Napraattopic 50

31-12-2015 00:38 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Mijn hoofd barst en heb niet eens gedronken. Eens kijken of vette hap werkt.
quote:Corona67 schreef op 01 januari 2016 @ 13:42:

[...]

goeie uitleg!

Doe er je voordel mee! Want waarom ga jij om vijf uur naar de wc

Op vakantie in de tent worden zelfs de pubers wel eens half wakker om die tijd. Ze gaan daan liggen draaien en wordennonrustig. Als ik ze dan even toedek met een fleecedekentje dan voel ik dat ze weer rustig worden en verder slapen.
Dreumes heeft heerlijk door alles heen geslapen, Maurice daarintegen overstemde het vuurwerk door als een wolf voor het raam te staan meejanken met elke vuurpijl.
quote:Star schreef op 01 januari 2016 @ 13:42:

Mijn hoofd barst en heb niet eens gedronken. Eens kijken of vette hap werkt.En?
quote:fietsie schreef op 01 januari 2016 @ 13:57:

[...]

Volgens mij verwar je nu Co en GG.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

quote:Solomio schreef op 01 januari 2016 @ 14:08:

[...]

Volgens mij verwar je nu Co en GG.Al die mannen lijken ook op elkaar
Tjezus, wat vals
Beste wensen allemaal, of had ik dat vannacht al gedaan?

Het is prachtig weer, ben met zoon ff een rondje gaan lopen en wat lekkers bij de Turkse bakker gehaald.

Maar eerst de vuurwerkzooi van vannacht opgeruimd en dat leverce hem veel complimenten op
Je bent zelf een theepot
quote:Solomio schreef op 01 januari 2016 @ 14:08:

[...]

Volgens mij verwar je nu Co en GG.

Je hebt gelijk!

GG, waar ga jij om vijf uur naar de wc?
Alle kerstmeuk is hier weer opgeruimd. Toch best wel kaal zo zonder boom.
quote:SuzanneSuus schreef op 01 januari 2016 @ 14:17:

Beste wensen allemaal, of had ik dat vannacht al gedaan?

Het is prachtig weer, ben met zoon ff een rondje gaan lopen en wat lekkers bij de Turkse bakker gehaald.

Maar eerst de vuurwerkzooi van vannacht opgeruimd en dat leverce hem veel complimenten op

Toch niet zoveel gedronken dat je het niet meer weet?

En ja.. net hier ook een uurtje gewandeld. De vegers heb ik ook gecomplimenteerd..
Mijn vegende zoon kwam glunderend thuis van de complimentjes.
Ok, een smiley aantikken = posten?
Ik vind het trouwens heel gewoon dat je je troep opruimt.
Wauw is in dat 'vriend en mijn dochter topic' nog steeds niet alles gezegd?
Tjezus, wat vals
quote:Grobbekuiken schreef op 01 januari 2016 @ 14:22:

Alle kerstmeuk is hier weer opgeruimd. Toch best wel kaal zo zonder boom.

Dat ga ik morgen ook doen. Rust in de keet. Ik ben al die rommeltjes ineens zo vreselijk zat.

Inmiddels weer redelijk fris, nagels gelakt en haar weer in fatsoen. Zo nog een rennie erin en naar de eerste nieuwjaarsborrel.
quote:SaveTheDay schreef op 01 januari 2016 @ 15:40:

Ik vind het trouwens heel gewoon dat je je troep opruimt.Plus 1. Maar ik vind het ook heel gewoon om iemand een complimentje te geven. Gisteravond liepen we over straat. Komt er een groepje pubers al rotjes gooiend van de andere kant. zegt er eentje 'even wachten jongens, eerst die meneer en mevrouw er langs laten'. Heel normaal, maar wel heel lief. Dus 'dank je wel mannen en alvast een gelukkig nieuwjaar!'. 'U ook'. Te schattig toch.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 01 januari 2016 @ 16:03:

[...]

Plus 1. Maar ik vind het ook heel gewoon om iemand een complimentje te geven. Gisteravond liepen we over straat. Komt er een groepje pubers al rotjes gooiend van de andere kant. zegt er eentje 'even wachten jongens, eerst die meneer en mevrouw er langs laten'. Heel normaal, maar wel heel lief. Dus 'dank je wel mannen en alvast een gelukkig nieuwjaar!'. 'U ook'. Te schattig toch.Kwestie van goede manieren en dat is fijn om te ervaren.
We gaan hier voor de after party in pyjama. Brownies staan in de oven
quote:fietsie schreef op 01 januari 2016 @ 13:57:

[...]

.........quote:fietsie schreef op 01 januari 2016 @ 14:17:

[...]

..............

GG, waar ga jij om vijf uur naar de wc? Ze kunnen op Napraat zeggen wat ze willen over andere topic's of andere forummers elders op dit forum....de "diepgaande-onderwerpen" liggen op Napraat.

LOEP ME MAAR aub.

[...]

Plus 1. Maar ik vind het ook heel gewoon om iemand een complimentje te geven. Gisteravond liepen we over straat. Komt er een groepje pubers al rotjes gooiend van de andere kant. zegt er eentje 'even wachten jongens, eerst die meneer en mevrouw er langs laten'. Heel normaal, maar wel heel lief. Dus 'dank je wel mannen en alvast een gelukkig nieuwjaar!'. 'U ook'. Te schattig toch.Lief.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Grobbekuiken schreef op 01 januari 2016 @ 14:22:

Alle kerstmeuk is hier weer opgeruimd. Toch best wel kaal zo zonder boom.Dat is wel op-tijd hé. Ik geniet nog efkes van de lichtjes. Misschien dat ik de kerstspullen morgen opruim, en de boom-met-kerstversiering maandag.
LOEP ME MAAR aub.

[...]

Plus 1. Maar ik vind het ook heel gewoon om iemand een complimentje te geven. Gisteravond liepen we over straat. Komt er een groepje pubers al rotjes gooiend van de andere kant. zegt er eentje 'even wachten jongens, eerst die meneer en mevrouw er langs laten'. Heel normaal, maar wel heel lief. Dus 'dank je wel mannen en alvast een gelukkig nieuwjaar!'. 'U ook'. Te schattig toch.

Vind ik ook.

Mooi voorbeeld dit.
quote:SaveTheDay schreef op 01 januari 2016 @ 16:16:

[...]

Kwestie van goede manieren en dat is fijn om te ervaren.

Yep. Ik hou drvan!

Op de sportschool loopt een jochie van een jaar of 15/16. Echt zo'n lefgozertje. Tikkie brutaal. Maar wel heel beleefd. Houdt de deur voor je open, ruimt mn gewichten op. Te cute. Daar bedank ik hem uitbundig voor en dan krijg ik zo'n vette players-knipoog van m. En tegelijk is het 'U' en 'mevrouw, onee Tats'
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:missie_m schreef op 01 januari 2016 @ 16:30:

[...]

Dat is wel op-tijd hé. Ik geniet nog efkes van de lichtjes. Misschien dat ik de kerstspullen morgen opruim, en de boom-met-kerstversiering maandag.Doe ik eigenlijk altijd op 1 januari, dan heb ik het echt gehad met de kerst en alles wat daarbij hoort.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven