stress

01-01-2016 13:04 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik heb een probleem, ben er juist achter dat ik zwanger ben.. Op de echo was nog niets te zien.

Nu heb ik 2 weken geleden seks met mijn ex gehad, tevens de papa van mijn eerste kind.

Maar ongeveer 3 weken daarvoor heb ik seks gehad met een andere man.

Nu geeft de clearblue 2 weken aan sinds de bevruchting.. Zonder de 2 weken cadeau erbij.. Gezien dat er nu op de echo echt nog niks te zien was en de gyne zegt dat het zeer recent is.. Kan ijver dan vanuit gaan dat mijn ex de vader is ?

Mvg
vraag het je gynaecoloog
tjonge tjonge wel eens van voorbehoedsmiddelen gehoord? ?????
Waarom heb je deze vraag niet aan je gyn gesteld?
Oei
En je kon geljk al voor een echo terecht? Lijkt me zeer twijfelachtig.
Vandaag een echo gehad? Bijzonder...
Gelukkig nieuwjaar dan maar. Hoe kom je zo vroeg al bij de gyn terecht als je pas 2 weken geleden seks hebt gehad? Had je eerder al eens een test gedaan? Of niet ongesteld geworden. Pfoe penibele situatie dit.
Ik Kon gisteren terecht.. Eergisteren Teste ik zwanger..
Ik heb 13/12 een test gedaan deze was negatief
Waarom zou je een echo krijgen als je pas een dag daarvoor positief hebt getest??
Lang leve de DNA-test. Oh ja, en de voorbehoedmiddelen natuurlijk.
Onzin natuurlijk. Echo is veel te vroeg en waarom zou je naar de gyn gaan?

Wanneer kom je met de rest van je roman?
Waarom kreeg je meteen een echo na je positieve test? Er was toch verder niets aan de hand of wel?
quote:valentina82 schreef op 01 januari 2016 @ 13:19:

Onzin natuurlijk. Echo is veel te vroeg en waarom zou je naar de gyn gaan?

Wanneer kom je met de rest van je roman? Ze zal wel vlaams zijn. Daar loopt iedereen toch bij de gynaecoloog? Maar dan nog is zo'n vroege echo onzin natuurlijk.
Je kan er alleen vanuit gaan als je een dna test hebt gedaan.
"Nu heb ik 2 weken geleden seks met mijn ex gehad, tevens de papa van mijn eerste kind.

Maar ongeveer 3 weken daarvoor heb ik seks gehad met een andere man."

Lijkt me als je dus 5 weken geleden sex had met man B en 2 weken geleden met man A, man A de vader zou zijn als je idd 2 weken zwanger bent, anders zou je toch 5 weken zwanger zijn?
Heb je ook een SOA test gedaan gezien je onveilig in het rond neukt?
Ik zou sowieso in deze situatie voor een overtijdbehandeling gaan.
Minder spannend, wel verstandig een overtijdbehandeling. Gelukkig ben je er op tijd bij, TO.
Waarom heb je op 13 december ook getest?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Je bent twee weken zwanger en hebt al een echo gehad? Waarom?

En waarom onbeschermde seks?

En tussen nu en 5 weken geleden ben je niet ongesteld geweest?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hier ga je niet uitkomen. Je bent of 4 weken zwanger van ex ( 2 weken geleden seks en 2 bonus weken) of je bent 5 weken zwanger van de andere man ( 3 weken geleden seks en 2 bonus weken)

Het vruchtje kan voor of achter lopen in groei en door de korte tijd er tussen kan dit dus niet door n echo uitgesloten worden. Dus dat word n DNA test.

Voorbeeld. K ben in t ziekenhuis geweest om zwanger te worden. Ik ben volgens echo's bevrucht op een zondag. En toch liep het kindje de eerste termijn echo 4 dagen voor, en ben ik volgens de echo's op een donderdag bevrucht. Terwijl dit dus officieel niet kan, maar blijkbaar een erg snelle innesteling.
quote:Weekend schreef op 01 januari 2016 @ 14:25:

Hier ga je niet uitkomen. Je bent of 4 weken zwanger van ex ( 2 weken geleden seks en 2 bonus weken) of je bent 5 weken zwanger van de andere man ( 3 weken geleden seks en 2 bonus weken)

Het vruchtje kan voor of achter lopen in groei en door de korte tijd er tussen kan dit dus niet door n echo uitgesloten worden. Dus dat word n DNA test.

Voorbeeld. K ben in t ziekenhuis geweest om zwanger te worden. Ik ben volgens echo's bevrucht op een zondag. En toch liep het kindje de eerste termijn echo 4 dagen voor, en ben ik volgens de echo's op een donderdag bevrucht. Terwijl dit dus officieel niet kan, maar blijkbaar een erg snelle innesteling.Ik geloof dat to zegt dat ze 3 weken voordat ze sex had met haar ex met iemand anders sex heeft gehad. Dus 7 weken geleden!
quote:Weekend schreef op 01 januari 2016 @ 14:25:

Voorbeeld. K ben in t ziekenhuis geweest om zwanger te worden. Ik ben volgens echo's bevrucht op een zondag. En toch liep het kindje de eerste termijn echo 4 dagen voor, en ben ik volgens de echo's op een donderdag bevrucht. Terwijl dit dus officieel niet kan, maar blijkbaar een erg snelle innesteling.

7 weken, ze heeft 5 weken terug seks gehad met die andere man. Ze schrijft, 2 weken geleden met ex en 3 weken daarvoor die ander dat is samen al 5 weken .

Dus TO als de test aangeeft twee weken dan is het van je ex. Blijft de vraag nog staan waarom je ruim twee weken geleden ook een zwangerschapstest hebt gedaan. Ben je in de tussentijd ook niet ongesteld geworden? En hoe kun je zo snel terecht bij de gynaecoloog? Was er al een verdenking van een zwangerschap een paar weken geleden?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven