Werk & Studie alle pijlers

Buitenland

06-01-2016 23:30 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik zoek me echt dood op internet, maar ik kom er echt niet uit en kan het niet helemaal vinden. Ik wil graag een paar maanden in het buitenland werken, in de horeca ofzo. Het liefst in Spanje, italie, curacou..

Heeft iemand hier een betrouwbare website o.i.d voor ??

Alvast bedankt!
Er bestaan sites waarop je kunt solliciteren voor vakantiewerk of seizoenswerk in het buitenland, daar staan nu al vacatures op. Ik weet zo alleen geen naam uit mijn hoofd, sorry, als ik er nog op kom laat ik het weten.
Mijn eerste hit op Google is holiday job.
Zeker in landen als Spanje/Italië gaan de meeste van dit soort vacatures nog gewoon mondeling. Dus door binnen te lopen en te vragen of ze nog mensen zoeken. Op veel plekken kunnen ze ze zo uitkiezen, dus dan gaan ze geen geld besteden aan het ergens laten plaatsen van een vacature.
Horecawerk is wel ongeveer het moeilijkste wat je op afstand, online kan vinden. Dat gaat vaak gewoon nog met briefjes die worden opgehangen in de kroeg, of de kroeg vindt personeel doordat mensen binnen komen lopen en vragen om werk.
Ik zie op FB regelmatig vacatures voorbij komen waarin ze mensen vragen/zoeken die vanaf mei/juni t/m oktober in Spanje/Griekenland in een bar willen werken.
quote:breeuwie75 schreef op 06 januari 2016 @ 23:54:

Ik zie op FB regelmatig vacatures voorbij komen waarin ze mensen vragen/zoeken die vanaf mei/juni t/m oktober in Spanje/Griekenland in een bar willen werken.Ik zag er gisteren toevallig ook eentje.
Hier. Spanje.

https://www.holidayjob.nl/vakantiewerk-spanje/
www.joho.nl

heeft ook allerlei kantoren in NL, als ik me het goed herinner doe je een donatie en ben je dan lid en heb je toegang tot allerlei dingen incl vacatures.

best betrouwbaar dus.
Curaçao gebruiken ipv Curacou kan ook wel schelen in je zoektocht
Ik heb dat zo'n 5 jaar gedaan, meeste succes gehad door locatie rechtstreeks te benaderen - dan krijg je meer betaald dan via een bureau. Hou er wel rekening mee dat je echt fulltime+ aan het werk ben. Ik had vaak geen enkele vrije dag, werkte elke avond van half 10 tot 5 uur 's morgens, zonder pauzes. Maar het was ontzettend leuk en ik zou het iedereen aanraden. Overigens verdien je in een bar / club wel een stuk meer fooi dan in een restaurant. Je krijgt namelijk geen vetpot betaald en moet het daarom echt hebben van de fooi!
Op holidayjob.nl staan vacatures voor werk in het buitenland.
Neem eens een kijkje op https://www.facebook.com/DutchWorldJobs/

Succes met je zoektocht !
Mijn ex-vriend heeft eens op zo'n advertentie gereageerd. Voor een club in Spanje. Hij was binnen drie weken weer thuis. De huisvesting was een soort groepsstal, en hij belandde in een zware drugsscene. Om het werk vol te houden moest je ook wel aan de coke. En hij verdiende natuurlijk een schijntje maar dat was nog niet eens het ergste.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven