Napraattopic 50
donderdag 31 december 2015 om 00:38
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 31 december 2015 om 16:11
donderdag 31 december 2015 om 16:13
donderdag 31 december 2015 om 16:14
quote:SuzanneSuus schreef op 31 december 2015 @ 16:12:
Nous, ben jij thuis met O&N? Ooit op het kastanjeplein geweest voor het vuurwerk?Heb je vorig jaar ook gevraagd Ik ben thuis en heb vanaf mijn balkon echt het mooiste vuurwerk van de stad! Verheug me er nu al op.
Nous, ben jij thuis met O&N? Ooit op het kastanjeplein geweest voor het vuurwerk?Heb je vorig jaar ook gevraagd Ik ben thuis en heb vanaf mijn balkon echt het mooiste vuurwerk van de stad! Verheug me er nu al op.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 31 december 2015 om 16:16
donderdag 31 december 2015 om 16:19
donderdag 31 december 2015 om 16:22
Gisteren liep ik in de AH te bedenken wat voor hapje ik voor vandaag wilde halen. Toen dacht ik opeens! Eureka, ik haal worstenbroodjes. Geen idee waarom ik daaraan dacht, maar het leek me opeens lekker.
Later las ik hier weer op de napraat, een paar berichten terug die ik al had gelezen. En daar las ik ook weer een bericht van iemand die worstebroodjes over had. Onbewuste beinvloeding!
Later las ik hier weer op de napraat, een paar berichten terug die ik al had gelezen. En daar las ik ook weer een bericht van iemand die worstebroodjes over had. Onbewuste beinvloeding!