Probleem automatische updates Windows 10

03-01-2016 15:20 11 berichten
Heb een "probleem" met de automatische updates in Windows 10.

Er is een update die al meer dan 3 dagen op 19% blijft hangen.

Opnieuw opstarten helpt dus niet en de instellingen voor de updates kan je in Windows 10 niet meer aanpassen\wijzigen.

Wie weet hier een oplossing voor, kan via Google niets vinden.

Alvast bedankt.
Och, dat irritante Windows 10 ook. Je hebt als het goed is helpcentra voor Windows 10 door heel het land heen. Daar zou ik aankloppen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Marie89 schreef op 03 januari 2016 @ 15:23:

Och, dat irritante Windows 10 ook. Je hebt als het goed is helpcentra voor Windows 10 door heel het land heen. Daar zou ik aankloppen...En wanneer het niet goed is ?
Niet geschoten is altijd mis
Wat je zou kunnen doen is de naam van de update noteren en deze even googelen, wie weet staat er een oplossing online. Is het bij windows 10 niet meer mogelijk om sommige updates uit/aan te vinken? Dit was bij eerdere versies namelijk wel mogelijk.
quote:mindset schreef op 03 januari 2016 @ 17:27:

Wat je zou kunnen doen is de naam van de update noteren en deze even googelen, wie weet staat er een oplossing online. Is het bij windows 10 niet meer mogelijk om sommige updates uit/aan te vinken? Dit was bij eerdere versies namelijk wel mogelijk.

Via Google kan ik niets vinden helaas.

Nee, in Windows 10 kan je dat niet meer aanpassen, dat gaat automatisch , wat niet altijd goed is blijkbaar
Je zou nog even op de site van de fabrikant van je computer kunnen kijken of daar eventuele updates staan voor jouw configuratie. Wie weet is dat nog een idee.
Luthien, ik hoop dat je hier iets aan hebt.

http://www.tenforums.com/ ... e-reset-windows-10-a.html
quote:Mikadoos schreef op 03 januari 2016 @ 17:40:

Luthien, ik hoop dat je hier iets aan hebt.

http://www.tenforums.com/ ... e-reset-windows-10-a.htmlOke , ga ik proberen!
Succes ermee
Yep, updates lopen nu door en zijn geïnstalleerd!

Heb de file maar opgeslagen voor het geval dat het nog een keer gebeurt.

Bedankt Mikadoos
Heel graag gedaan hoor! Ik ben blij dat ik je kon helpen want dit is een super irritant probleem wat ik bij verschillende mensen al meerdere malen ben tegengekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven