Napraattopic deel 49

27-12-2015 13:03 3093 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Star schreef op 27 december 2015 @ 21:31:

[...]

Ja ik krijg gewoon rollende ogen Kijk nou uit, want als de klok slaat blijven je ogen rollen!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:SuzanneSuus schreef op 27 december 2015 @ 21:28:

[...]

Ok

Dan is het ergNee hoor. Vergissen is menselijk. Vannacht gewoon een van de kinderen kortwieken, daarmee voorkom je dit soort problemen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:hatsetats schreef op 27 december 2015 @ 21:33:

[...]

Kijk nou uit, want als de klok slaat blijven je ogen rollen!Ja oma
quote:hatsetats schreef op 27 december 2015 @ 21:33:

[...]

Kijk nou uit, want als de klok slaat blijven je ogen rollen!O, jij bent mijn oma.
Star
quote:Moiren_ schreef op 27 december 2015 @ 21:31:

[...]

Volgens mij zijn er zelfs nooit woordenlijsten mee naar huis gekomen.

Ze zal ze wel gegoogeld hebben.

Mijn kinderen konden allebei al goed lezen (ver) voor ze naar groep 3 gingen, dus ik heb verder geen ervaring met die stuff. Maar van een facebookpagina weet ik inmiddels dat het echt piept van de ouders die hun kinderen koste wat kost op willen zwepen tot hoogbegaafde prestaties.
quote:yasmijn schreef op 27 december 2015 @ 21:34:

[...]

O, jij bent mijn oma.O leuk, ik heb dus toch een zus!
quote:SuzanneSuus schreef op 27 december 2015 @ 21:21:

Is het heel,erg als je als moeder niet weet welk kind op een foto staat?Ach, zolang je niet het verkeerde kind van het schoolplein meeneemt valt het wel mee.
Op onze school gaan die lijsten wel mee naar huis. Maar misschien komt dat omdat we in Kanslozie wonen.

Ik kijk niet naar die lijsten om, dochter ook niet. Nu heb ik, wat dat betreft, makkelijk praten omdat ze erg goed leest. Dus ik kan mijn lakse houding vrij makkelijk volhouden.
Respect is ook niet meer wat het geweest is.........
quote:SuzanneSuus schreef op 27 december 2015 @ 21:24:

[...]

Ah, ik corrigeer.

'Niet weet'

Heb min 5 dus sta in de speeltuin regelmatig tegen andere kinderen aan te tetteren. Goddank hebben ze nu jassen aan, s zomers zag ik echt amper verschil in de verte.

Dochter roetsjte al tijden van een hoge kabelbaan af maar ik dacht dus dat ik dat steeds niet goed zag. Erg zielig, kind in de verte zich uitsloven en ik weer kippig naar ander bruin meisje rennen 'we gaan zo naar huis, en wie is je vriendinnetje....oeps'
quote:Star schreef op 27 december 2015 @ 21:35:

[...]

O leuk, ik heb dus toch een zus!
quote:Fenrir-Greyback schreef op 27 december 2015 @ 21:34:

[...]

Ze zal ze wel gegoogeld hebben.

Mijn kinderen konden allebei al goed lezen (ver) voor ze naar groep 3 gingen, dus ik heb verder geen ervaring met die stuff. Maar van een facebookpagina weet ik inmiddels dat het echt piept van de ouders die hun kinderen koste wat kost op willen zwepen tot hoogbegaafde prestaties.Ik denk ook dat het aan het soort onderwijs ligt. Mijn kinderen hebben zo goed als geen huiswerk. School is voor school en thuis is voor thuis.
quote:Moiren_ schreef op 27 december 2015 @ 21:35:

[...]

Ach, zolang je niet het verkeerde kind van het schoolplein meeneemt valt het wel mee.En dat is altijd weer beter dan helemaal geen kind meenemen.
quote:hatsetats schreef op 27 december 2015 @ 21:36:

Respect is ook niet meer wat het geweest is.........Kun jij een definitie van respect geven?
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
quote:barbaracartland schreef op 27 december 2015 @ 21:36:

Op onze school gaan die lijsten wel mee naar huis. Maar misschien komt dat omdat we in Kanslozie wonen.

Ik kijk niet naar die lijsten om, dochter ook niet. Nu heb ik, wat dat betreft, makkelijk praten omdat ze erg goed leest. Dus ik kan mijn lakse houding vrij makkelijk volhouden.+1
En Operator mag weer achter de computer, dus komt hij/zij weer zeuren over slechte argumenten in het blackfacetopic. Ik kan maar beter niet reageren, denk ik.
quote:Grzeczny schreef op 27 december 2015 @ 21:37:

[...]

Kun jij een definitie van respect geven?Ja. Niet andermans pas overleden moeder erbij halen in je ordinaire scheldpartij om niks.
De man hier kijkt een heksenfilm. Vreselijk
quote:yasmijn schreef op 27 december 2015 @ 21:38:

De man hier kijkt een heksenfilm. Vreselijk Beter dan darts
quote:yasmijn schreef op 27 december 2015 @ 21:38:

De man hier kijkt een heksenfilm. Vreselijk Ik Anjelica Huston.
quote:hatsetats schreef op 27 december 2015 @ 21:38:

[...]

Beter dan dartsZeg dat. Volgens mij is ie het vergeten 😬😂
quote:Star schreef op 27 december 2015 @ 21:36:

[...]

Ik denk ook dat het aan het soort onderwijs ligt. Mijn kinderen hebben zo goed als geen huiswerk. School is voor school en thuis is voor thuis.Nou op die pagina ligt het toch echt aan de ouders hoor. De ene na de andere komt jengelen om apps/programma's/materialen teneinde hun briljante kind nog briljanter te maken. Ik zit er eigenlijk alleen nog maar om die mensen een beetje te stangen, want ik neem ze op een paar na inmiddels voor geen meter meer serieus.
Is Witches weer eens op den beeldbuis? Gave film!
quote:Star schreef op 27 december 2015 @ 21:39:

[...]

Ik Anjelica Huston.Nee, die is nog niet begonnen. Die ervoor is nog aan de gang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven