Napraattopic 51
woensdag 6 januari 2016 om 15:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 8 januari 2016 om 07:38
Goedenmorgen!
Kat zit me boos aan te koekeloeren. Ze moet zo haar dagelijkse portie antibiotica waarvoor ik haar in de houdgreep moet nemen en ze heeft al een hekel aan me. Gisteren ging ze tot overmaat van ramp een half uurtje na de pil kwijlen en schuimbekken, een bijwerking. Heb ik een half uur met een dweil achter een hysterische kat aangerend die overal klodders kwijl en schuim achterliet. Als ik nu al aanstalten maak om op te staan kruipt ze onder de bank.
Kat zit me boos aan te koekeloeren. Ze moet zo haar dagelijkse portie antibiotica waarvoor ik haar in de houdgreep moet nemen en ze heeft al een hekel aan me. Gisteren ging ze tot overmaat van ramp een half uurtje na de pil kwijlen en schuimbekken, een bijwerking. Heb ik een half uur met een dweil achter een hysterische kat aangerend die overal klodders kwijl en schuim achterliet. Als ik nu al aanstalten maak om op te staan kruipt ze onder de bank.
vrijdag 8 januari 2016 om 07:55
vrijdag 8 januari 2016 om 08:02
quote:Solomio schreef op 08 januari 2016 @ 07:17:
[...]
Haha, ik ben ook niet dol op Amsterdam. Is er zo'n speciale woonwinkel dat je helemaal daarvoor naar Amsterdam gaat? Ja, die bank hebben ze maar op een paar plekken in Nederland, maar dit is het hoofdkwartier. Dus de meeste keuze aan stoffen e.d.
[...]
Haha, ik ben ook niet dol op Amsterdam. Is er zo'n speciale woonwinkel dat je helemaal daarvoor naar Amsterdam gaat? Ja, die bank hebben ze maar op een paar plekken in Nederland, maar dit is het hoofdkwartier. Dus de meeste keuze aan stoffen e.d.
vrijdag 8 januari 2016 om 08:05
quote:SuzanneSuus schreef op 08 januari 2016 @ 08:02:
[...]
Gezellig, een meet
Zou leuk zijn, maar dan een volgende keer, vandaag ga ik alleen even op en neer. Heb zo'n blokker treinkaart en dan moet ik op tijd weer in de trein zitten, die is niet geldig in de spits. Wilde eigenlijk morgen gaan, maar dan zijn er allerlei werkzaamheden en zou ik een paar keer over moeten stappen.
Hoe is het met jouw werkzaamheden?
[...]
Gezellig, een meet
Zou leuk zijn, maar dan een volgende keer, vandaag ga ik alleen even op en neer. Heb zo'n blokker treinkaart en dan moet ik op tijd weer in de trein zitten, die is niet geldig in de spits. Wilde eigenlijk morgen gaan, maar dan zijn er allerlei werkzaamheden en zou ik een paar keer over moeten stappen.
Hoe is het met jouw werkzaamheden?
vrijdag 8 januari 2016 om 08:05
Dat gaan we morgen doen. We hebben haar getracht in een handdoek te wikkelen, maar ze is zo ontzettend bang en boos dat man alsnog open ligt en ze mij probeerde te bijten, waardoor ik die pil er niet in kon mikken. Het zit er in, maar dit is echt zielig, ze is al zo'n neuroot. Vang angst poepte ze ook nog. Als dat ook niet werkt(ze is een ontzettende miep met eten, ze zou het best kunnen proeven) bel ik de dierenarts wel, wellicht kunnen ze er een langwerkend antibioticum inspuiten, maar zo doe ik het niet meer.
vrijdag 8 januari 2016 om 08:07
quote:LaFleurNoire schreef op 08 januari 2016 @ 08:05:
Dat gaan we morgen doen. We hebben haar getracht in een handdoek te wikkelen, maar ze is zo ontzettend bang en boos dat man alsnog open ligt en ze mij probeerde te bijten, waardoor ik die pil er niet in kon mikken. Het zit er in, maar dit is echt zielig, ze is al zo'n neuroot. Vang angst poepte ze ook nog. Als dat ook niet werkt(ze is een ontzettende miep met eten, ze zou het best kunnen proeven) bel ik de dierenarts wel, wellicht kunnen ze er een langwerkend antibioticum inspuiten, maar zo doe ik het niet meer.Gelijk heb je, zo sneu voor je kat en vervelend voor jullie.
Dat gaan we morgen doen. We hebben haar getracht in een handdoek te wikkelen, maar ze is zo ontzettend bang en boos dat man alsnog open ligt en ze mij probeerde te bijten, waardoor ik die pil er niet in kon mikken. Het zit er in, maar dit is echt zielig, ze is al zo'n neuroot. Vang angst poepte ze ook nog. Als dat ook niet werkt(ze is een ontzettende miep met eten, ze zou het best kunnen proeven) bel ik de dierenarts wel, wellicht kunnen ze er een langwerkend antibioticum inspuiten, maar zo doe ik het niet meer.Gelijk heb je, zo sneu voor je kat en vervelend voor jullie.
vrijdag 8 januari 2016 om 08:17
vrijdag 8 januari 2016 om 08:27
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 januari 2016 @ 06:59:
[...]
Omdat je graag over je eigen grenzen gaat?
Of omdat je stiekem eigenlijk heel lief bent?
Of omdat je graag aardig gevonden wilt worden?
Of omdat je veel verantwoordelijkheidsgevoel hebt?
Of omdat je heel loyaal bent naar je werkgever/collega's?
Collega kreeg te horen dat contract niet wordt verlengd. Nu zit ik hier maar tijdelijk (februari ben ik ook weer werkloos) maar zij was op andere voorwaarden binnen gekomen. Dus due ging gistermiddag na het nieuws naar huis en is er vandaag ook niet. Maar ze heeft wel ene team dat opgevangen moet worden. En ik vind dat beklangrijk, vandaar.
Plus dat er altijd mogelijkheden zijn om terug te komen hier (helaas wordt deze plek anders opgevuld) en ik me van mijn goeie kant wil laten zien Zo altruistisch ben ik ook weer niet
[...]
Omdat je graag over je eigen grenzen gaat?
Of omdat je stiekem eigenlijk heel lief bent?
Of omdat je graag aardig gevonden wilt worden?
Of omdat je veel verantwoordelijkheidsgevoel hebt?
Of omdat je heel loyaal bent naar je werkgever/collega's?
Collega kreeg te horen dat contract niet wordt verlengd. Nu zit ik hier maar tijdelijk (februari ben ik ook weer werkloos) maar zij was op andere voorwaarden binnen gekomen. Dus due ging gistermiddag na het nieuws naar huis en is er vandaag ook niet. Maar ze heeft wel ene team dat opgevangen moet worden. En ik vind dat beklangrijk, vandaar.
Plus dat er altijd mogelijkheden zijn om terug te komen hier (helaas wordt deze plek anders opgevuld) en ik me van mijn goeie kant wil laten zien Zo altruistisch ben ik ook weer niet
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
vrijdag 8 januari 2016 om 08:32
vrijdag 8 januari 2016 om 08:36
quote:hatsetats schreef op 08 januari 2016 @ 08:27:
[...]
Wat vervelend dat je in februari weer werkloos bent. Ik snap dat je dan een goede indruk wilt maken, dan vragen ze je misschien later weer een keer.
Goed om je betrokkenheid te tonen.
[...]
Wat vervelend dat je in februari weer werkloos bent. Ik snap dat je dan een goede indruk wilt maken, dan vragen ze je misschien later weer een keer.
Goed om je betrokkenheid te tonen.
vrijdag 8 januari 2016 om 08:38
quote:SuzanneSuus schreef op 08 januari 2016 @ 08:34:
Eind reizen voor een bank Stone, wel leuk eigenlijk.
Ik ga weer verder met verven vandaag, het schiet op
Ja, ik twijfel al een tijdje of ik er een keer voor naar Adam wil gaan, maar ik krijg hem niet uit mijn hoofd. Dus hem een keer in het echt zien en erop zitten e.d. is wel een goed plan. Dan weet ik in ieder geval of ik hem echt leuk vind. Zo niet, kan ik hem verbannen uit mijn hoofd.
Je zult voorlopig wel geen kwasten meer aanraken als je eenmaal klaar bent met je klussen nu!
Eind reizen voor een bank Stone, wel leuk eigenlijk.
Ik ga weer verder met verven vandaag, het schiet op
Ja, ik twijfel al een tijdje of ik er een keer voor naar Adam wil gaan, maar ik krijg hem niet uit mijn hoofd. Dus hem een keer in het echt zien en erop zitten e.d. is wel een goed plan. Dan weet ik in ieder geval of ik hem echt leuk vind. Zo niet, kan ik hem verbannen uit mijn hoofd.
Je zult voorlopig wel geen kwasten meer aanraken als je eenmaal klaar bent met je klussen nu!
vrijdag 8 januari 2016 om 08:40