmist. Cool weer daar.

Met wie heb jij een forumvete?Jaaaahhh, doen! Ik wil voor de gelegenheid wel een vete met jou. Waar zullen we het over doen?
quote:yasmijn schreef op 27 december 2015 @ 11:17:

[...]

O das mooi kut.

Ja ik was vast een kut kind dat ze geen foto's van me wilden

Moet zeggen dat ik het echt jammer vind, geen idee hoe ik er uitzag als baby of peuter kleuter. Er zijn 3 foto's rond een jaar of 2/3 en dan pas weer vanaf 8 of zo. Ze hadden later een filmcamera maar ja die films zijn er al lang niet meer.
I like being a mess. It's who I am.
quote:GrimbleGrumble schreef op 27 december 2015 @ 11:19:

[...]

Wees blij. Met die digitale camera's moet tegenwoordig alles vastgelegd worden. Vlak na de geboorte van mijn dochtertje bleven de verpleegsters maar aandringen dat ik foto's moest maken, terwijl ik gewoon van het moment aan het genieten was. Het hoefde niet vastgelegd te worden, dat deed mijn geheugen wel en zo mooi als de herinneringen zouden de foto's toch niet zijn.Da's waar, maar voor het kind zelf is het wellicht wel leuk. Mijn dochters vinden het in ieder geval erg leuk foto's van 'vroeger' te zien. Ik ook trouwens, van mezelf toen ik nog jong en schattig was.
Ik was eerst.
quote:Enn schreef op 27 december 2015 @ 11:20:

[...]

Ha! Met jou! Akelig vriendelijk stuk.... forum-vreten dat je er bent!

Kom dan!Dat bedoel ik: een 'met wie wil jij een forumvete?' topic, waar we dit soort dingen kunnen zeggen. Dat je dan bijvoorbeeld zegt: "Ik wil een forumvete met Barbara Cartland, met haar kuthondje en altijd maar dat Duitse gezeur en dat... dat Groningse!"
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 27 december 2015 @ 11:20:

[...]

Beter nog: "Met wie wil jij een forumvete"
quote:Enn schreef op 27 december 2015 @ 11:20:

Ik ben echt net wakker, ik heb te veel vakantie. Juf zeker? Luie zitzakken zijn dat, juffen. Lekker half negen beginnen, om drie uur alweer klaar en dan nog constant vakantie ook
quote:Fenrir-Greyback schreef op 27 december 2015 @ 11:23:

[...]

Juf zeker? Luie zitzakken zijn dat, juffen. Lekker half negen beginnen, om drie uur alweer klaar en dan nog constant vakantie ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven