Napraattopic 50
donderdag 31 december 2015 om 00:38
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 5 januari 2016 om 16:41
quote:Ttass28 schreef op 05 januari 2016 @ 16:18:
[...]
Om de hele tijd te melden dat je mensen onder de negeer hebt is ook irri so what als je mensen onder de negeer hebt en dan toch reageren.
En voor de rest whatever de hele tijd met veel man 1 persoon aanvallen is ook niet leuk en missie is niet de enige die oude koeien uit de sloot haalt. en zuigen is missie ook niet de enige we kunnen er allemaal wat van. Ik heb ook ooit op die positie gestaan geen pretje hoor dat iedereen elkaar na pappagaait is gewoon vervelend boodschap is over gekomen.
Ik vind het vervelend dat jij steeds probeert te bepalen hoe, waarom en of er gereageerd wordt op van alles.
Dat bepaal ik toch echt zelf.
[...]
Om de hele tijd te melden dat je mensen onder de negeer hebt is ook irri so what als je mensen onder de negeer hebt en dan toch reageren.
En voor de rest whatever de hele tijd met veel man 1 persoon aanvallen is ook niet leuk en missie is niet de enige die oude koeien uit de sloot haalt. en zuigen is missie ook niet de enige we kunnen er allemaal wat van. Ik heb ook ooit op die positie gestaan geen pretje hoor dat iedereen elkaar na pappagaait is gewoon vervelend boodschap is over gekomen.
Ik vind het vervelend dat jij steeds probeert te bepalen hoe, waarom en of er gereageerd wordt op van alles.
Dat bepaal ik toch echt zelf.
dinsdag 5 januari 2016 om 16:43
quote:Eleonora-1 schreef op 05 januari 2016 @ 16:38:
[...]
Nee hoor!
Ze zijn springlevend allemaal en ze zitten nu aan de spruitjes en de winterwortel en de sesamcrackers.
En ze krijgen warmig water nu, vanwege de kou.Weet je waar die van mij een moord voor doen? Banaan, dan worden ze helemaal gek en hoor je ze daarna zo hard smakken.
[...]
Nee hoor!
Ze zijn springlevend allemaal en ze zitten nu aan de spruitjes en de winterwortel en de sesamcrackers.
En ze krijgen warmig water nu, vanwege de kou.Weet je waar die van mij een moord voor doen? Banaan, dan worden ze helemaal gek en hoor je ze daarna zo hard smakken.
dinsdag 5 januari 2016 om 16:45
quote:Eleonora-1 schreef op 05 januari 2016 @ 16:41:
[...]
Dat bepaal ik toch echt zelf.Jammer dat je het zo leest, dat is niet mijn bedoeling. Tuurlijk bepaal je zelf wanneer je reageert ik geef enkel mijn mening.
[...]
Dat bepaal ik toch echt zelf.Jammer dat je het zo leest, dat is niet mijn bedoeling. Tuurlijk bepaal je zelf wanneer je reageert ik geef enkel mijn mening.
dinsdag 5 januari 2016 om 16:53
quote:BridgetteDubois schreef op 05 januari 2016 @ 16:43:
[...]
Weet je waar die van mij een moord voor doen? Banaan, dan worden ze helemaal gek en hoor je ze daarna zo hard smakken.
Hebben ze gisteren gehad inderdaad.
Maar ik had begrepen dat ze dat maar sporadisch mogen hebben. Vanwege het zoete en zetmeelrijke.....
Dus ze krijgen het een keer per week. Een halve banaan per vier nijnen.
[...]
Weet je waar die van mij een moord voor doen? Banaan, dan worden ze helemaal gek en hoor je ze daarna zo hard smakken.
Maar ik had begrepen dat ze dat maar sporadisch mogen hebben. Vanwege het zoete en zetmeelrijke.....
dinsdag 5 januari 2016 om 16:57
quote:Moiren_ schreef op 05 januari 2016 @ 16:51:
Zoon heeft echt een geweldig vakantieplan. Ik heb er alleen geen flauw benul van of dat geschikt is voor een 12jarige. Maar als het dat wel is, dan gaan we zeker Dat klinkt veelbelovend! Die van mij zat te mokken dat ie mee moest, want geen internet, alleen wifi bij de Mac vele, vele kilometers verderop en toch "al" 16. Maar zijn BFF mag mee en dat is nog bijna beter. Bijna.
Zoon heeft echt een geweldig vakantieplan. Ik heb er alleen geen flauw benul van of dat geschikt is voor een 12jarige. Maar als het dat wel is, dan gaan we zeker Dat klinkt veelbelovend! Die van mij zat te mokken dat ie mee moest, want geen internet, alleen wifi bij de Mac vele, vele kilometers verderop en toch "al" 16. Maar zijn BFF mag mee en dat is nog bijna beter. Bijna.
dinsdag 5 januari 2016 om 17:10
quote:Eleonora-1 schreef op 05 januari 2016 @ 16:53:
[...]
Klopt. Hier is dat ook echt verwennerij hoor en geen dagelijkse kost. Gelukkig hebben mijn konijnen nooit last met koolsoorten en diarree.
Dus dat krijgen ze wel wat vaker.
Zal nu weer ophouden over de konijnen hoor
[...]
Klopt. Hier is dat ook echt verwennerij hoor en geen dagelijkse kost. Gelukkig hebben mijn konijnen nooit last met koolsoorten en diarree.
Dus dat krijgen ze wel wat vaker.
Zal nu weer ophouden over de konijnen hoor
dinsdag 5 januari 2016 om 17:18
dinsdag 5 januari 2016 om 17:20
quote:Moiren_ schreef op 05 januari 2016 @ 17:14:
Ik lust geen banaan, ben ik nu vrouw-af?
Ja. Officieel.
Nu mag je toetreden tot het geheime 'lijkt op vrouw maar mist essentiële bananensmaak'genootschap.
Ik lust geen banaan, ben ik nu vrouw-af?
Ja. Officieel.
Nu mag je toetreden tot het geheime 'lijkt op vrouw maar mist essentiële bananensmaak'genootschap.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.