Koffiezetapparaat/machine

23-12-2015 13:56 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben opzoek naar een koffiezetapparaat/machine waar je verschillende soorten koffie mee kunt zetten.

Mijn budget is max. 100 euro. Het moet ook mogelijk zijn om nep cups/pads te gebruiken.

Ik zag zelf de Krups Dolce Custo Picollo KP1000 voor 79,95, maar ik zie niet hoe je daar verschillende soorten koffie mee kunt zetten.

Ligt waarschijnlijk aan de soort cups die je gebruikt.

Iemand ervaring met een goede machine?
quote:LittleRedRidingHood schreef op 24 december 2015 @ 07:31:

[...]

Zelf koffie zetten? Ik kan het niet. Het lukt gewoon nooit, hoe vaak ik ook probeer. Te sterk, te slap. Ik kan het tot op de korrel nadoen van iemand die geweldige koffie zet, maar bij mij is ie dan nog niet te zuipen.

Te sterk zal wel meevallen zet hier sterke espresso van de donkerste bonen in juiste maateenheid in een percolator 1 a 2 minuutjes napruttelen en zie heerlijke espresso
Ik wilde jullie even laten weten dat ik (nog) geen koffieapparaat heb gekocht.
Senseo is in de reclame bij Blokker met de korting eraf 49,95.
quote:Banaantje123 schreef op 01 januari 2016 @ 16:31:

Ik wilde jullie even laten weten dat ik (nog) geen koffieapparaat heb gekocht.Voornemen voor het nieuwe jaar?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Marels schreef op 23 december 2015 @ 19:10:

[...]

Als je een stervensdure Nespresso hebt wel ja. In die voor jouw budget niet.

Een Nespresso met melkopschuimer kost iets van 180 euro ofzo.

Er bestaan bij Nespresso geen "cappucino-cups". Alleen gewone koffie en espresso en dan kun je eventueel dus óf een duur apparaat kopen met een melkopschuimer erbij, OF je kunt de melkschuimer apart kopen á 180.

En dan nog is het geen kwestie volgens mij van 1 druk op de knop en je hebt cappucino. Even opgezocht en dat is er wel, dat apparaat kost 250 euro.

Bij Dolce Gusto heb je 1 apparaat wat niet zo heel duur is en heb je cups in alle smaken die je kunt bedenken, koffie, espresso, cappuccino, latte macchiato, latte caramel, chocolademelk, ..... Noem maar op.

Dolce Gusto cups kun je ook gewoon bij elke supermarkt kopen, terwijl je de échte Nespresso's moet bestellen en in de winkel alleen neppers kunt kopen.

Je moet het zelf weten maar ik denk dat voor wat jij wilt met jouw budget Dolce Gusto logischer is.

Nespresso is wel beter, die échte Nespressocups zijn super lekker, maar neppers zijn ook mwah.

Als je je budget op wilt schroeven kun je die heel goed nemen, dan kun je inderdaad alles maken, maar dus niet met het standaard machientje van 100 euro.Een losse melkopschuimer van Nespresso kost zo'n ¤ 75,- en ze zijn nog veel voordeliger te krijgen, bijvoorbeeld af en toe bij de Aldi. Vind de melkopschuimer van Nespresso wel van veel betere kwaliteit, doe er al 4 jaar mee en gebruik hem intensief.
De Nespresso melkopschuimer geleverd bij mijn Krups was al snel kapot. Later ook de Krups weggedaan, want de cupjes zijn schreeuwend duur. Nu gewoon melk in een steelpannetje op het gas en kloppen met de garde. Want het melkopschuimpijpje van mijn Philips Saecco vind ik ook geen succes. Wel het variëren met de koffiebonen, sterkte en maalgraad.
Ja misschien dit jaar een ander apparaat.

Nu nog even op de ouderwetse manier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven