Ergernissen in de supermarkt 2

16-08-2015 16:24 2981 berichten
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic

Hier het oude topic Ergernissen in de supermarkt 1

I can explain it to you, but I can't understand it for you
En vervolgens trek je met je zelf meegebrachte kurkentrekker een lekker flesje wijn open.
quote:paper-clip schreef op 01 januari 2016 @ 21:54:

[...]

En als er niets op het bordje ligt ga je het gewoon vragen of ze er wat op kunn leggen want je hebt honger
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lotte35 schreef op 01 januari 2016 @ 22:08:

En vervolgens trek je met je zelf meegebrachte kurkentrekker een lekker flesje wijn open.He gezellig ! Neem ik mijn gitaar mee en zingen we kumbaya bij het licht van een eenmalige weggooi BBQ
Volgende topic: kampeer ergernissen in de supermarkt
quote:paper-clip schreef op 01 januari 2016 @ 22:19:

He gezellig ! Neem ik mijn gitaar mee en zingen we kumbaya bij het licht van een eenmalige weggooi BBQ
quote:paper-clip schreef op 01 januari 2016 @ 22:21:

Volgende topic: kampeer ergernissen in de supermarkt
Mag ik ook meedoen met de supermarktergenis-challenge?

Wil heeeel graag alle verschillende wattenstaafjes openen en kijken welke het lekkerste in mijn oor voelt.

En watten... Welke is lekker zacht voor m'n huid?
Paar maanden geleden was er eens een diëtiste in de supermarkt, om klanten te adviseren.

Is het misschien een leuk idee om één van ons zoiets te laten doen?

Ik zie dat wel voor me hoor.

- Vrouw pakt croissantje.

- Diëtiste: 'Goedemiddag mevrouw, denkt u dat dit een slimme keuze is, met uw rondingen?'

- Man pakt een bak ijs uit de vriezer.

- Diëtiste: 'Dag meneer, met uw postuur kunt u beter kiezen voor yoghurt 0% vet.

Eens kijken hoe lang het duurt voor onze diëtiste op haar muil wordt geslagen.
quote:Lotte35 schreef op 02 januari 2016 @ 12:29:

Paar maanden geleden was er eens een diëtiste in de supermarkt, om klanten te adviseren.

Is het misschien een leuk idee om één van ons zoiets te laten doen?

...

Eens kijken hoe lang het duurt voor onze diëtiste op haar muil wordt geslagen.Jij hebt echt het beste voor met je medeforummers he
Grrrrr, vandaag een ... kar die niet deed wat ik wilde !!! Irritant, ik zat me rot te trekken aan dat ding.
quote:gismo72 schreef op 02 januari 2016 @ 12:34:

Grrrrr, vandaag een ... kar die niet deed wat ik wilde !!! Irritant, ik zat me rot te trekken aan dat ding.Op de één of andere manier heb ik die kar altijd...
Het was net 1 grote ergernis in de ah hier, wat een drukte en lege schappen alsof de winkel 1 week is dicht geweest ipv 1 dag..
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 januari 2016 @ 12:32:

Jij hebt echt het beste voor met je medeforummers he Geloof het of niet maar er zijn medeforummers bij die ik dit regelmatig best gun :D
Niet geschoten is altijd mis
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 januari 2016 @ 12:32:

Jij hebt echt het beste voor met je medeforummers he Ik wil zelf de rol wel op me nemen hoor
quote:dolfje schreef op 02 januari 2016 @ 12:41:

Het was net 1 grote ergernis in de ah hier, wat een drukte en lege schappen alsof de winkel 1 week is dicht geweest ipv 1 dag..

Hier ook vanmorgen, ik moest een nieuw pak vlokken, echt dat verzin je niet ALLE vlokken op ! Hoe is het in godsnaam mogelijk dat alle vlokken op zijn ? Ik kwam niet eens naar binnen vanmorgen, zo'n rij met mensen kwam er naar buiten. Ik wilde eigenlijk niet eens boodschappen doen maar dochter is ziek en die had zulke specifieke wensen dat ik maar over mijn hart heb gestreken en haar lievelingseten ben gaan halen.

Stond er van de week bij jullie ook zo'n irritant persoon in de AH kaasplankjes aan te prijzen ?

Ik hou helemaal niet van al die stinkkaasjes en die man maar proberen mij wat in mijn maag te splitsen
quote:paper-clip schreef op 02 januari 2016 @ 16:49:

[...]

Hier ook vanmorgen, ik moest een nieuw pak vlokken, echt dat verzin je niet ALLE vlokken op ! Hoe is het in godsnaam mogelijk dat alle vlokken op zijn ? Ik kwam niet eens naar binnen vanmorgen, zo'n rij met mensen kwam er naar buiten. Ik wilde eigenlijk niet eens boodschappen doen maar dochter is ziek en die had zulke specifieke wensen dat ik maar over mijn hart heb gestreken en haar lievelingseten ben gaan halen.

Stond er van de week bij jullie ook zo'n irritant persoon in de AH kaasplankjes aan te prijzen ?

Ik hou helemaal niet van al die stinkkaasjes en die man maar proberen mij wat in mijn maag te splitsen Hier ook de man met de kaasjes. "stel zelf u kaasplankje samen, bla bla bla", ik wil alleen eten, weet toch wel hoe de meeste smaken.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
kaasjes, lekker!

Ik zou overal van proeven hoor. En dan alleen brie meenemen, vanwege het budget
quote:dolfje schreef op 02 januari 2016 @ 12:41:

Ik schrok toch ook ... Hier vooral bij de verse producten (groenten bijvoorbeeld) vooral.

Blijkbaar dacht de supermarkt dat ik vanavond iets zonder groenten of vlees ging klaarmaken.

Maar 't was wel best kalm voor een zaterdagmiddag .
quote:Lotte35 schreef op 02 januari 2016 @ 12:45:

[...]

Ik wil zelf de rol wel op me nemen hoor Nee, dat gun ik je niet. Ik ga wel even peinzen over een vervanger
quote:Mietrot schreef op 02 januari 2016 @ 17:03:

[...]

Ik schrok toch ook ... Hier vooral bij de verse producten (groenten bijvoorbeeld) vooral.

Blijkbaar dacht de supermarkt dat ik vanavond iets zonder groenten of vlees ging klaarmaken.

Maar 't was wel best kalm voor een zaterdagmiddag .Logisch natuurlijk, als er toch niks te krijgen is.
Brrrr ! Mijn man is dol op die vieze blauwe schimmelkaas, onze zoon heeft duidelijk de smaak van zijn vader. Op vakantie gaan ze samen in de supermarkt op zoek naar allerlei stinkkaasjes die ze kunnen proberen
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 januari 2016 @ 17:05:

Nee, dat gun ik je niet. Ik ga wel even peinzen over een vervanger +100
Niet geschoten is altijd mis
quote:paper-clip schreef op 02 januari 2016 @ 16:49:

[...]

Hier ook vanmorgen, ik moest een nieuw pak vlokken, echt dat verzin je niet ALLE vlokken op ! Hoe is het in godsnaam mogelijk dat alle vlokken op zijn ? Hier was het WC-papier op, ook vervelend als je dat net nodig hebt.
Hahaha veegt niet zo lekker met vlokken denk ik
Kaasjesman in onze ah niet gezien jammer genoeg, ik hou wel van verschillende kazen.

Alle vlokken op is idioot,lijkt wel een verdachte zaak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven