Mode & Beauty alle pijlers

Hoe heet bepaald merk/model sandaal?

06-01-2016 22:11 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is al eens ter sprake gekomen, maar ik kan er niet opkomen.

Vandaar dat ik het maar even in de groep gooi.

Het zijn sandalen met dichte hak en vaak ook dichte teen. Ze lijken ook wel op dansschoenen.

Ongeveer zoiets als dit

Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Sandalet?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Het zijn salsaschoenen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ook wel Tango schoenen genoemd. Best charmant.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Of bedoel je de Mary Jane pump? Niet toch?

Lelijk.
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:missmisery schreef op 06 januari 2016 @ 22:27:

Lelijk.Maar zo worden ze niet genoemd.
Volgens mij was het inderdaad Mary Jane, bedankt Enn, en de rest ook voor het meedenken.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Mary janes hebben een ronde neus, lijken een beetje kinderlijk. Niet zoals de "dans" schoen die je toonde.
quote:missmisery schreef op 06 januari 2016 @ 22:27:

Lelijk.

Dat is jouw mening.

Ik heb zulke schoenen voor het dansen en ik krijg vaak de vraag waar ik ze vandaan heb .
Slingback?
quote:Velma schreef op 06 januari 2016 @ 22:36:

Slingback?Oeh ook een prachtig model.
quote:Velma schreef op 06 januari 2016 @ 22:36:

Slingback?Slingback is juist een bandje om de hiel, open dus met een dichte neus.
Ik denk dat salsa schoen de beste omschrijving is bij het plaatje uit de OP.

Dit zijn mary janes

Oh die tangoschoenen zijn ook mooi.

quote:Starshine schreef op 06 januari 2016 @ 22:33:

[...]

Dat is jouw mening.

Ik heb zulke schoenen voor het dansen en ik krijg vaak de vraag waar ik ze vandaan heb .Ik ook, maar wat hier geshowd wordt vind ik afschuwelijk.
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:Enn schreef op 06 januari 2016 @ 22:38:

[...]

Oeh ook een prachtig model.

Ja, vind ik ook maar hebben geen dichte hak

dus

zijn het misschien deze: ballroom sandals
en nog één :)

Met dichte hak en teen
quote:nina1966 schreef op 06 januari 2016 @ 22:32:

Mary janes

Mary Jane pump ( vintage lage hak)

Klein verschil in woorden; groot verschil in schoenen.
Zeg Enn, mag ik bij jou in de leer?

Ik hou van hakschoenen!

Ik dans ook salsa maar die schoenen hebben bijna altijd een open teen, dat vind ik jammer, de schoenen die Enn postte om 22:19 zou ik wel willen hebben!
quote:Enn schreef op 06 januari 2016 @ 22:55:

[...]

Mary Jane pump ( vintage lage hak)

Klein verschil in woorden; groot verschil in schoenen.Dan kom ik toch echt dezelfde ronde neuzen tegen en het wat lagere bandje. Mary jane's is gewoon meervoud
quote:ikbenleaf schreef op 06 januari 2016 @ 23:06:

Zeg Enn, mag ik bij jou in de leer?

Ik hou van hakschoenen!

Ik dans ook salsa maar die schoenen hebben bijna altijd een open teen, dat vind ik jammer, de schoenen die Enn postte om 22:19 zou ik wel willen hebben!Bij Nico's (dans kleding winkel) heeft wel latin shoes met dichte neus hoor. Gewoon ff gaan kijken.

Die ballroomsandals zijn ook mooi.

Ik vind toch toch heel wat anders dan wat jij liet zien Nina (mary janes vs mary jane pump).. Hier hou ik wel van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven