Napraattopic 50

31-12-2015 00:38 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hatsetats schreef op 05 januari 2016 @ 20:02:

Ik zou ff wen trainer om raad vragen Tass.Prima!
quote:BridgetteDubois schreef op 05 januari 2016 @ 20:01:

[...]

Beginnen met een watertje is verstandiger.YOLO
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Ttass28 schreef op 05 januari 2016 @ 19:31:

[...]

Hats heeft zeker weten geen advocaat nodig hats is de rechter en de rechter bepaalt. Gooi haar bij de wolven, ze komt terug als leider👑👑👑 Queen Hats. [afbeelding]Jemig, was dat Knalkleur Kotsbakkie al geleegd? Ik voel me toch een golf opkomen inene...
Ik begin gewoon met strek-arm, pak-kopje thee, breng-naar-mond. En weer neerzetten. En herhaal.
quote:AllyMcBeal schreef op 05 januari 2016 @ 19:50:

[...]

Datis gewoon eng, Verafgoding heet dat.Nou inderdaad. Kun je iemand prima hoog hebben zitten, maar dit soort taal uitslaan dan ben je wel aardig aan het doordraven hoor.
Tas, kun je niet met Hats gaan samennicken? Als Hatsetass of zo?
quote:Moiren_ schreef op 05 januari 2016 @ 19:44:

[...]

Antipsychotica😆
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 januari 2016 @ 20:07:

Tas, kun je niet met Hats gaan samennicken? Als Hatsetass of zo?
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 januari 2016 @ 20:07:

Tas, kun je niet met Hats gaan samennicken? Als Hatsetass of zo?Zeg, dat jij nou tig persoonlijkheden hebt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:LittleRedRidingHood schreef op 05 januari 2016 @ 20:05:

[...]

Jemig, was dat Knalkleur Kotsbakkie al geleegd? Ik voel me toch een golf opkomen inene...Ik had 'm net omgespoeld
In het massa-aanrandingstopic (ik weet het en sorry dus), is er iemand die wenst dat alle politiek-correcte vivadames aangerand zouden worden, in plaats van de mensen die er niet om gevraagd hebben. Echt. Die opmerking is fout op zoveel niveaus.
quote:Jareth schreef op 05 januari 2016 @ 20:05:

Ik begin gewoon met strek-arm, pak-kopje thee, breng-naar-mond. En weer neerzetten. En herhaal. Ik ook, maar ik doe de versie voor gevorderden, de liggende.
Tjezus, wat vals
quote:barbaracartland schreef op 05 januari 2016 @ 20:21:

In het massa-aanrandingstopic (ik weet het en sorry dus), is er iemand die wenst dat alle politiek-correcte vivadames aangerand zouden worden, in plaats van de mensen die er niet om gevraagd hebben. Echt. Die opmerking is fout op zoveel niveaus.Het is de kift. Al die mocro haters zijn te lelijk om aangerand te worden.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 05 januari 2016 @ 20:16:

[...]

Ik had 'm net omgespoeld

Hoop ik even voor jou dat je hem

op tijd weer had neergezet

In het massa-aanrandingstopic (ik weet het en sorry dus), is er iemand die wenst dat alle politiek-correcte vivadames aangerand zouden worden, in plaats van de mensen die er niet om gevraagd hebben. Echt. Die opmerking is fout op zoveel niveaus.Ja daar kon je op wachten.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

In het massa-aanrandingstopic (ik weet het en sorry dus), is er iemand die wenst dat alle politiek-correcte vivadames aangerand zouden worden, in plaats van de mensen die er niet om gevraagd hebben. Echt. Die opmerking is fout op zoveel niveaus.Serieuze vraag: waarom lees je daar nog?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 05 januari 2016 @ 20:29:

[...]

Serieuze vraag: waadrom lees je daar nog?

Er zal zo af en toe eens iemand de meest achterlijke dingen moeten staffen.

Ik heb die opmerking van net ook gestaft.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 januari 2016 @ 20:33:

[...]

Er zal zo af en toe eens iemand de meest achterlijke dingen moeten staffen.

Ik heb die opmerking van net ook gestaft.Duidelijk. Knap dat je dat blijft doen.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 05 januari 2016 @ 20:27:

[...]

Hoop ik even voor jou dat je hem

op tijd weer had neergezet Hij is nu overgelopen. De laatste gebruiker mag nu schoonmaken.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 05 januari 2016 @ 17:23:

Zo, dat is koud thuiskomen vandaag. Brrrr.

De verwarming maar even extra hoog. Hier nog zacht, ik heb zelfs nog geen verwarming aan en 's nachts het slaapkamer raam open (maar dan ook een heel goed geïsoleerd huis).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:MevrouwJack schreef op 05 januari 2016 @ 20:21:

[...]

Ik ook, maar ik doe de versie voor gevorderden, de liggende.Oh, ik half rechtop idd. Moet je helemaal plat? Balen zeg. Ik moet alleen een beetje uitrusten. Beterschap iig!

[...]

Serieuze vraag: waarom lees je daar nog?

Serieuze vraag: Waarom hou jij je stil over het feit dat vrouwenrechten te grabbel worden gegooid? En notabene een burgemeester het in haar hoofd haalt te zeggen dat vróuwen hun gedrag moeten aanpassen als ze door mannen worden aangerand? Dan ben je je feministische nick niet waard.

Ja ik ben verbijsterd door de oorverdovende stilte hierover op het grootste vrouwenforum van Nederland.
.
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 januari 2016 @ 19:13:

[...]

Ja Nu in Amsterdam - alsof je van de winter naar de herfst reist.Raar he, het is hier nu heel zacht, ook omdat het niet waait.
Je bent zelf een theepot
quote:impala schreef op 05 januari 2016 @ 20:58:

[...]

Serieuze vraag: Waarom hou jij je stil over het feit dat vrouwenrechten te grabbel worden gegooid? En notabene een burgemeester het in haar hoofd haalt te zeggen dat vróuwen hun gedrag moeten aanpassen als ze door mannen worden aangerand? Dan ben je je nick niet waard.Hallo zeg! Dat geldt dan voor zo'n 70% van dit forum want die lezen daar niet.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

[...]

Serieuze vraag: waarom lees je daar nog?

Ik weet het niet. Het kwam eerst omdat er een Duits citaat stond en iemand het niet begreep en er iets heel anders uit las. Dat kan ik niet laten staan. En dan komt van het een het ander.

Ik heb overigens een heel lang weekeinde. En het lijkt niet te stoppen met ijzelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven