Waar zijn jullie?

15-10-2008 13:24 204 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,

Ik ben een man van 23 jaar uit Den Haag en ik ben volgens mij wel redelijk populair onder mijn vrouwelijke leeftijd genoten. Het probleem alleen is, ik ben een beetje uitgekeken op vrouwen van mijn leeftijd, en ben dus op zoek naar een vrouw van rond de 40.

Maar, nu komt de vraag, waar zijn ze? In elke club of bar waar ik rondhang liggen de leuke oudere vrouwen nou niet echt voor het oprapen. Dat betekent dat A: er geen leuke vrouwen van rond de 40 bestaan. Of B: dat ik naar de verkeerde uitgaansgelegenheden ga.

Ik gok zelf op B. Dus mooie vrouwen van rond de 40 in Den Haag, waar gaan jullie een avondje stappen? En nu ik toch bezig ben, reageren vrouwen van rond de 40 sowieso wel op geflirt van een 23 jarige?
Hahaha Google-add: Dating: Dating voor 50-plussers
Op t moment ga ik veel naar de Kluis en de Danzig, maar ik ben overal al wel geweest Ik zal wel weer eens naar de Paap gaan, maar dan krijg ik nooit vrienden mee, maar goed, dan kan ik in mn eentje op jacht haha!
quote:Digitalis schreef op 15 oktober 2008 @ 13:36:

Ik ben een jaartje ouder dan jij maar door mijn zonnebank-en rookgedrag, seksuele uitspattingen en oude ziel lijk ik ook veertig. Hebben?

@ zusenzo: denk het juist wel. Hij heeft toch geen eer van zijn werk als 'ie een zelfbewuste en zekere vrouw van rond de 40 treft? Kan hij net zo goed een leuke vrouw van zijn eigen leeftijd zoeken, die hebben hem niet zo snel door. Hij zoekt vast een uitgebluste 40-er die hij met zijn charmes en jonge-honden-gedrag nieuw leven kan inblazen.
quote:yoyo2 schreef op 15 oktober 2008 @ 13:40:

[...]

Nou, dan mag je hem hebben! wat lief van je dank!
quote:sarah2ndlife schreef op 15 oktober 2008 @ 13:40:

[...]

ja dig, woon hem uitVolgens mij zoekt 'ie meer vrouwen zoals jij Saar, maar jij hebt al een jongere lekkere Oost-Europeaan
quote:dreamer schreef op 15 oktober 2008 @ 13:39:

Niet in Den Haag, natuurlijk.

De rest van NL zit vol met leuke 40ers. Of die op een ventje van 23 zitten te wachten?Hohohohoho......zitten harstikke leuke oudjes hier in Den Haag
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ja ik heb een heerlijke bonk van 36 ,
Ach, op een ouwe fiets moet je het leren he
ben toevallig wel een hagenees dus zit qua leeftijd en afkomst het dichtst in de buurt
quote:mvermeer schreef op 15 oktober 2008 @ 13:41:

Op t moment ga ik veel naar de Kluis en de Danzig, maar ik ben overal al wel geweest Ik zal wel weer eens naar de Paap gaan, maar dan krijg ik nooit vrienden mee, maar goed, dan kan ik in mn eentje op jacht haha!

Daar zijn ze toch veels te jong!

De Kluis is Breezah sletjes thuishonk....

Schuif eens een paar tentjes op.....Plein 19 op vrijdagavond of zo
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Digitalis schreef op 15 oktober 2008 @ 13:40:

Hahaha Google-add: Dating: Dating voor 50-plussers Hier ook al? Zat er al op te hopen (aangezien jij die ad bij het geest-op-bed-topic ook al aan je kont had hangen) maar zag hem nog niet. Beste M. check die link en je hebt direct je doelgroep te pakken!
quote:yoyo2 schreef op 15 oktober 2008 @ 13:43:

Ach, op een ouwe fiets moet je het leren he ik vind 36 niet zo oud
40 is echt nie oud hoor, over 8 jaar is het al zo ver......
Meneer Vermeer; welk type 40-er zoek je?

-die met rok en keukenschort op biologische schoenen met een heerlijke uitgedragen sweater aan

- die met dat tijgervelletje aan, rokend op een barkruk, meezingend met Franske

- Die carierrevrouw die haar leven besteed aan haar werk, bakken met geld verdient en haar gezicht botoxt, en jou erbij neemt als toyboy?

Of heb je iets anders voor ogen?
sommige mensen zijn op hun 26e al oud en verbitterd
quote:sarah2ndlife schreef op 15 oktober 2008 @ 13:43:

ik vind 36 niet zo oud Ik over 10 jaar misschien ook niet meer
quote:juliee schreef op 15 oktober 2008 @ 13:27:

30 ook goed??? Ik ben op mijn werk nu, daar ben ik. En 23 jarigen? Tja dat hangt natuurlijk van je lichaam af :-)

tja, voor zijn saldo hoef je het niet te doen...

Zou TO al op het libellen/margriet/esta/vrouwonline-forum zitten?
Je kunt beter een Francaise uitzoeken, Vermeersch. Bij voorkeur een Parisienne. Die worden nooit dik, dragen op hun veertigste ook gewoon Chanel, roken (opium) door een pijpje, dragen immer hoge hakken en zijn zo kinky als de pest. Mevrouw ex-Sarkozy misschien?
quote:marie_liselotte1981 schreef op 15 oktober 2008 @ 13:47:

[...]

tja, voor zijn saldo hoef je het niet te doen...

hooooooooooo, das niet altijd zo.

Zou TO al op het libellen/margriet/esta/vrouwonline-forum zitten?
Je hebt gelijk sarah....ik en mijn generaliserende uitspraken..foei..ben ook pas 26, dan krijg je dat..
quote:Digitalis schreef op 15 oktober 2008 @ 13:48:

Je kunt beter een Francaise uitzoeken, Vermeersch. Bij voorkeur een Parisienne. Die worden nooit dik, dragen op hun veertigste ook gewoon Chanel, roken (opium) door een pijpje, dragen immer hoge hakken en zijn zo kinky als de pest. Mevrouw ex-Sarkozy misschien?*Juliee wenst vanaf nu aangesproken te worden als Sjulieé*
Het gaat er dus een beetje om wat jíj te bieden hebt meneer vermeer. Vertel-vertel.
quote:juliee schreef op 15 oktober 2008 @ 13:50:

[...]

*Juliee wenst vanaf nu aangesproken te worden als Sjulieé*
quote:juliee schreef op 15 oktober 2008 @ 13:50:

[...]

*Juliee wenst vanaf nu aangesproken te worden als Sjulieé* Oh, ik sprak het in gedachten al zo uit, je weet wel, stamelend van genot met Frans accent: Sjulieeee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven