Napraattopic 50

31-12-2015 00:38 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 06 januari 2016 @ 14:21:

[...]

Dat vind ik ook lastig.Had jij mijn soepballenHelp die ik aan jou gericht had nog gezien?
quote:Star schreef op 06 januari 2016 @ 14:23:

[...]

Kan, maar dankzij het vele quoten heeft dat weinig zin helaas.Herkenbaar. En ik ben toch eigenlijk ook altijd weer nieuwsgierig naar wat er nu weer voor onzin staat
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 14:12:

Wat ik wel lastig vind: weten dat iemand zit te liegen en dat iedereen dan meeleeft.

Mag ik daar even bij aansluiten?

Ik vind het werkelijk bizar dat sommige leugenaars, ontmaskerd en al, gewoon verder kunnen koetsiekoetsieen en aaitjes krijgen omdat 'die grote nare zure forumgroepjes niet eens willen geloven dat het onwaarschijnlijke ook waar kan zijn'. Terwijl de onwaarschijnlijke verklaringen voor degenen die meelazen overduidelijk onzin zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ongemakkelijk model staan voor lesbische vrouwen

Zoals een man dénkt dat vrouwen onder elkaar met elkaar omgaan, net té open en net téveel over seks.
quote:Ttass28 schreef op 06 januari 2016 @ 14:16:

Ik vind het altijd bijzonder hoe mensen zich zo over op kunnen winden, over mensen die je niet eens in rl kent. Leef en laat leven. Het heeft toch geen effect op jou leven je eet daardoor toch niet een broodje minder om?Hoevaak blijf jij de plank nog mis slaan?
quote:Amaqanda schreef op 06 januari 2016 @ 14:21:

[...]

Daar heb jij je ook behoorlijk schuldig aan gemaakt, aan dat opwinden om reacties op internet.

Ik weet dat je nu een bepaalde act opvoert waarbij je helemaal zen doet enzo, maar ik vind het meer dan bijzonder dat jij je hierom verwondert.Nou, inderdaad.
quote:Amaqanda schreef op 06 januari 2016 @ 14:21:

[...]

Daar heb jij je ook behoorlijk schuldig aan gemaakt, aan dat opwinden om reacties op internet.

Ik weet dat je nu een bepaalde act opvoert waarbij je helemaal zen doet enzo, maar ik vind het meer dan bijzonder dat jij je hierom verwondert.Blijkbaar zit het allemaal hoog bij je he misschien dat jij ook de cursus zen kan volgen.
quote:feow schreef op 06 januari 2016 @ 14:24:

[...]

Ik vind het werkelijk bizar dat sommige leugenaars, ontmaskerd en al, gewoon verder kunnen koetsiekoetsieen en aaitjes krijgen omdat 'die grote nare zure forumgroepjes niet eens willen geloven dat het onwaarschijnlijke ook waar kan zijn'. Terwijl de onwaarschijnlijke verklaringen voor degenen die meelazen overduidelijk onzin zijn.Precies. En het koetsiekoetsie gaat door tot in de hoogste regionen. Ik vraag me werkelijk soms af wie er achter de knoppen zit.
quote:Star schreef op 06 januari 2016 @ 14:14:

[...]

Omdat ik haar soms gewoon in een topic tegenkom. Nu blijf ik er bewust weg omdat ik weet dat zij er is.

Serieus, het geeft rust, die keuze maken.

Niet belerend bedoeld of zo, ik was zelf ook verbaasd dat het zo werkte maar in het echte leven probeer ik ook om voor mij vervelende types heen te leven en op een forum heb je zelfs de luxe om iemand helemaal links te kunnen laten liggen.

Zij van dat Sabia topic toen, blóed onder mijn nagels vandaan, oooowwwww, verschrikkelijk. Ook haar had ik niet op moeten zoeken steeds, want dat deed ik.

Ik vind het inmiddels echt fijn dat ik niet hóef hier.

Gett'n ma drift?

quote:Star schreef op 06 januari 2016 @ 14:25:

[...]

Hoevaak blijf jij de plank nog mis slaan?

Ik lees het want quote. Denk niet dat T weet dat vele, vele forummers elkaar IRL kennen.
quote:Sid-returns schreef op 06 januari 2016 @ 14:21:

dat naaktmodel voor lesbiennes is een trol, wat ik je brom. Sterker nog, het is een kerel.Hahaha jaaaaaa, dat is een total bro. Absoluut.

[...]

Ik vind het werkelijk bizar dat sommige leugenaars, ontmaskerd en al, gewoon verder kunnen koetsiekoetsieen en aaitjes krijgen omdat 'die grote nare zure forumgroepjes niet eens willen geloven dat het onwaarschijnlijke ook waar kan zijn'. Terwijl de onwaarschijnlijke verklaringen voor degenen die meelazen overduidelijk onzin zijn.Mateloos irritant.
quote:Ttass28 schreef op 06 januari 2016 @ 14:26:

[...]

Blijkbaar zit het allemaal hoog bij je he misschien dat jij ook de cursus zen kan volgen.Ik vind het vooral nogal storend en dom. Getuigd van onoprechtheid en totaal geen zelfreflectie.
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 14:24:

[...]

Had jij mijn soepballenHelp die ik aan jou gericht had nog gezien?Nee, was ie leuk?
quote:yasmijn schreef op 06 januari 2016 @ 14:29:

[...]

Nee, was ie leuk?Nee! Mijn ballen smaken raar. Vers gedraaid, ingevroren en ingevroren in de soep. Dus Help! Wat nu.
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 14:29:

[...]

Nee! Mijn ballen smaken raar. Vers gedraaid, ingevroren en ingevroren in de soep. Dus Help! Wat nu.O staat zeker op Eten? Dan kom ik eraan!
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 14:29:

[...]

Nee! Mijn ballen smaken raar. Vers gedraaid, ingevroren en ingevroren in de soep. Dus Help! Wat nu.Heb je mijn recept nog gegeten eigenlijk?
quote:yasmijn schreef op 06 januari 2016 @ 14:30:

[...]

O staat zeker op Eten? Dan kom ik eraan!Nee joh, paar posts terug
quote:Amaqanda schreef op 06 januari 2016 @ 14:30:

[...]

Heb je mijn recept nog gegeten eigenlijk?Zondag!
quote:Amaqanda schreef op 06 januari 2016 @ 14:29:

[...]

Ik vind het vooral nogal storend en dom. Getuigd van onoprechtheid en totaal geen zelfreflectie.Je hoeft niet op mij te reageren hoor je kan mij ook negeren. En dat is juist en precies wat ik bedoelde met mijn post.

[...]

Ik vind het werkelijk bizar dat sommige leugenaars, ontmaskerd en al, gewoon verder kunnen koetsiekoetsieen en aaitjes krijgen omdat 'die grote nare zure forumgroepjes niet eens willen geloven dat het onwaarschijnlijke ook waar kan zijn'. Terwijl de onwaarschijnlijke verklaringen voor degenen die meelazen overduidelijk onzin zijn.

Sorry, over wie of wat gaat dat dan?

Degene waar ik het over heb zie ik nooit geaaid worden.

Of gaat het niet daar over?

In dat geval heb ik niks gevraagd.

quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 14:31:

[...]

Nee joh, paar posts terug

Dus:

Soepballen gemaakt

Ballen ingevroren

laten ontdooien in soep?

quote:Ttass28 schreef op 06 januari 2016 @ 14:31:

[...]

Je hoeft niet op mij te reageren hoor je kan mij ook negeren. En dat is juist en precies wat ik bedoelde met mijn post.Soms is het gewoon handig om je even niet met 14 jaar oude koeien te bemoeien
quote:yasmijn schreef op 06 januari 2016 @ 14:32:

[...]

Dus:

Soepballen gemaakt

Ballen ingevroren

laten ontdooien in soep?

Ja. Had ik dat laatste niet moeten doen?
quote:Ttass28 schreef op 06 januari 2016 @ 14:31:

[...]

Je hoeft niet op mij te reageren hoor je kan mij ook negeren. En dat is juist en precies wat ik bedoelde met mijn post.

Hoeft allemaal niet nee, maar ik kies er voor om dat wel te doen.

Ik voel me geen haar slechter om jouw reacties of om de reacties die ik op jou geef. Ik ben niet emotioneel bij jou betrokken, jij bent voor mij gewoon een nick op een forum en daar reageer ik op als ik dat wil en hoe ik dat wil.

Als ik merk dat ik met emotie ga reageren, dan negeer ik, want dan heb ik er last van. Dat is bij jou totaal niet aan de orde. Ik reageer puur op jouw uitspraken, niet op jou als persoon en dat is een groot verschil imo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven