Mode & Beauty alle pijlers

Goede parfum voor mannen

29-12-2015 22:11 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een goede parfum. Wat vinden jullie lekkere mannenluchtjes? Het moet wel nog een beetje betaalbaar blijven, dus geen parfums van een paarhonderd euro.
Iets van YvesSaintLaurent en Chanel doet het altijd goed
Hugo Boss diverse geuren.

Jan Paul Gaultier Le Male
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
ik vind versace light blue jeans echt heerlijk!
Declaration Cartier, erg fijn...................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Victor & Rofl, Spicebomb
Abercrombie fierce.

Alleen bij de winkel te koop.

Meest lekkere luchtje ooit voor mannen.

Mijn man wordt regelmatig staande gehouden en dan vragen vreemde vrouwen welk luchtje hij draagt.

En niet omdat ie stinkt
Die nieuwe van Hugo Boss is erg lekker en Millionair.
Chanel Egoiste. JPG Le Male aub niet. Walgelijk.
quote:Zusenzoo schreef op 29 december 2015 @ 22:17:

Abercrombie fierce.

Mijn man wordt regelmatig staande gehouden en dan vragen vreemde vrouwen welk luchtje hij draagt.

En niet omdat ie stinkt
acqua di Giorgio Armani
Bleu de Chanel

Obsession - Calvin Klein

Maar of het bij jou lekker ruikt is nog maar de vraag.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Pasha van Cartier"...mmmmm...
Sometimes a woman has gotta do what a woman has gotta do
Wood van DSquared

Niet echt nieuw of origineel maar ik blijf m lekker vinden. De normale versie. http://www.parfumania.nl/images/parfum_ ... e:Zusenzoo schreef op 29 december 2015 @ 22:17:

Abercrombie fierce.

En niet omdat ie stinkt Verkopen ze die wel in NL winkels ? Met andere woorden waar kan 'm ruiken? Via het internet zie ik wel flinke prijzen, 50 ml voor 100,- en 200 ml voor 189,- :o
Of iets lekker ruikt hangt erg van de persoon af. De geur van de man zelf moet goed combineren met het gekozen luchtje. Er zijn meerdere luchtjes die ik bij 1 bepaalde man echt heerlijk vindt ruiken, terwijl ik hetzelfde luchtje gedragen door andere mannen echt vreselijk vind. Mijn advies is dus: eerst testen en dan pas kopen.
quote:beetjegek schreef op 29 december 2015 @ 22:19:

Chanel Egoiste. JPG Le Male aub niet. Walgelijk.Smaken verschillen en gelukkig maar,
The One - Dolce and Gabbana.....hemels!!!
quote:-NummerZoveel- schreef op 29 december 2015 @ 22:37:

Of iets lekker ruikt hangt erg van de persoon af. De geur van de man zelf moet goed combineren met het gekozen luchtje. Er zijn meerdere luchtjes die ik bij 1 bepaalde man echt heerlijk vindt ruiken, terwijl ik hetzelfde luchtje gedragen door andere mannen echt vreselijk vind. Mijn advies is dus: eerst testen en dan pas kopen.

Beste advies!

Een en dezelfde geur kan bij iemand anders echt heeeeeel anders ruiken. Heeft te maken met de zuurgraad van de huid.

quote:ecam2015 schreef op 29 december 2015 @ 22:21:

acqua di Giorgio Armani Mee eens!
Komt laatst een bezorger op mijn werk, rook heerlijk, was luchtje van Amando of Adamo, wisten ze bij de iciparis te vertellen dat ze die bij de Dekamarkt verkopen/verkochten, zal geen wereldprijs geweest zijn.

Trek de stoute schoenen aan, ga naar de Douglas of de Iciparis en vraag om proefjes, kijk online voor de beste deal, dat kan ook makkelijk bij het Kruidvat zijn, ik vind mijn vent het lekkerst ruiken als het paco rabanne op heeft.
die ik wilde bestaat al...
quote:-NummerZoveel- schreef op 29 december 2015 @ 22:37:

Of iets lekker ruikt hangt erg van de persoon af. De geur van de man zelf moet goed combineren met het gekozen luchtje. Er zijn meerdere luchtjes die ik bij 1 bepaalde man echt heerlijk vindt ruiken, terwijl ik hetzelfde luchtje gedragen door andere mannen echt vreselijk vind. Mijn advies is dus: eerst testen en dan pas kopen.Dit! Loop gewoon binnen bij een parfumerie en test wat dingen. Verkoopsters kunnen je adviseren over merken die bijv kruidig, citrusachtig of zoet zijn. Ik neem aan dat je zelf wel een voorkeur hebt voor een type geur.
Egoiste platinum van Chanel
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Sauvage van Dior.
quote:nikitaa22 schreef op 29 december 2015 @ 23:04:

[...]

Mee eens! Ik ook
(black) Code van Giorgio Armani. Draagt mijn partner ook en dan vind ik hem op z'n best, heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven