Welke antilekbeker lekt echt niet...

15-10-2008 11:37 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu in het bezit van een avent voor 't kleintje, was gelijk al dat deze lekte, maar 't wordt steeds erger.

Dus bij deze mijn vraag: wie heeft er eentje die echt niet lekt, en welke is dat?
wilde juist avent zeggen, als je die op de kop houdt en er mee mept blijft ie relatief droog... verder lekt bijna alles en uiteindelijk lekken ze allemaal... helaas
nooit gebruikt maar ik hoor van vriendinnen dat de anti lek bekers van het kruidvat goed zijn!
Regelmatig nieuwe kopen.

Ik had zelf altijd die bij prenatal, daarvan had je losse deksels. Maar die lekten ook altijd, totdat iemand me eens vertelde dat je de beker moet ontluchten door een paar keer boven op het deksel te drukken. Wist ik veel..... Sindsdien ging het vrij aardig, maar na een paar maanden was het deksel wel aan vervanging toe (ook al ivm schoonmaken van het antilekplastik).
Bij de blokker kun je bekers kopen van bob de bouwer, muis, nijntje enzo . Ze zijn van mepal rusti of zoiets en dat zijn super fijne bekers. lekken niet als je het antilekje er goed in stopt. Zijn ook niet zo achterlijk duur, je hebt ze volgens mij ook bij de prenatal
Die van de Hema, nog nooit problemen mee gehad.
anti-lek van Etos eigen merk: even weten hoe je 'm dichtschroeft, maar werkt dan super! geen lek, hoogstens een druppel als je er echt hard tegen aan slaat. kost ca. 7-8 Euro
Ik gebruikte altijd de bekers met het siliconen ''rietje'' van nuby. Deze moeten ze niet op kop houden. Het is even een paar dagen oefenen, maar ze hebben het snel door. Zo leren ze ''voor later'' dat je bekers niet op kop moet houden, uit een rietje drinken, en is het beter voor het (aanstaande) gebit. Mochten ze de beker laten vallen of op kop houden lekt deze hooguit twee druppels. De rietjes zijn trouwens te vervangen zodat je niet steeds een nieuwe beker hoeft te kopen. Heb ze voor beide kids gebruikt. Hier hebben ze nooit een tuitbeker gehad.
Ik heb een blauwe Mickey Mouse-beker van Kruidvat, die ook prima is.
Maf, ik heb die van Avent al een tijdje, lekt echt geen druppel, schudden, op de kop houden, kan allemaal...
Dank voor reacties in zoverre.

Tis inderdaad raar dat ik problemen met de avent beker heb, hoor altijd alleen maar positieve verhalen. Zou bijna denken dat ik iets verkeerd doe, maar zou niet weten wat. Uit het ontluchtingsgaatje zeg maar, daar drupt het uit.

Heb 't ding nu een half jaar, mss gewoon vervanger koper.

Of beter; uit een normale beker leren drinken, kan ze best, maar mama is een beete lui...
De enige beker die bij ons nooit lekte (alleen wanneer zoon deze als hamer gebruikte kwam er een druppeltje uit:)), zijn die van de friso. Ze zijn te bestellen via hun site en kosten volgens mij zo'n 2 euro. Ik vind het geweldige bekers!

Die van het kruidvat vind ik trouwens slecht schoon te maken, in het 'ventieltje' heb je al na de paar keer gebruiken viezigheid zitten wat ik er niet uit kreeg. Maar hij lekte niet..............
Ik had altijd de anywayup bekers. Deze waren vroeger bij de Prenatal en de HEMA te koop. Inderdaad even erop duwen zodat het niet lekte.

Nu kun je ze alleen nog maar via internet bestellen bij babyboardrent.
Ik doe mijn best
ninthe, hier precies hetzelfde! misschien omdat ik ze in de vaatwasser stop?!?!?
Heb 'm hooguit 1x in de afwasmachine gehad, geloof niet dat het daaraan ligt. Misschien te hard geschrobt met de afwasborstel, dat kan wel. Vind die dingen altijd maar viezig en stinken.
alle types avent geprobeerd en die van mepal.

lekten allemaal.

Totdat vriendin een beker vergat van friso. Die lekte niet!!

Bij www. frisokindervoeding.nl kan je ze bestellen voor 2 euro per stuk.
koffie, zwart graag...
huismerk van prenatal was het enige wat hier goed beviel.
Hier zijn de drinkbekers van Playtex favoriet. Lekken niet, ook niet na jaren gebruiken. Deze komen alleen wel uit de USA. Zijn daar in iedere supermarkt voor een prikkie verkrijgbaar.
Bedenk wel; hoe minder er gelekt wordt, hoe harder er aan gezogen moet worden (meestal)
Ik heb de Avent, Nuby met rietje, Mepal, Hema eigen merk en Kruidvat eigen merk (met een konijn erop) geprobeerd. Ze gaan allevier lekken als ik ze met drinken erin meeneem.

Doe de bekers altijd wel in een plastic zak, maar toch gaat die fles zo ongelooflijk plakken.

Nu heb ik die van Prenatal eigen merk (kost wel iets van 7,99 euro) en van mijn moeder een beker gekregen van het merk Nuk (in Duitsland gekocht) en beiden bekers hebben nog niet gelekt!
wat een drama he die bekers...ik doe er alleen nog maar water in als we op pad gaan en de beker in mijn handtas moet...al heel wat lekkage gehad...
Nog nooit problemen gehad met de Aventbeker. Wel af en toe het rubbertje in de dop nakijken en deze met de hand afwassen dan gaat het altijd goed. Die van de Hema deden het hier ook prima.
Jep, die van de Etos, rottig dichtschroeven als je niet weet hoe, maar lekt nooit!

Ik (of eigenlijk mijn dochter) heb al 2 jaar dezelfde en lekt nog steeds niet.
Hoi dames,

Ik heb ook alle bekers geprobeerd en ze lekken allemaal, behalve de anywayupcup. Maar helaas zijn ze hier uit het assortiment gehaald en zeer slecht verkijgbaar. Ik heb ze nu in Amerika besteld en krijg ze volgende week binnen. Heb er 200 besteld, er is zoveel vraag na van moeders maar helaas moeilijk te krijgen in nederland. Ik ben ook een nieuwe beker tegen gekomen de 360 cup. Een geweldige beker voor kinderen die naar school gaan etc. Hij lekt niet en er zit een zeer apart drinkgedeelte op de beker.

Heb je interesse mail me en ze komen jou kant op.

Groeten Kim

kimendevin@zeelandnet.nl
Heb ook van Avent, hier nog geen druppel gelekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven