Ergerlijke facebookberichten deel 4
vrijdag 25 december 2015 om 00:00
quote:Maleficent schreef op 24 december 2015 @ 21:08:
Uit de categorie tenenkrommend
[afbeelding]
enne... lidtekens?
Het bericht is inderdaad tenenkrommend. En al zou het op mijzelf, mijn geliefden, naasten en dierbaren slaan, vind ik het nog steeds tenenkrommend en zou ik het zelf niet op FB zetten of delen.
Maar helaas is het wel zo dat veel van die dingen waar zijn. Pesten heeft een enorme omvang, gigantisch groot. Dat vind ik triest. Of een dergelijke post de oplossing is? Denk het niet. Was het maar zo eenvoudig.
Uit de categorie tenenkrommend
[afbeelding]
enne... lidtekens?
Het bericht is inderdaad tenenkrommend. En al zou het op mijzelf, mijn geliefden, naasten en dierbaren slaan, vind ik het nog steeds tenenkrommend en zou ik het zelf niet op FB zetten of delen.
Maar helaas is het wel zo dat veel van die dingen waar zijn. Pesten heeft een enorme omvang, gigantisch groot. Dat vind ik triest. Of een dergelijke post de oplossing is? Denk het niet. Was het maar zo eenvoudig.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
vrijdag 25 december 2015 om 23:57
Voor de perfecte vrouw: Een sterke 
mooie vrouw. Ze kan omgaan met stress
en hevige problemen dragen. Ze glimlacht
als ze eigenlijk wil schreeuwen
en ze zingt
als ze eigenlijk wil huilen
. Ze huilt als ze gelukkig is en ze lacht
als ze bang
is. Haar liefde
is overvloedig. Er is alleen één 1 ding mis met haar. Ze vergeet wat ze waard
is.
Stuur dit naar elke mooie vrouw die je kent. Herinner haar eraan dat ze uniek is. Ik hou van je meid!
Binnen 25 min.
zal iemand je super gelukkig maken. Maar je moet tegen tien
gekke vriendinnen
zeggen dat je van ze houdt. Ook naar mij.
L-o-v-e -y-o-u Stuur dit naar iedereen waar je van houdt. Je bent verwend als je er vijf 5 terug krijgt.

。
。 
。
。。

。 。 

。
。

。
。

。。

。
。。

。 

MERRY
CHRISTMAS 
Stuur dit naar iedereen die je een fijne kerst wenst! ❤❤❤
Stuur dit naar elke mooie vrouw die je kent. Herinner haar eraan dat ze uniek is. Ik hou van je meid!
。
。
。
。。
MERRY
Stuur dit naar iedereen die je een fijne kerst wenst! ❤❤❤
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
zondag 27 december 2015 om 17:09
quote:pearle schreef op 24 december 2015 @ 16:45:
[afbeelding]
Tot nu toe is het bij degene die het heeft gepost nog niet gedeeld Ik heb deze toen ik net een jaar op facebook zat ofzo een keer gedeeld. Gaat al heel lang rond dus. Ik deel 'm ook echt niet nog een keer en zo zullen meer mensen denken
[afbeelding]
Tot nu toe is het bij degene die het heeft gepost nog niet gedeeld Ik heb deze toen ik net een jaar op facebook zat ofzo een keer gedeeld. Gaat al heel lang rond dus. Ik deel 'm ook echt niet nog een keer en zo zullen meer mensen denken
Later is nu
zondag 27 december 2015 om 22:23
quote:friezinnetje2014 schreef op 27 december 2015 @ 22:09:
[afbeelding]
Deze is wel heel erg. En als je hem deelt, hoor je dus bij 'het groepje'.
Ik ben trouwens één van die loerders die nooit iets post, wel alles leest en dan daarna doet alsof ie van niks weet.
Maar nu moet ik dus blijkbaar in het vervolg overal netjes reageren door te zeggen dat ik geen zin heb om te reageren.
[afbeelding]
Deze is wel heel erg. En als je hem deelt, hoor je dus bij 'het groepje'.
Ik ben trouwens één van die loerders die nooit iets post, wel alles leest en dan daarna doet alsof ie van niks weet.
Maar nu moet ik dus blijkbaar in het vervolg overal netjes reageren door te zeggen dat ik geen zin heb om te reageren.
zondag 27 december 2015 om 22:30
zondag 27 december 2015 om 22:46
zondag 27 december 2015 om 23:31
Mensen leven tegenwoordig voor de likes en de reacties op social media. Dat geeft een bepaalde sociale status die ze in de rest van hun leven vaak missen.
Bij zulke posts en plaatjes haak ik echt af. 'Vroeger' zette ik zulke mensen dan op negeren. Tegenwoordig gooi ik ze maar gewoon van mijn FB af.
Bij zulke posts en plaatjes haak ik echt af. 'Vroeger' zette ik zulke mensen dan op negeren. Tegenwoordig gooi ik ze maar gewoon van mijn FB af.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
maandag 28 december 2015 om 09:22
quote:friezinnetje2014 schreef op 27 december 2015 @ 22:09:
[afbeelding]
Als ik niet reageer zie je dat zelf toch ook wel.. FB kapot checken? Vallen er gaten in je scherm van het lange staren?
Hier afgelopen weekend een oudoom overleden. Zijn ziektebed (kort gelukkig) en overlijden werden zowat live gedeeld. Ik wist het op die manier eerder dan mijn moeder die niet vaak op FB komt. Gelukkig zonder foto van overleden oudoom, die heb je er namelijk ook tussen..
[afbeelding]
Als ik niet reageer zie je dat zelf toch ook wel.. FB kapot checken? Vallen er gaten in je scherm van het lange staren?
Hier afgelopen weekend een oudoom overleden. Zijn ziektebed (kort gelukkig) en overlijden werden zowat live gedeeld. Ik wist het op die manier eerder dan mijn moeder die niet vaak op FB komt. Gelukkig zonder foto van overleden oudoom, die heb je er namelijk ook tussen..
maandag 28 december 2015 om 10:04
Ik erger me dat er zowat in elke nieuwsdiscussie op Facebook iemand dit plaatje plaatst
Ik snap dat als er een artikel geplaatst wordt over de zoveelste selfie van Sylvie Meijs ziet het je niet kan boeien (maar plak dan eens een keer een ander plaatje, doe eens gek, of reageer gewoon helemaal niet), maar gisteren las ik een artikel over dat in China de 1 kind regel gaat veranderen (stellen mogen dan 2 kinderen) en dan is het helemaal een achterlijk plaatje.
Ik snap dat als er een artikel geplaatst wordt over de zoveelste selfie van Sylvie Meijs ziet het je niet kan boeien (maar plak dan eens een keer een ander plaatje, doe eens gek, of reageer gewoon helemaal niet), maar gisteren las ik een artikel over dat in China de 1 kind regel gaat veranderen (stellen mogen dan 2 kinderen) en dan is het helemaal een achterlijk plaatje.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 28 december 2015 om 10:31
quote:Maleficent schreef op 28 december 2015 @ 10:04:
Ik erger me dat er zowat in elke nieuwsdiscussie op Facebook iemand dit plaatje plaatst
[afbeelding]
Ja of mensen die een recept als reactie plaatsen
Alsof je verplicht bent om te reageren
[afbeelding]
Ja of mensen die een recept als reactie plaatsen
Alsof je verplicht bent om te reageren
maandag 28 december 2015 om 12:27
quote:pearle schreef op 24 december 2015 @ 16:45:
[afbeelding]
Tot nu toe is het bij degene die het heeft gepost nog niet gedeeld
Ik heb autisme en dat is idd. een dagelijkse strijd tussen wat 'men' van mij verwacht en wat ik echt ben.
Maar no way dat ik zo'n plaatje ga delen, ik hou er niet van om mezelf en mijn 'zieligheid' tentoon te stellen.
[afbeelding]
Tot nu toe is het bij degene die het heeft gepost nog niet gedeeld
Ik heb autisme en dat is idd. een dagelijkse strijd tussen wat 'men' van mij verwacht en wat ik echt ben.
Maar no way dat ik zo'n plaatje ga delen, ik hou er niet van om mezelf en mijn 'zieligheid' tentoon te stellen.