Mirlo's inloophuis: hangbank voor probleemgevallen

15-08-2008 13:59 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via dit forum wil ik graag mijn ongenoegen uiten over het feit dat mijn riante woonruimte wordt misbruikt door probleemgevallen. In de loop van de jaren dat ik hier woon, heb ik al meerdere problematisch en aparte gevallen over de vloer gehad.

In 2006 begon het met een Turkse vriend van mijn moeder die altijd beweerde dat het gras in Turkije groener was dan hier. Uitermate vermoeiend soms.

Jaarlijks krijg ik mijn hippie-papa op bezoek, waar ik altijd uitermate van geniet, maar waar ik ook redelijk wereldvreemd van wordt. De discussies over Nietzsche zijn op den duur vermoeiend.

Nu heb ik Yasmijn bij mij in huis wonen. Op zich niks aan de hand, zou je zeggen. Ware het niet dat ik elke dag moet aanhoren welke kwaaltjes ze nu weer heeft (gekneusde ribben, sproeidiarree en andere trauma's). Daarnaast ben ik van alle perikelen in relationele en Ex-relationele sfeer op de hoogte.

Ik weet alle intieme details van de hele vriendenclub. Dit betekent dat ik mij uitermate verantwoordelijk voel voor het welzijn van de vriendenclub. Een last op de schouders van een jonge meid. Tranen heb ik gelaten om de plotselinge en explosieve groei richting de volwassenheid. Als dit het volwassen leven is, wil ik hier niet toe behoren.

Help mij. Geef me tips. Hoe moet ik met deze situatie omgaan?

Veel liefs van een verward meisje.
Die was het ja, wat ik zeg, een heul grote was dat.

En ik dacht, jezus waar zit ik nu weer mee opgescheept ;-)Sindsdien ook nooit meer een ikea binnen geweest, soort van fobie ontwikkeld.
Snap ik, gheghegheghe!

Ik moet wel naar de fokking Ikea, ik moet een vloertje hebben.

No mercy!
Geen bijzonderheden
Nou, ik wens je veel sterkte dan!

Voor het eten zal je dan wel bij de mac belanden, maar ach, die heeft ook een ballenbak. Jij vermaakt je wel
Bij de Mac zul je me nooit zien! Getsie!
Geen bijzonderheden
Ik ga nu echt te bedde maisjes, zit tegen het omvallen aan.

Doeg!
Geen bijzonderheden
Ik ook. Doei!
Ouwe mutsen!

Truste dan maar!
Sjeetje, ben ik er een keer niet, is het hier zowaar een gezellige boel.

Mag ik voor die tijd ook nog even incasseren? J wil geld voor hun privé weekendje weg (om te shoppen). Dus als iedereen meedoet, kunnen we een mooi bedrag geven.

Krijgt ze vanzelfsprekend wel in een verzegelde envelop die ze pas in het vliegtuig mag openmaken.
O? Doet iedereen mee? Dan zou ik nog maar een mail in het rond sturen als ik jou was, want ik had al wat.

Dat hou ik dan zelf maar
Geen bijzonderheden
Goed dat je het zegt, Mirlo, want ik wilde al vanavond een kadootje kopen.
Gheghe..

Ik heb een minicrisis.

Morgen dus die avondwake, en ik heb de kleding wel in orde. Moet wel als je minimaal 1 uitvaart per jaar hebt. Zwarte pantalon met bijpassende blazer met heel ministreepje, zwarte blouse.

Alleen nu het volgende probleem: meestal is de uitvaart van mensen uit mijn nabije omgeving, en vinden ze het niet erg als ik daar zwarte gympjes onderaan doe. Maar nu is het een ander verhaal.

Van de zomer had ik ook al zo'n uitvaart waar ik heel netjes moest, en ik heb wel nette schoenen, maar dat zijn zomerschoentjes.

En aangezien het al bijna winter is..

Maar goed, ik ben nu een vriendin aan het bellen met dezelfde schoenmaat, ik weet dat zij nette zwarte schoenen heeft.

Alleen zijn dat volgens mij van die pumps met een megahak. Dus dat wordt nog ff lastig. Dan krijg ik waarschijnlijk vanavond een cursus "Lopen met hak".

Anders ga ik vanavond/morgen wel ff de stad in.

Sjongejonge, wat een gedoe weer. En trouwens ook belachelijk: hakken zijn harstikke slecht voor je houding. De stand van je heupen, de druk op je rug en dergelijke. Hartstikke slecht!
GVD!

Wil ik een omeletje gaan maken, ben ik het ei aan het kloppen flikkert me alles over de vloer! Heb ik weer!

Als ik later miljonair ben, wil ik een privékok.
Je kunt toch ook platte schoenen aan doen? Heb je geen zwarte bordeelsluipers?
bordeelsluipers?
Mirlo, niemand let op je schoenen. Zwarte gympen mag jij rustig aan doen. Bij mij is dat een ander verhaal.

Heb een mooi grafboeket besteld net.

En ik heb de sleutels!

Ga zo met Yaspaps/exman de boel opmeten voor de vloer.

Tis klein, maar ik ga dat heel knus maken.

Naja, wat is klein eigenlijk, voor mij alleen is het prima. En de badkamer is groter als ik wat ik eerder had. De hal is ook aan de ruime kant, vergeleken met de woonkamer.

En ik kwam erachter dat de verwarming bij de huur inzit!

Dat scheelt!
Geen bijzonderheden

Bordeelsluipers.
Yas, ik vind het zo fijn dat je een eigen huis hebt! Mooi dat iedereen jou opgevangen heeft, maar er gaat niks boven een eigen huis.
Vreselijk! Het lijken wel van die schoenen voor gehandicapten. Niet dat daar wat mis mee is, maar nou, ach je snapt het wel.

Ik heb trouwens net even besloten dat ik nu écht maar eens een deel van de camino de santiago af moet gaan leggen.

Maar dan wel op de fiets, want dan duurt het wat minder lang, en dan is het wat makkelijker te regelen. Ik denk niet dat de studie/werkgevers het kunnen waarderen als ik vet lang weg ben.
Niks mis met die schoenen!

Mirlo, ik heb een woord voor je:

Kasten!

Die moeten eerdaags weer gemonteerd! Heb de wetenschappert ook al ingelicht.

Zam, ben jij ook weer zo moe? Ik alweer!

Net met Yaspaps de ruimte opgemeten voor de vloer, met een beetje mazzel gaan we dat zaterdag kopen, want zaterdag ook bij hem inpakken (mijn oma's servies!!, daar komt geen mens aan, alleen ik) en ik moet nog naar F voor de laptop en vast wat zaken daar weghalen misschien. Als dat handig is.

Die verhuizingen lopen allemaal een beetje durch einander!
Geen bijzonderheden
O en ik had me toch een mop vandaag!

Ik had een marineman aan de lijn met gedoe met zijn salaris, kijk ik naar zijn adres, zie ik mijn stad en woont ie ook nog es bij mij in mijn nieuwe straat!

Dus ik zeg: joh! We zijn niet alleen collega's,. maar ook buren!

Hij: waar woon jij dan.

Ik:op nummer x

Hij: leuk! Vlakbij! Dan zie je me wel een keer verschijnen!

Whahahaha!

Alleen in het weekend want door de week is ie binnenslaper in Den Helder, dus dat scheelt

Beter een goede buur dan een verre vriend!

Eén ding was jammer, hij heeft een buitenlandse voornaam!

Staat NIET op de kaart!

Geen bijzonderheden
Nou inderdaad zeg....het is zogezeit een algehele volksverhuizing..!

Ik ben ook best weer moe ja...heb op mijn werk verhuisd. Echt.

Wat een klerebende daar! Heb een boel ouwe meuk van mijn voorgangers weggepleurd. Scheelt weer gesjouw.

Mir..ik denk dat je gewoon All Stars aan moet doen. Zwarte dan, hè...?
quote:Zamirah schreef op 16 oktober 2008 @ 18:51:

Yas, ik vind het zo fijn dat je een eigen huis hebt! Mooi dat iedereen jou opgevangen heeft, maar er gaat niks boven een eigen huis.Thanks, Zammie!
Geen bijzonderheden
Buitenlandse naam zegt niks toch???
Enne, zo snel het klaar is, een borrel uiteraard.
Geen bijzonderheden
quote:Zamirah schreef op 16 oktober 2008 @ 20:18:

Buitenlandse naam zegt niks toch???Deze wel! Seen it, done it en een doos vol t-shirts!
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven