Napraattopic 50

31-12-2015 00:38 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 06 januari 2016 @ 14:51:

[...]

Dit.

Reageren op een forum is reacties krijgen en helemaal op een topic als dit.Maar gelukkig is dat helemaal niet erg als je zen bent.
Waarvoor ik eigenlijk kwam kijken: gisteren was er een topic over een vrouw die pril zwanger is en die recent aangerand werd. Ze kwam vragen hoe ze te weten kon komen wie de vader was. Ik kan het nergens meer vinden? Iemand?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 januari 2016 @ 14:51:

Mag ik ook een lindje? Je hebt vast nog wel een shirtje in de kast met van die lintjes erin, gewoon eruit knippen heb jij ook je lintje!
quote:Ttass28 schreef op 06 januari 2016 @ 14:50:

Hoe gaat dat in zijn werking eigenlijk iedereen die meeloopt krijgt een lindje of een prijs hoe werkt dat eigenlijk?Met wie was je in gesprek dan? En wie loopt er mee? Je bent zo vaag dat er geen touw aan vast te knopen is.
quote:fietsie schreef op 06 januari 2016 @ 14:52:

[...]

Nee zij die kunnen spellen krijgen een lintje, de rest krijgt wat jij krijgt! Oh. Ik wil ook een lindje.
quote:Ttass28 schreef op 06 januari 2016 @ 14:50:

Hoe gaat dat in zijn werking eigenlijk iedereen die meeloopt krijgt een lindje of een prijs hoe werkt dat eigenlijk?

Wie lopen er mee dan? Leg mij dat nu eens uit? Zegt iemand iets wat niet waar is? Ben jij niet behoorlijk uit je plaat gegaan in jouw topics om de reacties van anderen op jouw verhaal? Heb jij je daar niet rot om gevoeld?

Ik probeer te begrijpen waarom jij niet begrijpt dat anderen zich daar druk om kunnen maken terwijl uit jouw reacties iets heel anders blijkt.

En het grootste linDje is voor jezelf, want als er 1 zijn tong tegen een bepaalde aars gedrukt heeft dan ben jij het wel

Mag ik ook een lindje? Puur of melk Lind(t)je?
Nou ja.. dat dus..

Mag ik ook een lindje? Ik heb wel met dt voor je?
quote:Oudblond schreef op 06 januari 2016 @ 14:53:

Waarvoor ik eigenlijk kwam kijken: gisteren was er een topic over een vrouw die pril zwanger is en die recent aangerand werd. Ze kwam vragen hoe ze te weten kon komen wie de vader was. Ik kan het nergens meer vinden? Iemand?klik
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Ik wil graag een op de man topic.

Nu lees je soms " kunnen jullie dat niet op napraat doen", "kunnen jullie even verder gaan in het op de man topic" zou soms zoooooo heerlijk werken!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Tong tegen aars
Oudblond

Zwanger maar van wie...
Life is short. Eat dessert first.
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 14:40:

[...]

De soep is lekker, alleen die ballen niet. Die er uit zien te vissen ofzo?Ja en dan versche ballen erin. Lekker kruiden.
Maar wie loopt er nou met wie mee dan? En wanneer is het meelopen? Als 2 mensen hetzelfde zeggen of pas bij 7?
quote:doornroosje9 schreef op 06 januari 2016 @ 14:56:

Oudblond

Zwanger maar van wie...Er zit mosterd op je post .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:feow schreef op 06 januari 2016 @ 14:55:

Ik wil graag een op de man topic.

Nu lees je soms " kunnen jullie dat niet op napraat doen", "kunnen jullie even verder gaan in het op de man topic" zou soms zoooooo heerlijk werken!En daar mag je alles zeggen zonder een ban te krijgen? Dat gaat een feestje worden
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 14:56:

Maar wie loopt er nou met wie mee dan? En wanneer is het meelopen? Als 2 mensen hetzelfde zeggen of pas bij 7?

Het gaat er denk ik vooral om tegen wie het gericht is.

Als 5 mensen iets zeggen tegen jou, dan lopen er natuurlijk 4 mee. Snap je?
quote:Ttass28 schreef op 06 januari 2016 @ 14:16:

Ik vind het altijd bijzonder hoe mensen zich zo over op kunnen winden, over mensen die je niet eens in rl kent. Leef en laat leven. Het heeft toch geen effect op jou leven je eet daardoor toch niet een broodje minder om?Wat schreef je gisteren ook alweer over die forummer die voor jou de "rechter" zou zijn?

Dat klonk echt zwaar-overdreven-opgewonden over iemand die je niet in de rl kent.

En voor 'die lui van actueel' , waar je niet wil lezen, dus niks vanaf weet, had je geen goed woordje over.
LOEP ME MAAR aub.
Vroeger toen ik naar de middelbare school ging mijn moeder was destijds een halfjaar dood. Ik stond bij de kluistjes ik was altijd wel een stil meisje dachten een paar tweedeklassers mij te plagen ik deed mij kluistje open werd ik van alle kanten aangevallen. Mijn rugtas en alle inhoud wat er in mijn kluisje zat werd op de grond gegooid daar zat ik dan en ze renden heel hard weg. Op het schoolplein hetzelfde expres duwen en dan lachten ze met z'n allen. Ik krijg die herinnering nu weer naar boven.
quote:yasmijn schreef op 06 januari 2016 @ 14:56:

[...]

Ja en dan versche ballen erin. Lekker kruiden.Ik ga geen boodschappen doen vandaag, dus dan gewoon maar zonder.
quote:fietsie schreef op 06 januari 2016 @ 14:46:

[...]

Doe wat je zegt, dan lieg je niet!Bartje.
Ah, is de culinaire rubriek weer hierheen verhuisd?

Ik ga zo een zak pommes frites en une boite de fricadelles halen. Ben doodmoe. Vannacht de ambulance gebeld voor de oudste en ik ben net weer thuis. Hij ook. Dus we hebben wat te vieren!
quote:Kia-Ora schreef op 06 januari 2016 @ 14:56:

[...]

Er zit mosterd op je post .
Life is short. Eat dessert first.
quote:Amaqanda schreef op 06 januari 2016 @ 14:57:

[...]

Het gaat er denk ik vooral om tegen wie het gericht is.

Als 5 mensen iets zeggen tegen jou, dan lopen er natuurlijk 4 mee. Snap je?Duh. En iedereen die hetzelfde zegt als ik loopt dan met mij mee?
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 14:57:

[...]

En daar mag je alles zeggen zonder een ban te krijgen? Dat gaat een feestje worden Kunnen ze op de violen niet zo een topic openen? De mods daar zitten toch onder het stof en de spinnenwebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven