Napraattopic 50
donderdag 31 december 2015 om 00:38
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 31 december 2015 om 18:36
quote:Fenrir-Greyback schreef op 31 december 2015 @ 18:04:
[...]
Op dat idee ben ik niet gekomen. En dat was maar gelukkig ook, want toen ik na gedane arbeid naar de Appie ging om nog wat laatste boodschapjes te doen voor vanavond bleek mijn lopende bankrekening precies op het verkeerde moment gestript door een gemachtigde. Gelukkig had ik nog wel een ander pasje bij me, maar daar stond ook niet bijster veel meer op. Dus als ik dat kopje koffie had gekocht hadden we wel een hele karige oud en nieuw gehad .De maand is nog lang FG, komt dat goed?
[...]
Op dat idee ben ik niet gekomen. En dat was maar gelukkig ook, want toen ik na gedane arbeid naar de Appie ging om nog wat laatste boodschapjes te doen voor vanavond bleek mijn lopende bankrekening precies op het verkeerde moment gestript door een gemachtigde. Gelukkig had ik nog wel een ander pasje bij me, maar daar stond ook niet bijster veel meer op. Dus als ik dat kopje koffie had gekocht hadden we wel een hele karige oud en nieuw gehad .De maand is nog lang FG, komt dat goed?
Je bent zelf een theepot
donderdag 31 december 2015 om 18:40
donderdag 31 december 2015 om 18:41
quote:MevrouwJack schreef op 31 december 2015 @ 18:31:
[...]
Het is een man?
Oh god gaat het weer over mij?
Ik begin er trouwens helemaal in te komen nu, na een flinke emmer koffie. Ik ben zelfs oliebollen aan het bakken. Als dat klaar is zijn de eieren hopelijk afgekoeld en kan ik er gevulde eieren van maken, en dan ga ik daarna de gehaktballetjes braden. De wraps zijn gemakkelijk: heksenkaas en zalm (voor man kipfilet) erop en dan rollen maar.
[...]
Het is een man?
Oh god gaat het weer over mij?
Ik begin er trouwens helemaal in te komen nu, na een flinke emmer koffie. Ik ben zelfs oliebollen aan het bakken. Als dat klaar is zijn de eieren hopelijk afgekoeld en kan ik er gevulde eieren van maken, en dan ga ik daarna de gehaktballetjes braden. De wraps zijn gemakkelijk: heksenkaas en zalm (voor man kipfilet) erop en dan rollen maar.
donderdag 31 december 2015 om 18:41
donderdag 31 december 2015 om 18:51
quote:AllyMcBeal schreef op 31 december 2015 @ 18:44:
FG had je nou wel de top 2000 in de vrachtwagen?
Ja
Chauffeur (best wel een onverbeterlijke autist) zette zelfs speciaal voor mij de herrie-liedjes, waar hij eigenlijk zelf helemaal niet zo van houdt, op windkracht 10, de schat . En we hebben samen gezellig meegezongen. Ze hebben nogal eens commentaar op zijn collegialiteit, maar ik had echt niks te klagen hoor, het was retegenoeglijk.
FG had je nou wel de top 2000 in de vrachtwagen?
Ja
Chauffeur (best wel een onverbeterlijke autist) zette zelfs speciaal voor mij de herrie-liedjes, waar hij eigenlijk zelf helemaal niet zo van houdt, op windkracht 10, de schat . En we hebben samen gezellig meegezongen. Ze hebben nogal eens commentaar op zijn collegialiteit, maar ik had echt niks te klagen hoor, het was retegenoeglijk.
donderdag 31 december 2015 om 18:55
Ik zit er klaar voor: gebraad zit in de oven en lijkt goed te gaan, tafel gedekt en man draagt aperitiefhapjes aan en maakt het voorgerecht. Ik heb net een glas bubbels op en 6 oesters weggeslurpt. Ik geloof dat ik nu de avond wel aankan.
Voor iedereen een heel fijn uiteinde en een start zonder kater!
Voor iedereen een heel fijn uiteinde en een start zonder kater!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 31 december 2015 om 18:56
donderdag 31 december 2015 om 18:57
donderdag 31 december 2015 om 18:57
quote:Fenrir-Greyback schreef op 31 december 2015 @ 18:51:
[...]
Ja
[...]
Ja
I like being a mess. It's who I am.