Waar zijn jullie?

15-10-2008 13:24 204 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,

Ik ben een man van 23 jaar uit Den Haag en ik ben volgens mij wel redelijk populair onder mijn vrouwelijke leeftijd genoten. Het probleem alleen is, ik ben een beetje uitgekeken op vrouwen van mijn leeftijd, en ben dus op zoek naar een vrouw van rond de 40.

Maar, nu komt de vraag, waar zijn ze? In elke club of bar waar ik rondhang liggen de leuke oudere vrouwen nou niet echt voor het oprapen. Dat betekent dat A: er geen leuke vrouwen van rond de 40 bestaan. Of B: dat ik naar de verkeerde uitgaansgelegenheden ga.

Ik gok zelf op B. Dus mooie vrouwen van rond de 40 in Den Haag, waar gaan jullie een avondje stappen? En nu ik toch bezig ben, reageren vrouwen van rond de 40 sowieso wel op geflirt van een 23 jarige?
30 ook goed??? Ik ben op mijn werk nu, daar ben ik. En 23 jarigen? Tja dat hangt natuurlijk van je lichaam af :-)
Is dit een oproepje?
Meneer vermeer, de leeftijd van de doelgroep op deze site ligt tussen de 25 en 35. Misschien kun je het Libelle forum eens voor advies proberen?
Ha, geen oproepje, ik wil alleen weten waar ik moet zoeken in Den Haag quote:yoyo2 schreef op 15 oktober 2008 @ 13:29:

Meneer vermeer, de leeftijd van de doelgroep op deze site ligt tussen de 25 en 35. Misschien kun je het Libelle forum eens voor advies proberen?Ah, dank je wel Alhoewel 35 ook zou mogen!
Op straat, liggen gewoon voor het oprapen!

Ow, 33 is natuurlijk veeeeel te jong...dom, dom, dom...
Ik zou het eens op het schoolplein proberen trouwens
Ok, op het plein, de grote markt

Paard, danzig, twentyfour overal eigenlijk maar de leeftijd varieert ook weer overal. Ben 32 en nog geen 40 hoor, maar volgens mij komen die ook overal, je moet ze alleen net tegenkomen en wellicht zien we er wat jonger uit.
www.relatieplanet.nl
The time is now
Of bij de Paap?? Daar lopen alle leeftijden zo'n beetje door elkaar. Trouwens, in de kroegen toch ook? Vraag me af waar jij zelf uithangt dan.. Volgens mij kun je in iedere willekeurige kroeg namelijke wel 40'ers vinden.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Ja ook een goeie zusenzo, of Fiddler, zwarte ruiter.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Schoolplein, das een goeie. Of een dagje uittrekken om bij de kleedhokjes van de Miss Etam te hangen?
jaaaa...de Paap!

Altijd leuk!

Verdorie ben ik ook nog te jong...

35 pas!

En waar ik ben......op mijn werk natuurlijk

Dat doen 35 jarige vrouwen meestal rond dit tijdstip

*zwaait ff naar Juliee*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik ben een jaartje ouder dan jij maar door mijn zonnebank-en rookgedrag, seksuele uitspattingen en oude ziel lijk ik ook veertig. Hebben?
quote:Ann Liv schreef op 15 oktober 2008 @ 13:35:

Schoolplein, das een goeie. Of een dagje uittrekken om bij de kleedhokjes van de Miss Etam te hangen?Zal die zo'n 40er zoeken dan......proest......
ik denk dat je al verkeerd bezig bent op het moment dat je eisen gaat stellen aan de leeftijd maar goed...

wanneer ik ga stappen (ook den haag, en nee nog lang geen 40) zie ik niet bijster veel 40 jarige in de kroeg, die zitten meestal wat meer op terrasjes en in restaurant achtige cafés.

misschien is het sowieso een slecht plan om een vrouw te vinden tijdens het stappen....

(en ik kan mij ook echt niet voorstellen dat een vrouw van rond de 40 zit te wachten op een jongen van 23... maar dat terzijde)
de mooie 40+ vrouwen hebben slimme mannen die hun vrouw genoeg geven zodat ze geen veroveringsdrang hebben.
quote:juliee schreef op 15 oktober 2008 @ 13:27:

30 ook goed??? Ik ben op mijn werk nu, daar ben ik. En 23 jarigen? Tja dat hangt natuurlijk van je lichaam af :-)
HAAAAAI SD!!!! Alles goed??

Misschien vindt hij een trio met twee dertigers wel wat?

Samen zijn we zelfs al 40+!

Niet in Den Haag, natuurlijk.

De rest van NL zit vol met leuke 40ers. Of die op een ventje van 23 zitten te wachten?
Later is nu
quote:gigaluilak schreef op 15 oktober 2008 @ 13:37:

(en ik kan mij ook echt niet voorstellen dat een vrouw van rond de 40 zit te wachten op een jongen van 23... maar dat terzijde)mwa :
Ik ben bijna 26, maar ik voel me al te oud voor een 23 jarige
quote:sarah2ndlife schreef op 15 oktober 2008 @ 13:39:

mwa :puke:Nou, dan mag je hem hebben!
Ha Julie, da's dus samen 60. Zal wel te oud zijn.

Als ik 40 ben wil ik wel een jochie van 23 hoor. Heb mijn zinnen ook gezet op iemand die 5 jaar jonger is immers

*Hey SD, hoe's je tattoo?*
quote:Digitalis schreef op 15 oktober 2008 @ 13:36:

Ik ben een jaartje ouder dan jij maar door mijn zonnebank-en rookgedrag, seksuele uitspattingen en oude ziel lijk ik ook veertig. Hebben? ja dig, woon hem uit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven