Buitenland
woensdag 6 januari 2016 om 23:30
woensdag 6 januari 2016 om 23:46
donderdag 7 januari 2016 om 00:04
donderdag 7 januari 2016 om 00:06
donderdag 7 januari 2016 om 00:09
www.joho.nl
heeft ook allerlei kantoren in NL, als ik me het goed herinner doe je een donatie en ben je dan lid en heb je toegang tot allerlei dingen incl vacatures.
best betrouwbaar dus.
heeft ook allerlei kantoren in NL, als ik me het goed herinner doe je een donatie en ben je dan lid en heb je toegang tot allerlei dingen incl vacatures.
best betrouwbaar dus.
donderdag 7 januari 2016 om 08:59
Ik heb dat zo'n 5 jaar gedaan, meeste succes gehad door locatie rechtstreeks te benaderen - dan krijg je meer betaald dan via een bureau. Hou er wel rekening mee dat je echt fulltime+ aan het werk ben. Ik had vaak geen enkele vrije dag, werkte elke avond van half 10 tot 5 uur 's morgens, zonder pauzes. Maar het was ontzettend leuk en ik zou het iedereen aanraden. Overigens verdien je in een bar / club wel een stuk meer fooi dan in een restaurant. Je krijgt namelijk geen vetpot betaald en moet het daarom echt hebben van de fooi!
maandag 1 februari 2016 om 08:28
maandag 1 februari 2016 om 08:40
Mijn ex-vriend heeft eens op zo'n advertentie gereageerd. Voor een club in Spanje. Hij was binnen drie weken weer thuis. De huisvesting was een soort groepsstal, en hij belandde in een zware drugsscene. Om het werk vol te houden moest je ook wel aan de coke. En hij verdiende natuurlijk een schijntje maar dat was nog niet eens het ergste.
.