Napraattopic deel 49

27-12-2015 13:03 3093 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:sabbaticalmeds schreef op 30 december 2015 @ 23:15:

[...]

kan dat?Bij je instellingen; verberg deze categorieen (met trema maar die doet het even niet).
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
quote:Eleonora-1 schreef op 30 december 2015 @ 23:15:

[...]

Hij is niét bang?

Die van mij ook niet. Een 'angst voor terrorisme' therapie dringt zich dus op.Ik denk dat hij hiermee gepest gaat worden.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 30 december 2015 @ 23:16:

[...]

Hier ook. Maar die van mij is gelukkig nog jong genoeg voor een stevig potje hersenspoelen, dat wordt voor de jouwe wat lastiger vrees ik.Ik ben bang van wel
quote:Moiren_ schreef op 30 december 2015 @ 23:12:

Ik doe iets verkeerds hoor. Mijn kind heeft nog nooit opgekeken van een hoofddoek, een kleurtje, een boerka of wat dan ook. Laat staan bang.

Zal toch eens met zijn vader gaan bespreken hoe we dit aan gaan pakken.

Ik woon in een uiterst grijze buurt as to speak

Maar een burka blijft opvallen en wordt eigenlijk niet geaccepteerd door de NL-autochtonen
Je bent zelf een theepot
quote:Grzeczny schreef op 30 december 2015 @ 23:17:

[...]

Bij je instellingen; verberg deze categorieen (met trema maar die doet het even niet).bedankt
quote:elfje12 schreef op 30 december 2015 @ 20:45:

[...]

Ik hoef niet genoemd te worden. Ik weet dat ik super aardig, lief en schattig ben Eens
quote:Enn schreef op 30 december 2015 @ 23:16:

[...]

Ja.ik weet niet of ik hem blokkeer. het forum is als een huis, het riool hoort daar bij anders gaat het in de andere kamers stinken
quote:MevrouwJack schreef op 30 december 2015 @ 23:12:

[...]

Ik ook, heb nog jaargangen van foto's met licht blauw aangeslagen kindertjes Zie je dat op zwartwit foto's?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 30 december 2015 @ 23:19:

[...]

Ik woon in een uiterst grijze buurt as to speak

Maar een burka blijft opvallen en wordt eigenlijk niet geaccepteerd door de NL-autochtonenMijn kind heeft er echt nog nooit van opgekeken.
quote:Moiren_ schreef op 30 december 2015 @ 23:18:

[...]

Ik denk dat hij hiermee gepest gaat worden.Je kunt er op wachten natuurlijk.
Gutgutgut, wat zijn jullie weet negatief.

Ik ben juist blij dat er tenminste nog weldenkenden zijn die zorgen dat onze toch al zo smalle stoepjes in ons fijne ruimdenkende en gastvrije landje binnenkort niet meer te pas en te onpas ingepikt worden door neervallende boerka's. Dat gebid de hele tijd in het openbaar, t geeft zo'n troep hè. En geen pas. Tenminste, ik struikel er werkelijk de hele tijd over. En denk maar niet dat op straat gaan lopen een optie is, want de politie zet die de hele tijd af om hordes mensen die hier het goud van de straten komen rapen de gelegenheid te geven dat goud op te rapen. En alle straatvegers zijn werkloos. Daardoor.

Tjingejongejonge.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:sabbaticalmeds schreef op 30 december 2015 @ 23:20:

[...]

ik weet niet of ik hem blokkeer. het forum is als een huis, het riool hoort daar bij anders gaat het in de andere kamers stinken

[...]

ik weet niet of ik hem blokkeer. het forum is als een huis, het riool hoort daar bij anders gaat het in de andere kamers stinken

Oh vandaar dat ik er zo weinig kom! Jij gaat natuurlijk weer slootslempen enzo.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

[...]

Fantastische analyse.

Ik blokkeer hem wel omdat ik dat riool niet hoef te zien, ik weet dat het er is en dat ik er geen maandverband stomme opmerkingen) en frituurvet (sarcastische meehuilposts) in moet stoppen omdat het anders de boel verstopt en zolang ik dat niet doe, omdat ik het dus niet zie en daarom vanzelf misgooi, loop ik ook geen risico op stank.
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
quote:feow schreef op 30 december 2015 @ 23:22:

Ik ben juist blij dat er tenminste nog weldenkenden zijn die zorgen dat onze toch al zo smalle stoepjes in ons fijne ruimdenkende en gastvrije landje binnenkort niet meer te pas en te onpas ingepikt worden door neervallende boerka's. Dat gebied de hele tijd in het openbaar, t geeft zo'n troep hè. En geen pas. Tenminste, ik struikel er werkelijk de hele tijd over. En denk maar niet dat op straat gaan lopen een optie is, want de politie zet die de hele tijd af om hordes mensen die hier het goud van de straten komen rapen de gelegenheid te geven dat goud op te rapen. En alle straatvegers zijn werkloos. Daardoor.

Tjingejongejonge.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:feow schreef op 30 december 2015 @ 23:22:

Ik ben juist blij dat er tenminste nog weldenkenden zijn die zorgen dat onze toch al zo smalle stoepjes in ons fijne ruimdenkende en gastvrije landje binnenkort niet meer te pas en te onpas ingepikt worden door neervallende boerka's. Dat gebid de hele tijd in het openbaar, t geeft zo'n troep hè. En geen pas. Tenminste, ik struikel er werkelijk de hele tijd over. En denk maar niet dat op straat gaan lopen een optie is, want de politie zet die de hele tijd af om hordes mensen die hier het goud van de straten komen rapen de gelegenheid te geven dat goud op te rapen. En alle straatvegers zijn werkloos. Daardoor.

Tjingejongejonge.je hebt gelijk, ik ben ook veel te tolerant. het schijnt dat er bijna een ober in de kinderboerderij (!??) struikelde over de baard van zo'n bidder. Dus niet over de boerka. Ik realiseer me ineens dat gezichtsbeharing net zo gevaarlijk is als een jurk
quote:Grzeczny schreef op 30 december 2015 @ 23:25:

[...]

Fantastische analyse.

Ik blokkeer hem wel omdat ik dat riool niet hoef te zien, ik weet dat het er is en dat ik er geen maandverband stomme opmerkingen) en frituurvet (sarcastische meehuilposts) in moet stoppen omdat het anders de boel verstopt en zolang ik dat niet doe, omdat ik het dus niet zie en daarom vanzelf misgooi, loop ik ook geen risico op stank.begrijpelijk. Ik kom er af en toe omdat ik ook wel eens een drol moet draaien, maar dan ben ik ook snel weer weg. wat een stank
quote:sabbaticalmeds schreef op 30 december 2015 @ 23:27:

[...]

je hebt gelijk, ik ben ook veel te tolerant. het schijnt dat er bijna een ober in de kinderboerderij (!??) struikelde over de baard van zo'n bidder. Dus niet over de boerka. Ik realiseer me ineens dat gezichtsbeharing net zo gevaarlijk is als een jurkIk zeg: De Sint is een terrorist!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 30 december 2015 @ 23:30:

[...]

Ik zeg: De Sint is een terrorist!!oud nieuws
quote:hatsetats schreef op 30 december 2015 @ 23:30:

[...]

Ik zeg: De Sint is een terrorist!!baard eraf en legging aan
Ahhhhhh niet Sister Monica Joan
Ik wil graag wat delen:

Mijn kat kwam binnen met een muis in zijn bek. Zet muis op de grond, muis is niet deaud dus besluit een sprintje te trekken. Ik probeer muis te redden, die interpreteerde mijn pogingen ook niet helemaal correct, poes boos omdat haar speelgoed weg is, ook geen succes dus. Poes in andere kamer gezet, muis gevangen en buiten gezet.

En waar was mijn koene ridder, mijn dappere echtgenoot gedurende deze exercitie?

Op de bank.....

Staand.....

Heel klassiek. Zo leuk, zo'n man in huis.
quote:Moiren_ schreef op 30 december 2015 @ 23:33:

Ahhhhhh niet Sister Monica Joan Gelukkig niet!
quote:Sid-returns schreef op 30 december 2015 @ 23:35:

Ik wil graag wat delen:

Mijn kat kwam binnen met een muis in zijn bek. Zet muis op de grond, muis is niet deaud dus besluit een sprintje te trekken. Ik probeer muis te redden, die interpreteerde mijn pogingen ook niet helemaal correct, poes boos omdat haar speelgoed weg is, ook geen succes dus. Poes in andere kamer gezet, muis gevangen en buiten gezet.

En waar was mijn koene ridder, mijn dappere echtgenoot gedurende deze exercitie?

Op de bank.....

Staand.....

Heel klassiek. Zo leuk, zo'n man in huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven