Napraattopic 50

31-12-2015 00:38 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Olleke. Krijg je dan fysio etc om het "steviger" te maken? Of wat? (Geen idee )
Nee, ik krijg nu fysio voor de rest van de spieren en de spieraanhechting soepel te maken. Helaas kunnen ze aan het bekken zelf niets doen, banden die verweken tijdens zwangerschap door hormonen. Met de bekkenband wordt het bekken weer wat tegen elkaar aan gedrukt, zodat ik niet het idee heb dat de onderkant uit elkaar valt (geeft wat steun) en door het lopen met krukken belast ik minder, waardoor het hopelijk minder pijnlijk is om te lopen.

En inderdaad oefeningen om de spieren soepel te houden, maar liggen met de benen in spreidstand heb ik nog nooit gezien bij nederland in beweging hahahaha.
Nee, ik heb Olga dergelijke oefeningen nooit zien voordoen

Ik denk dat het gros van de doelgroep dan ook niet meer overeind komt(ziet schoonloeder voor zich....).
Zou wel leuke tv zijn..
Ik kan niet zo goed tegen Olga's eeuwige grijns. Brrrrrrrrrrrrrrr.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:impala schreef op 05 januari 2016 @ 21:03:

Ik lees ook niet op het vreemdelingen topic. Dat is ook helemaal niet nodig. Dit gaat wat mij betreft ook niet over vreemdelingen, maar om vrouwen en mensenrechten.

Hoe kan het dat je je daar niet druk over maakt als je jezelf Wollstonecraft noemt?+100000
LOEP ME MAAR aub.
quote:strikjemetstippels schreef op 05 januari 2016 @ 21:04:

grappig dat ik hier weer lees dat ik mensen aanranding zou toe wensen, dat heb ik al tig keer gezegd NOOIT iemand toe te wensen!

Fijn dat iemand staft, maar laat het dan aub wel met een geldige reden zijn, want ik zou nooit iemand enige vorm van seksueel geweld toe wensen. Ik weet nl zelf prima hoe dat is.Ik geloof je, ik kon het me ook niet voorstellen als je tegen aanranding bent, het anderen zou toewensen.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Corona67 schreef op 06 januari 2016 @ 05:53:

Alle gladheidbewoners voorzichtig aan doen.. Of gewoon binnen blijven..Ik moet naar mijn werk. Maar ik ga niet. Spiegelglad hiero. Nu nog mijn chef bereiken..
quote:LittleRedRidingHood schreef op 05 januari 2016 @ 20:06:

[...]

Nou inderdaad. Kun je iemand prima hoog hebben zitten, maar dit soort taal uitslaan dan ben je wel aardig aan het doordraven hoor.......
LOEP ME MAAR aub.
quote:Solomio schreef op 06 januari 2016 @ 07:22:

Ik kan niet zo goed tegen Olga's eeuwige grijns. Brrrrrrrrrrrrrrr.En ze commandeurt zo de hele tijd
quote:missie_m schreef op 06 januari 2016 @ 07:31:

[...]

Ik geloof je, ik kon het me ook niet voorstellen dat je tegen aanranding bent en het andere zou toewensen. Ik mag hopen dat iedereen juist wel tegen aanranding is
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 januari 2016 @ 07:34:

[...]

Ik moet naar mijn werk. Maar ik ga niet. Spiegelglad hiero. Nu nog mijn chef bereiken..Goed plan. Juist doordat het volgens de berichtgeving iets minder lijkt, is het extra verraderlijk
Oh die smiley was niet voor de gladheid maar voor de aanranding.
Ik moet naar Zwolle toe en ik las dat daar dikke chaos was met meerdere ongelukken.

Sneeuw vind ik prima maar ijzel is zo onberekenbaar. Nee dat doe ik niet.
quote:Ttass28 schreef op 05 januari 2016 @ 23:37:

[...]

Lieve, Barbara ik bewonder je starheid dat je ondanks alles probeert door een betonnen plaat te komen bij die lui op actueel. RESPECT!Je weet niet eens waar het over gaat. Dat Barbara iets riep wat helemaal niet klopte, je schreef gisteren dat je er niet wil gaan lezen, en ook hier niet over wil lezen, maar je staat wel vooraan met je uitlatingen.

LOEP ME MAAR aub.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 januari 2016 @ 07:44:

Ik moet naar Zwolle toe en ik las dat daar dikke chaos was met meerdere ongelukken.

Sneeuw vind ik prima maar ijzel is zo onberekenbaar. Nee dat doe ik niet.Zwolle is idd drama, mijn echtgenoot staat er al een tijdje vast. Verschillende ongelukken, waaronder een strooiwagen. Hij denkt er zowaar over om vanavond een hotel te nemen ipv terug te rijden. Een unicum.
Groot gelijk Boots!

Ik zit in de groene zone dus ik sta p zo maar weer op de fiets.
quote:LaFleurNoire schreef op 06 januari 2016 @ 08:01:

[...]

Zwolle is idd drama, mijn echtgenoot staat er al een tijdje vast. Verschillende ongelukken, waaronder een strooiwagen. Hij denkt er zowaar over om vanavond een hotel te nemen ipv terug te rijden. Een unicum.

Balen voor hem.

Ik had al wel een ongeluk met een vrachtwagen gehoord maar ook een strooiwagen, jeetje.

Blij dat ik besloten heb een vrije dag te nemen.
Hèhè, eindelijk ontbijt.

The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Je bent verlost van wat buisjes bloed? Eet ze.

Echtgenoot is aangekomen op bestemming. Na Zwolle was er weinig meer aan de hand, ook niet echt glad meer. Collega is via Duitsland gekomen, daar werd gewoon 200 gereden op de Autobahn, niks glad.
Lekker Solo. Geniet van je ontbijt.

Raar verraderlijk dat het ene stuk wel en iets verder weer geen ijzel is.
O ik lees nu ook hier over Zwolle...

Mijn zoon moet naar school in Zwolle, met de bus. Ik twijfel enorm wat te doen..

Er schijnt geen file meer te zijn op het stuk op de A28 dat hij moet.
Niet doen. Ik heb net een linkje geplakt in het andere topic.
Niet doen, het is maar school en ze adviseren niets voor niks om niet te gaan rijden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven