Mode & Beauty alle pijlers

Navelpiercing Groningen

08-01-2016 01:53 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een navelpiercing nemen en nu is alleen nog de vraag welke piercer het wordt.

Al sinds de brugklas ben ik gek op piercings en tattoos. Ik heb nu een heel kleine tattoo op mijn pols (die niemand ziet, tenzij ik erop wijs) en ik heb tien jaar geleden een neuspiercing laten zetten. Die is in het genezingsproces bij het douchen eruit gevlogen (paniek op dat moment) en sindsdien heb ik geen piercings/tattoos meer laten zetten.

Ik zou echter al jaren graag een navelpiercing willen, een klein en bescheiden exemplaar. Inmiddels ben ik zo ver dat ik het ga doen.

Maar.. Ik woon in Groningen. Welke shop zouden jullie aanraden? Ik vind het op de een of andere manier spannender dan een neuspriercing, daarom open ik een topic. Bedankt!
Ik heb de mijne jaren geleden bij Blitzz in de poelestraat laten plaatsen. Erg tevreden over!
Blitz!
Passion for piercing! Heb ik mijn tongpiercing ook laten zetten.
Ik ben in stadskanaal geweest, house of paint en was erg tevreden want het was een vrouw die de piercing zette en ze stelde me gerust.

Een navelpiercing klinkt leuk maar gaat heel snel ontsteken! Ik heb de mijne een jaar later er uit moeten halen. Ik maakte het wel altijd goed schoon!
Ik zou passion for piercing aanraden! hele leuke man en werkt ook erg hygienisch, heb destijds mn tepelpiercing bij hem laten doen
quote:vlindertje1991 schreef op 08 januari 2016 @ 06:41:

Een navelpiercing klinkt leuk maar gaat heel snel ontsteken! Ik heb de mijne een jaar later er uit moeten halen. Ik maakte het wel altijd goed schoon!

Wat vervelend..

Iedereen bedankt voor de tips!
Ik heb laten zetten bij tattoo bob

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven