Napraattopic 50
donderdag 31 december 2015 om 00:38
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 5 januari 2016 om 19:36
quote:Ttass28 schreef op 05 januari 2016 @ 19:31:
[...]
Hats heeft zeker weten geen advocaat nodig hats is de rechter en de rechter bepaalt. Gooi haar bij de wolven, ze komt terug als leider

Queen Hats. [afbeelding]
Hats is gewoon de eeuwige hofdame van Yasmijn.
Jij mag gerust Hats harige billen kussen, hoor, maar dat brengt haar niet verder op de ladder.
[...]
Hats heeft zeker weten geen advocaat nodig hats is de rechter en de rechter bepaalt. Gooi haar bij de wolven, ze komt terug als leider
Hats is gewoon de eeuwige hofdame van Yasmijn.
Jij mag gerust Hats harige billen kussen, hoor, maar dat brengt haar niet verder op de ladder.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 5 januari 2016 om 19:37
quote:peecee schreef op 05 januari 2016 @ 19:27:
Mijn hemel waarom schrijven sommige ellenlange reakties wat ook in 6 zinnen kan.En dan vertel je precies hetzelfde.

Om dezelfde reden dat jij nooit iets aardigs / op een minder rotte manier zegt?
Mijn hemel waarom schrijven sommige ellenlange reakties wat ook in 6 zinnen kan.En dan vertel je precies hetzelfde.
dinsdag 5 januari 2016 om 19:41
quote:Ttass28 schreef op 05 januari 2016 @ 19:31:
[...]

Queen Hats. [img]http://sd.keepcalm-o-matic.co.uk/i/thro ... pack-2.png[/img]Ttas, ik ga afsluiten.
Die "woorden" doen me denken aan iemand anders.
[...]
Die "woorden" doen me denken aan iemand anders.
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 5 januari 2016 om 19:45
dinsdag 5 januari 2016 om 19:46
dinsdag 5 januari 2016 om 19:50
dinsdag 5 januari 2016 om 19:56
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 januari 2016 @ 19:54:
[...]
Pffff, ik heb mijn eigen fanclub, hoor.
Ik ben echt niet jaloers op een zo'n fannetje van jou. heb jij ook harige billen?
[...]
Pffff, ik heb mijn eigen fanclub, hoor.
Ik ben echt niet jaloers op een zo'n fannetje van jou. heb jij ook harige billen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 5 januari 2016 om 19:57
quote:Ttass28 schreef op 05 januari 2016 @ 19:54:
Hats even een vraagje ik ga maar weer eens naar de sportschool vanavond. Ik ben een tijdje niet geweest. Wat is verstandig om mee te beginnen? Cardio of kracht training?Ik zou beginnen met een capuccino en een appelpunt.
Hats even een vraagje ik ga maar weer eens naar de sportschool vanavond. Ik ben een tijdje niet geweest. Wat is verstandig om mee te beginnen? Cardio of kracht training?Ik zou beginnen met een capuccino en een appelpunt.