Napraattopic deel 49
zondag 27 december 2015 om 13:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 30 december 2015 om 23:37
quote:Sid-returns schreef op 30 december 2015 @ 23:35:
Ik wil graag wat delen:
Mijn kat kwam binnen met een muis in zijn bek. Zet muis op de grond, muis is niet deaud dus besluit een sprintje te trekken. Ik probeer muis te redden, die interpreteerde mijn pogingen ook niet helemaal correct, poes boos omdat haar speelgoed weg is, ook geen succes dus. Poes in andere kamer gezet, muis gevangen en buiten gezet.
En waar was mijn koene ridder, mijn dappere echtgenoot gedurende deze exercitie?
Op de bank.....
Staand.....
Heel klassiek. Zo leuk, zo'n man in huis.je had de muis moeten doodmaken nu gaat hij langzaam dood met veel lijden
Ik wil graag wat delen:
Mijn kat kwam binnen met een muis in zijn bek. Zet muis op de grond, muis is niet deaud dus besluit een sprintje te trekken. Ik probeer muis te redden, die interpreteerde mijn pogingen ook niet helemaal correct, poes boos omdat haar speelgoed weg is, ook geen succes dus. Poes in andere kamer gezet, muis gevangen en buiten gezet.
En waar was mijn koene ridder, mijn dappere echtgenoot gedurende deze exercitie?
Op de bank.....
Staand.....
Heel klassiek. Zo leuk, zo'n man in huis.je had de muis moeten doodmaken nu gaat hij langzaam dood met veel lijden
woensdag 30 december 2015 om 23:38
Zijn commentaar (stel je voor: man van 1:90 met baard, staand op de bank): ik hou gewoon niet van muizen.
Joh.
Ik ook niet, maar íemand moet in tijden van crisis optreden. En toen ik het beest gevangen had en even ging googleen hoe ik hem het best los kon laten buiten werd dat ook al niet gewaardeerd.
Joh.
Ik ook niet, maar íemand moet in tijden van crisis optreden. En toen ik het beest gevangen had en even ging googleen hoe ik hem het best los kon laten buiten werd dat ook al niet gewaardeerd.
woensdag 30 december 2015 om 23:39
quote:sabbaticalmeds schreef op 30 december 2015 @ 23:37:
[...]
je had de muis moeten doodmaken nu gaat hij langzaam dood met veel lijdenJa, dat heb ik wel eens eerder gehoord. Maar hij was niet gewond en dat kon ik ook niet over mijn hart verkrijgen. Is dat echt zo? Ik las dat je ze wel weer buiten kon zetten. Zo had hij voor mijn gevoel nog een kans. Maar misschien is dat fout. I
[...]
je had de muis moeten doodmaken nu gaat hij langzaam dood met veel lijdenJa, dat heb ik wel eens eerder gehoord. Maar hij was niet gewond en dat kon ik ook niet over mijn hart verkrijgen. Is dat echt zo? Ik las dat je ze wel weer buiten kon zetten. Zo had hij voor mijn gevoel nog een kans. Maar misschien is dat fout. I
woensdag 30 december 2015 om 23:40
quote:Sid-returns schreef op 30 december 2015 @ 23:38:
Zijn commentaar (stel je voor: man van 1:90 met baard, staand op de bank): ik hou gewoon niet van muizen.
.
.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 30 december 2015 om 23:40
woensdag 30 december 2015 om 23:41
quote:sabbaticalmeds schreef op 30 december 2015 @ 23:40:
[...]
dat zou ik niet doen, dan kan de actueel pijler maar zo verstopt raken
Gooi er iets zwaars op (een bijbel of ander religieus boek?)
Ik zal de Bijbel op mijn boodschappenlijstje zetten.
Een gedownloade versie is niet echt effectief denk ik?
[...]
dat zou ik niet doen, dan kan de actueel pijler maar zo verstopt raken
Gooi er iets zwaars op (een bijbel of ander religieus boek?)
Ik zal de Bijbel op mijn boodschappenlijstje zetten.
Een gedownloade versie is niet echt effectief denk ik?
woensdag 30 december 2015 om 23:52
quote:Sid-returns schreef op 30 december 2015 @ 23:35:
Ik wil graag wat delen:
Op de bank.....
Staand.....
Heel klassiek. Zo leuk, zo'n man in huis.
Kannie wel klussen? Zo ja: schuif hem door
Zo nee:
Ik wil graag wat delen:
Op de bank.....
Staand.....
Heel klassiek. Zo leuk, zo'n man in huis.
Kannie wel klussen? Zo ja: schuif hem door
Zo nee:
Je bent zelf een theepot
woensdag 30 december 2015 om 23:56
woensdag 30 december 2015 om 23:56
woensdag 30 december 2015 om 23:58
quote:Grzeczny schreef op 30 december 2015 @ 23:56:
[...]
Moh. Er is vast geen mod meer online.
Nouhou....
Zullen we nog even doorgaan?
Tuurlijk is er geen mod meer online, ze zouden wel gek zijn ook.
[...]
Moh. Er is vast geen mod meer online.
Nouhou....
Zullen we nog even doorgaan?
Tuurlijk is er geen mod meer online, ze zouden wel gek zijn ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 30 december 2015 om 23:59
woensdag 30 december 2015 om 23:59